GuidZP400 |
fb30f763-66c1-45de-9bbe-d0e17eef18c1
|
Biuletyn |
534517-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
|
Regon |
00004168300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Park Kingi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wieliczka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 278 71 11, 12 278 71 36,
|
Zamawiajacy fax |
122 787 110
|
Zamawiajacy email |
maciej.trabka@kopalnia.pl,
|
Adres strony url |
www.kopalniawieliczka.eu; https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Akcyjna - Górnictwo
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa środków czystości - część V – mydło BHP, część VI – pasta BHP, cześć XI – środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia”
|
Numer referencyjny |
KSW/2020/EZM/55
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Przedmiotowe postępowanie dotyczy:
Części V zamówienia – dostawa mydła BHP
Części VI zamówienia – dostawa pasty BHP
Część XI zamówienia – dostawa środka przeciwgrzybicznego do stóp i obuwia
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia przez okres 24 miesięcy:
1) od dnia 01.07.2020r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy – dotyczy części V zamówienia
2) od dnia 24.07.2020r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy – dotyczy części VI zamówienia
3) od dnia podpisania umowy – dotyczy części XI zamówienia.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem podpisania przez obie Strony - dotyczy wszystkich części zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej,
w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis
do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dotyczy Wykonawców składających oferty na część V i/lub część VI i/lub części XI zamówienia)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na część V i/lub część VI i/lub części XI zamówienia)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na część V i/lub część VI i/lub części XI zamówienia)
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
OPIS WARUNKÓW JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Odnosi się do części V zamówienia
1. Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia - udokumentowanie, że oferowane przez Wykonawcę mydło BHP określone w załączniku nr 1 do oferty spełnia warunki określone przez Zamawiającego w tabeli w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Ocena spełnienia przez przedmiot zamówienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów określonych w części X specyfikacji.
Odnosi się do części VI zamówienia
1. Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia - udokumentowanie, że oferowana przez Wykonawcę pasta BHP określona w załączniku nr 1 do oferty spełnia warunki określone przez Zamawiającego w tabeli w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Ocena spełnienia przez przedmiot zamówienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów określonych w części X specyfikacji.
Odnosi się do części XI zamówienia
1. Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia - udokumentowanie, że oferowany przez Wykonawcę środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia określony w załączniku nr 1 do oferty spełnia warunki określone przez Zamawiającego w tabeli w załączniku nr 3 do SIWZ.
2. Ocena spełnienia przez przedmiot zamówienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów określonych w części X specyfikacji.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanego powyżej dokumentu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część V i/lub część VI i/lub część XI zamówienia).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających oferty na część V i/lub część VI i/lub część XI zamówienia),
2. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty lub oświadczenia wskazane powyżej są składane w oryginale. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
3. Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1
i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, że dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 powinny zostać złożone:
1) w przypadku oświadczeń – w oryginale,
2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dotyczy części V zamówienia:
1. W celu potwierdzenia spełniania wymagań w części IX SIWZ Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy:kartę produktu i/lub kartę charakterystyki i/lub inne dokumenty dla oferowanego mydła BHP określonego w załączniku nr 1 do SIWZ.
Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie.
2. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
3. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Dotyczy części VI zamówienia:
1. W celu potwierdzenia spełniania wymagań w części IX Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy: kartę produktu i/lub kartę charakterystyki i/lub inne dokumenty dla oferowanej pasty BHP określonej w załączniku nr 2 do SIWZ.
Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie.
2. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
3. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty, o których mowa
powyżej powinny zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty
w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Dotyczy części XI zamówienia:
1. W celu potwierdzenia spełniania wymagań w części IX Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy:kartę produktu i/lub kartę charakterystyki i/lub inne dokumenty dla oferowanego środka przeciwgrzybicznego do stóp i obuwia określonego w załączniku nr 3
do SIWZ.
Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie.
2. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
3. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dotyczy Wykonawców składających ofertę na część V i/lub część VI i/lub część XI zamówienia:
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 9 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w formie oryginału, podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku oferty składanej elektronicznie oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w odniesieniu do części V, VI i XI zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W zakresie części V zamówienia:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający,
2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnych ilościach, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4,
4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) projekt aneksu,
5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
W zakresie części VI zamówienia:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający,
2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnych ilościach, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4,
4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) projekt aneksu,
5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
W zakresie części XI zamówienia:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający,
2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnych ilościach, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4,
4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) projekt aneksu,
5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
|
IV 4 4 data |
2020-05-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków czystości - część V – mydło BHP"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia przez okres 24 miesięcy od dnia 01.07.2020r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem podpisania przez obie Strony.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Część V zamówienia - dostawa mydła BHP
1.1 Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), środki czystości – mydło BHP, zwane dalej „przedmiotem zamówienia”.
1.2 Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
1.3 Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, w części o wartości 60% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej, zależeć będzie
od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).
1.4 Warunki dostawy
a) Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 120 partiach.
b) Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 1.4 lit. a,
c) Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
d) O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
e) Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni od daty przekazania zlecenia.
f) Miejsce dostawy – magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
g) Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 13:00.
h) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszti we własnym zakresie.
i) Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć:
- kartę charakterystyki lub kartę produktu dla dostarczanego produktu,
- dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT.
j) Wszystkie produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków czystości - część VI – pasta BHP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia przez okres 24 miesięcy od dnia 24.07.2020r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem podpisania przez obie Strony.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Część VI zamówienia - dostawa pasty BHP
1.1 Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), środki czystości pasta BHP, zwane dalej „przedmiotem zamówienia”.
1.2 Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
1.3 Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, w części o wartości 60% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).
1.4 Warunki dostawy
a) Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 120 partiach.
b) Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 1.4 lit. a,
c) Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
d) O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
e) Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni od daty przekazania zlecenia.
f) Miejsce dostawy – magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
g) Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 13:00.
h) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszti we własnym zakresie.
i) Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć:
- kartę charakterystyki lub kartę produktu dla dostarczanego produktu,
- dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT.
j) Wszystkie produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 2 do SIWZ pn. „Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków czystości - cześć XI – środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem podpisania przez obie Strony.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Część XI zamówienia - dostawa środka przeciwgrzybicznego do stóp i obuwia
1.1 Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), środki czystości – środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia, zwane dalej „przedmiotem zamówienia”.
1.2 Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
1.3 Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, w części o wartości 60% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej, zależeć będzie
od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).
1.4 Warunki dostawy
a) Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 120 partiach.
b) Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 1.4 lit. a,
c) Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
d) O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
e) Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni od daty przekazania zlecenia.
f) Miejsce dostawy – magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
g) Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 13:00.
h) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszti we własnym zakresie.
i) Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć:
- kartę charakterystyki lub kartę produktu dla dostarczanego produktu,
- dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT.
j) Wszystkie produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ.
|
| |