Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, biurowych, eksploatacyjnych i środków ochrony indywidualnej w ramach projektu „Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020, nr wniosku o dofinansowanie RPPM.03.03.01-22-0011/2016.

Data publikacji 2020-04-28
Data zakończenia 2020-05-07 00:00:00
Instytucja Powiat Kościerski
Miejscowość Kościerzyna
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535146-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 391621006, 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, biurowych, eksploatacyjnych i środków ochrony indywidualnej w ramach projektu „Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020, nr wniosku o dofinansowanie RPPM.03.03.01-22-0011/2016.
Część I – Materiały biurowe i eksploatacyjne.
Zadanie 1. Materiały biurowe
Zadanie 2. materiały eksploatacyjne
Część II – Materiały dydaktyczne do realizacji przedmiotów zawodowych
Zadanie 1. Materiały dydaktyczne do realizacji przedmiotów zawodowych w branży Budownictwo.
Zadanie 2. Materiały dydaktyczne do realizacji przedmiotów zawodowych w branży ICT i Elektronika.
Część III – Materiały zużywalne do realizacji przedmiotów zawodowych w branży ICT i Elektronika
Część IV – Środki ochrony indywidualnej do realizacji zajęć praktycznych dla branży Budownictwo.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 263695c9-b500-4fbe-bbfa-9a925358857e
Biuletyn 535146-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Kościerski
Regon 19167511000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 9 C
Zamawiajacy miejscowosc Kościerzyna
Zamawiajacy kod pocztowy 83-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 680 18 40
Zamawiajacy fax 58 680 18 58
Zamawiajacy email zp1@powiatkoscierski.pl
Adres strony url www.koscierzyna.e-bip.eu
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020, nr wniosku o dofinansowanie RPPM.03.03.01-22-0011/2016.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.koscierzyna.e-bip.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.koscierzyna.e-bip.eu
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Kościerski, ul. 3-go Maja 9C, 83-400 Kościerzyna, pok. nr 2
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, biurowych, eksploatacyjnych i środków ochrony indywidualnej w ramach projektu „Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020, nr wniosku o dofinansowanie RPPM.03.03.01-22-0011/2016.
Numer referencyjny ZP.272.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, biurowych, eksploatacyjnych i środków ochrony indywidualnej w ramach projektu „Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020, nr wniosku o dofinansowanie RPPM.03.03.01-22-0011/2016. Część I – Materiały biurowe i eksploatacyjne. Zadanie 1. Materiały biurowe Zadanie 2. materiały eksploatacyjne Część II – Materiały dydaktyczne do realizacji przedmiotów zawodowych Zadanie 1. Materiały dydaktyczne do realizacji przedmiotów zawodowych w branży Budownictwo. Zadanie 2. Materiały dydaktyczne do realizacji przedmiotów zawodowych w branży ICT i Elektronika. Część III – Materiały zużywalne do realizacji przedmiotów zawodowych w branży ICT i Elektronika Część IV – Środki ochrony indywidualnej do realizacji zajęć praktycznych dla branży Budownictwo.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw: materiałów biurowych i eksploatacyjnych/ materiałów dydaktycznych/materiałów zużywalnych do realizacji przedmiotów zawodowych w branży ICT i elektronika/ środków ochrony indywidualnej polegających na dostawie materiałów biurowych i eksploatacyjnych/ materiałów dydaktycznych/materiałów zużywalnych do realizacji przedmiotów zawodowych w branży ICT i elektronika/ środków ochrony indywidualnej materiałów biurowych i eksploatacyjnych/ materiałów dydaktycznych/materiałów zużywalnych do realizacji przedmiotów zawodowych w branży ICT i elektronika/ środków ochrony indywidualnej, potwierdzonych odpowiednimi referencjami, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz zrealizowanych dostaw i wykaże w nim, że w okresie ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował jedną dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych/ materiałów dydaktycznych/materiałów zużywalnych do realizacji przedmiotów zawodowych w branży ICT i elektronika/ środków ochrony indywidualnej za kwotę minimum dla części zamówienia według tabeli: Tabela nr 1 Lp. część zamówienia Minimalna kwota brutto zrealizowanej dostawy 1 Część I – Materiały biurowe i eksploatacyjne 4000,00 zł 2 Część II – Materiały dydaktyczne do realizacji przedmiotów zawodowych 1000,00 zł 3 Część III – Materiały zużywalne do realizacji przedmiotów zawodowych w branży ICT i Elektronika 500,00 zł 4 Część IV - Środki ochrony indywidualnej do realizacji zajęć praktycznych dla branży Budownictwo 500,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) wykaz dostaw: materiałów biurowych i eksploatacyjnych/ materiałów dydaktycznych/materiałów zużywalnych do realizacji przedmiotów zawodowych w branży ICT i elektronika/ środków ochrony indywidualnej wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – załącznik nr 5 do SIWZ; 2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: a) dane podmiotu udostępniającego zasób, b) dane podmiotu przyjmującego zasób, c) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, d) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, e) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, f) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, g) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawę, której wskazane zdolności dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, 6 ustawy, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: a) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; b) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem działania siły wyższej lub wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia; c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikała ze zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną, danych teleadresowych, osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień zawartej umowy obowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony w formie pisemnej.
IV 4 4 data 2020-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – Materiały biurowe i eksploatacyjne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część I – Materiały biurowe i eksploatacyjne. Zadanie 1. Materiały biurowe Zadanie 2. materiały eksploatacyjne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – Materiały dydaktyczne do realizacji przedmiotów zawodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część II – Materiały dydaktyczne do realizacji przedmiotów zawodowych Zadanie 1. Materiały dydaktyczne do realizacji przedmiotów zawodowych w branży Budownictwo. Zadanie 2. Materiały dydaktyczne do realizacji przedmiotów zawodowych w branży ICT i Elektronika.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III – Materiały zużywalne do realizacji przedmiotów zawodowych w branży ICT i Elektronika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część III – Materiały zużywalne do realizacji przedmiotów zawodowych w branży ICT i Elektronika
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV – Środki ochrony indywidualnej do realizacji zajęć praktycznych dla branży Budownictwo.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część IV – Środki ochrony indywidualnej do realizacji zajęć praktycznych dla branży Budownictwo.
  

Criterion

Kryteria termin płatności faktur
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)