GuidZP400 |
7886a936-32f7-40f8-a7ce-c21551fec525
|
Biuletyn |
535745-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
|
Regon |
29015600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Konarskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 7794031 w. 477,
|
Zamawiajacy fax |
22 7794031 w. 477
|
Zamawiajacy email |
dzp@spskgruca.pl,
|
Adres strony url |
https://portal.smartpzp.pl/spskgruca
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/spskgruca
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/spskgruca
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://portal.smartpzp.pl/spskgruca
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Prof. A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock,kancelaria lub dział zamówień publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa preparatów dezynfekujących i piorących, dozowników, padów do zmywarki i maszyny czyszczącej oraz najem dozowników na ręczniki wraz z dostawą ręczników przez okres 24 miesięcy”
|
Numer referencyjny |
DZP.26.52/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
4
|
Zastrzega prawo grup czesci |
4
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa preparatów dezynfekujących i piorących, dozowników, padów do zmywarki i maszyny czyszczącej oraz najem dozowników na ręczniki wraz z dostawą ręczników przez okres 24 miesięcy”
2. Zamówienie zostało podzielone na części /pakiety i obejmuje:
Pakiet nr 1 – Dozowniki i pojemniki
Pakiet nr 2 – Dozowniki i ręczniki
Pakiet nr 3 – Pady do zmywarki i maszyny do czyszczenia
Pakiet nr 4 – Preparat dezynfekujący i piorący do bielizny szpitalnej
3. Zamawiający informuje, że dozowniki na ręczniki papierowe będą najmowane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować dozowniki i ręczniki kompatybilne ze sobą w ramach pakietu nr 3.
4. Zamawiający z tytułu najmu będzie płacił Wykonawcy czynsz co miesiąc na podstawie wystawionej faktury.
5. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do siwz – formularz cenowy
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 4A i 4B do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu:
a) na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22
(W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia)
2) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
3) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne oświadczenia lub dokumenty, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, na zasadach określonych w rozdziale VI, XI SIWZ.
1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22, jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Karty katalogowe/ ulotki informacyjne, karty produktu potwierdzające parametry oferowanych wyrobów – dotyczy pakietów nr 1-4
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą:
1) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
A. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.
Oświadczenie ma wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców.
2. Wykaz dokumentów i oświadczeń, składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 jeżeli Wykonawca nie wskazał miejsca pobrania i wykorzystania dokumentu lub wykorzystania dokumentu z innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego lub nie przesłał ich wraz z ofertą
2.1 Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22
1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22, jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
2.2 Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
3. Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP,
Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ
2) W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia
3) Zamawiający informuje, że jeżeli w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia przedmiotowego oświadczenia.
4) Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy przedmiotowe oświadczenie zostanie złożone wraz z ofertą, Wykonawca, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP zobowiązany jest poinformować zamawiającego o okolicznościach, które wystąpiły po terminie otwarcia i mogą mieć wpływ na prawdziwość złożonego oświadczenia pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12
4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne):
1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą
Postać papierowa oferty Postać elektroniczna oferty
Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy:
1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców,
2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo wystawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej notarialnie przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego - w przypadku, gdy:
1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców,
2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 roku w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych
Postać papierowa oferty
Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy:
1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców,
2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
Postać elektroniczna oferty
Pełnomocnictwo wystawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej notarialnie przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego - w przypadku, gdy:
1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców,
2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 roku w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres dopuszczalnych zmian umowy został opisany w załącznikach nr 4a i 4b do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dozowniki i pojemniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 - Dozowniki i pojemniki. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do siwz – formularz cenowy
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 4A i 4B do SIWZ
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dozowniki i ręczniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 – Dozowniki i ręczniki Zamawiający informuje, że dozowniki na ręczniki papierowe będą najmowane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować dozowniki i ręczniki kompatybilne ze sobą w ramach pakietu nr 3. Zamawiający z tytułu najmu będzie płacił Wykonawcy czynsz co miesiąc na podstawie wystawionej faktury. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do siwz – formularz cenowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 4A i 4B do SIWZ Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pady do zmywarki i maszyny do czyszczenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 – Pady do zmywarki i maszyny do czyszczenia Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do siwz – formularz cenowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 4A i 4B do SIWZ Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Preparat dezynfekujący i piorący do bielizny szpitalnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4 – Preparat dezynfekujący i piorący do bielizny szpitalnej Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do siwz – formularz cenowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 4A i 4B do SIWZ Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| |