GuidZP400 |
cd311528-1046-466b-8bea-b0a4535788b8
|
Biuletyn |
534630-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
|
Regon |
00001775600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Henryka Dąbrowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 34 90 691,
|
Zamawiajacy fax |
323 490 580
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne_chorzow@zus.pl,
|
Adres strony url |
www.zus.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zus.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna - poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 w terminie do 15 maja 2020 r. do godziny 13:00. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie u ochrony obiektu (parter wejście główne). Pracownik wyznaczony przez Zamawiającego odbierze dokumenty potwierdzając termin ich złożenia. UWAGA! - Zamawiający informuje, że z uwagi na obowiązywanie ustawy z 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.) oraz wprowadzone ograniczenia z powodu sytuacji epidemicznej w Polsce, oferta zostanie poddana obowiązkowej kwarantannie przez okres 3 dni kalendarzowych, wobec czego należy złożyć ofertę w terminie umożliwiającym poddanie jej kwarantannie przed otwarciem, tj. do 11 maja 2020 roku.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i środków czystości do sprzętu komputerowego oraz nośników do archiwizacji dla Oddziałów ZUS w Chorzowie, Częstochowie, Opolu, Sosnowcu i Zabrzu oraz dla podległych im terenowych jednostek organizacyjnych (TJO) oraz Centrum Wsparcia Informatyki (CWI).
|
Numer referencyjny |
060000/271/2/2020-ZAP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i środków czystości do sprzętu komputerowego oraz nośników do archiwizacji dla Oddziałów ZUS
w Chorzowie, Częstochowie, Opolu, Sosnowcu i Zabrzu oraz dla podległych im terenowych jednostek organizacyjnych (TJO) oraz Centrum Wsparcia Informatyki (CWI).
|
Cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2020 roku lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, chyba że Zamawiający będzie mógł uzyskać dokumenty za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, pod warunkiem, że dokumenty są dostępne w języku polskim;
4) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do części III SIWZ – formularza oferty,
5) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1170)- sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do części III SIWZ – formularza oferty;
f) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do części III SIWZ – formularza oferty.
2. Wykonawca zagraniczny.
1) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1)-1.3) składa:
a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione odpowiednio w terminach określonych w pkt 1).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę określoną w pkt 1 należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. 78 1020 5590 0000 0002 9050 7012 z zalecanym tytułem przelewu: wadium – „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Oddziałów ZUS w Chorzowie, Częstochowie, Opolu, Sosnowcu i Zabrzu”.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza, dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium lub jego kopia, został załączony do oferty.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2.2)-2.5) kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu w osobnej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy postępowania na dostawę materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Oddziałów ZUS w Chorzowie, Częstochowie, Opolu, Sosnowcu i Zabrzu – wadium” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Chorzowie ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 - zgodnie z zasadami określonymi w pkt I.4 niniejszego ogłoszenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu umowy i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji w przypadku, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty;
2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
3) konieczność zmiany wynika z wystąpienia siły wyższej;
4) zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w przypadkach wskazanych w Art. 15r. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zmianami).
2. Wszelkie zmiany umowy w zakresie określonym w pkt 1 mogą nastąpić z inicjatywy obu Stron. W takiej sytuacji Strona inicjująca zwraca się pisemnie z propozycją zmiany umowy określając jej zakres.
3. Wszelkie zmiany umowy muszą być dokonywane na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pkt 4.
4. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana adresu do korespondencji;
2) zmiana numeru rachunku, na który Odbiorca będzie przekazywał płatności wynikające z realizacji umowy;
3) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę;
4) zmiana osób, o których mowa w § 6 ust. 1 i 2.
5. Zmiany, o których mowa w pkt 4 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie.
|
IV 4 4 data |
2020-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|