GuidZP400 |
34510cd3-7739-4a42-bf2c-ea3d90732529
|
Biuletyn |
533988-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
|
Regon |
14103240400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowogrodzka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-695
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(+48 22) 39 07 401
|
Zamawiajacy fax |
(+48 22) 20 13 408
|
Zamawiajacy email |
przetargi@ncbir.gov.pl
|
Adres strony url |
https://bip.ncbr.gov.pl/bip
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.ncbr.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.ncbr.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w formie elektronicznej Wykonawca składa za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w biurze podawczym znajdującym się na parterze.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Nowogrodzka 47a, 00-695 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji na system ochrony infrastruktury IT dla NCBR.
|
Numer referencyjny |
18/20/PN/P24
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie McAfee lub oprogramowanie równoważne na system ochrony infrastruktury IT, składających się z:
1.odnowienia licencji pakietu McAfee Complete Data Protection Advanced – w ilości 600 (sześciuset) szt. ważnych od dnia 2019-12-15 do dnia 2021-05-25 roku;
2.odnowienia licencji pakietu McAfee Threat Intelligence Exchange - w ilości 600 (sześciuset) szt. ważnych od dnia 2019-12-15 do dnia 2021-05-25 roku;
3.odnowienia licencji pakietu McAfee Threat Complete EndPoint Protection Enterprise – w ilości 600 (sześciuset) szt. ważnych od dnia 2019-12-15 do dnia 2021-05-25 roku;
4.odnowienia licencji pakietu McAfee Virtual Advanced Threat Defence Appliance – w ilości 1 (jednej) szt. ważnej od dnia 2019-12-15 do dnia 2021-05-25 roku;
5.odnowienia licencji pakietu McAfee Complete Data Protection Advanced – w ilości 100 (stu) szt. ważnej od dnia 2020-05-26 do dnia 2021-05-25 roku;
6.odnowienia licencji pakietu McAfee Threat Intelligence Exchange - w ilości 100 (stu) szt. ważnej od dnia 2020-05-26 do dnia 2021-05-25 roku
7.odnowienia licencji pakietu McAfee Complete EndPoint Threat Protection Enterprise – w ilości 100 (stu) szt. ważnej od dnia 2020-05-26 do dnia 2021-05-25 roku;
8.nowe licencje pakietu McAfee Complete Data Protection Advanced – w ilości 100 (stu) szt. ważnych od dnia wdrożenia do dnia 2021-05-25 roku;
9.nowe licencje pakietu McAfee Threat Intelligence Exchange – w ilości 100 (stu) szt. ważnych od dnia wdrożenia do dnia 2021-05-25 roku;
10. nowe licencje pakietu McAfee Threat Complete EndPoint Protection Enterprise – w ilości 200 (dwustu) szt. ważnych od dnia wdrożenia do dnia 2021-05-25 roku.
W razie możliwości należy scalić ze sobą pozycje:
- 1 z 5 oraz 8
- 2 z 6 oraz 9
- 3 z 7 oraz 10
|
Cpv glowny przedmiot |
48731000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
1689310,04
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-05-26T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy PZP (zdolności technicznej lub zawodowej), Wykonawcy winni wykazać się: warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy PZP (zdolności technicznej lub zawodowej): Wykonawcy winni wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy licencji na oprogramowanie ochrony infrastruktury IT o wartości każdej z nich co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu usług z podaniem przedmiotu usługi, wartości, dat wykonania, nazwy podmiotu na rzecz, którego była świadczona dostawa oraz załączenie dowodów w rozumieniu Rozporządzenia, że zostały wykonane należycie. Do ewentualnego wykorzystania przy sporządzaniu tego dokumentu służy Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Do sporządzania oświadczenia służy Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć oryginał pełnomocnictwa albo kopię uwierzytelnioną notarialnie. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy (wypełniony i podpisany) – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku niekorzystania z ww. druku, oferta musi zawierać w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę oferty brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i Wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz nazwy firm podwykonawcy 2) oświadczenia wymienione w pkt 7.1 niniejszej SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zważywszy, że Umowa zawierana jest w związku z wyborem oferty Wykonawcy w przeprowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pt. "Dostawa licencji na system ochrony infrastruktury IT dla NCBR" przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 oraz art. 6a ustawy pzp, Strony zgodnie przyjmują, iż, postanowienia Umowy interpretować należy z przyznaniem pierwszeństwa postanowieniom niniejszego paragrafu.
2.Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia wykonywania Przedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których nie było możliwe wykonanie dostawy, w następujących sytuacjach:
1)jeżeli przyczyny, z powodu których nie było możliwe wykonanie dostawy są następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
2)wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
3)gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
4)wystąpienia zdarzeń natury siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3.Strony są uprawnione do zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii, sposobu i zakresu wykonania Przedmiotu Umowy, bez zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w następujących sytuacjach:
1)konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części Przedmiotu Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a wynikających ze stwierdzonych wad opisu przedmiotu zamówienia, zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
2)konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
3)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
|
IV 4 4 data |
2020-05-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w postaci elektronicznej lub w formie pisemnej. Wykonawca wybiera sposób złożenia oferty.
W postaci elektronicznej Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w biurze podawczym znajdującym się na parterze.
Termin składania ofert obu form składania ofert do dnia 06.05.2020 r. do godziny 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu, w którym upływa termin ich składania tj. 06.05.2020 r. o godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego w sali 237 (II piętro) oraz za pomocą kanału Zamawiającego na YouTube.
|