GuidZP400 |
4472ba60-3825-429f-ae2f-63abd27ae55d
|
Biuletyn |
534973-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
51833820000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Siedlecka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kotuń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-130
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
256 414 363
|
Zamawiajacy fax |
256 414 363
|
Zamawiajacy email |
kotun@ops.pl
|
Adres strony url |
www.kotun.bip.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Czas Seniora”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" ul. Moniuszki 9-6 10-275 Olsztyn NIP 7393752389
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kotun.bip.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kotun.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane są w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Składanie ofert obywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2018 poz. 2188 tekst jednolity oraz Dz. U. z 2019 poz. 1495 z póź. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kotuniu ul. Siedlecka 56c, 08-130 Kotuń (od 8:00 do 16:00 w dni robocze Pn, Wt., Cz. i Pi oraz od godz. 10:00 do 18:00 Śr.)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego na rzecz projektu „Czas Seniora”
|
Numer referencyjny |
K 0842.IV/11/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego przeznaczonych na potrzeby realizacji zadań społecznych wraz z instalacją i instruktażem w 9 klubach seniora na terenie gmin realizujących projekt „Czas seniora” w projekcie partnerskim, którego Liderem jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kotuniu.
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Zamówienie obejmuje:
a) Dostawę Laptopów z oprogramowaniem - 90 szt.
b) Dostawę toreb na laptop, myszek do laptopa i podkładek pod mysz – po 90 szt.
c) Instalację laptopów i instruktaż dotyczący zainstalowanego na laptopach oprogramowania w 9 klubach seniora na terenie gmin realizujących projekt „Czas seniora”.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Informacje dot. RODO znajdują się w SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty wymagane od wykonawców po otwarciu ofert: Oświadczenie o grupie kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia zostanie umieszczony na stronie BIP Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp, wpisano możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy oraz możliwość dokonania istotnych zmian – podano okoliczności i warunki wprowadzenia zmiany.
Rozliczenia będą prowadzone w walucie polskie (PLN).
|
IV 4 4 data |
2020-05-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa do unieważnienia postępowania w przypadku cofnięcia przez MJWPU dofinansowania.
|