POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENIZACJI I SPRZĘTU GOSPODARCZEGO, sprawa nr 23P/PN/2020

Data publikacji 2020-04-29
Data zakończenia 2020-05-07 00:00:00
Instytucja 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Krosno Odrzańskie
Województwo lubuskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535751-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000, 392243207
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higienizacji i sprzętu gospodarczego do utrzymania higieny.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części:
Część 1 – środki higienizacji,
Część 2 – sprzęt gospodarczy.

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru oznakowanego zgodnie z Decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do Resortu Obrony Narodowej. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc4f85de-31ea-42cc-8c33-392963971d72
Biuletyn 535751-N-2020
Zamawiajacy nazwa 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 80519145000000
Zamawiajacy adres ulica Słubicka
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Krosno Odrzańskie
Zamawiajacy kod pocztowy 66-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 261 672 404,
Zamawiajacy fax 261 672 556
Zamawiajacy email jw5286uzp@wp.pl,
Adres strony url 44wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/44wog
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/44wog
Nazwa nadana zamowieniu POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENIZACJI I SPRZĘTU GOSPODARCZEGO, sprawa nr 23P/PN/2020
Numer referencyjny SPRAWA NR 23P/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higienizacji i sprzętu gospodarczego do utrzymania higieny. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części: Część 1 – środki higienizacji, Część 2 – sprzęt gospodarczy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru oznakowanego zgodnie z Decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do Resortu Obrony Narodowej. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow DLA CZĘŚCI 1 i 2 Termin wykonania zamówienia - zgodnie z terminem określonym w formularzu ofertowym jednak nie dłuższy niż 40 dni od dnia złożenia zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni przedkłada niżej wymienione, aktualne na dzień składania, dokumenty. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innego dokumenty potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 5 b) oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 5; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust 1 pkt 15 załącznik nr 7; e) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 8; f) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Załącznik nr 4 (w przypadku niedopełnienia obowiązku złożenia oświadczenia w terminie określonym w art. 24 ust 11 ustawy Pzp. )
Zakresie warunkow udzialu wraz z ofertą – załącznik nr 5 Wykonawca składa: 1) oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy) Wykonawca składa pisemne zobowiązanie wyłącznie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten jest niezbędny do dokonania wstępnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i ustalenia, w jakim zakresie wykonawca wykazuje spełnianie warunków samodzielnie, a w jakim korzysta z potencjału podmiotu trzeciego oraz jaki zakres tego potencjału został wykonawcy udzielony. UWAGA: Zobowiązanie składane jest w oryginale. 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zachodzą przesłanki określone w art. 144 ust 1 pkt 1-6. 2. W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp. 3. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. 4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ . 5. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania i którego oferta okaże się najkorzystniejsza. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy, której treść wykonawcy otrzymują jako załącznik do niniejszej SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa środki higienizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia - zgodnie z terminem określonym w formularzu ofertowym jednak nie dłuższy niż 40 dni od dnia złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higienizacji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa sprzęt gospodarczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224320-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia - zgodnie z terminem określonym w formularzu ofertowym jednak nie dłuższy niż 40 dni od dnia złożenia zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego do utrzymania higieny
  

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji dostawy od dnia złożenia zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)