GuidZP400 |
f8b77400-86c5-4d17-8474-26a1415a1049
|
Biuletyn |
535962-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00030646600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Karmelicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wadowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48338232230
|
Zamawiajacy fax |
+48338232230
|
Zamawiajacy email |
zp@zzozwadowice.pl
|
Adres strony internetowej |
www.zzozwadowice.pl oraz https://www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZZOZ w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego – rękawiczek medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
|
Numer referencyjny |
ZP.26.1.11.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego – rękawiczek medycznych
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 3 stosuje się. 5) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp 6) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 221 ze zm.), potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, oraz przez Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r, poz. 211 ze zm.), wzór stanowi załącznik nr 5 do SWIZ.
2. Karty katalogowe, ulotki, materiały informacyjne (w języku polskim) dla oferowanego asortymentu. Wykonawca winien w katalogach wskazać, zaznaczyć oferowane parametry
3. Oświadczenie, że oferowany asortyment jest zgodny z normą EN 455-1,2,3,4, EN 374- 2,3,4, EN ISO 374 - 1,5, EN 16523-1, EN 420, ASTM F1671, ASTM D 6978, ISO 13485 – dotyczy Pakietu nr 1 poz 1, 2
4. Oświadczenie, że oferowany asortyment jest zgodny z normą EN 455-1,2,3,4, EN 374- 2,3,4, EN ISO 374 - 1,5, EN 420, ASTM F1671, ASTM D 6978, ISO 13485 – dotyczy Pakietu nr 1 poz 3
5. Oświadczenie, że oferowany asortyment jest zgodny z normą EN 455-1,2,3,4, EN 374- 2,3,4, EN ISO 374 - 1,5, EN 16523-1, EN 420, ASTM F1671, ASTM D 6978, – dotyczy Pakietu nr 1 poz 5
6. Oświadczenie, że oferowany asortyment jest zgodny z normą PN-EN 374-1,2,3 z wyłączeniem pkt. 5.3.2 z części 1. Ochrona przed chemikaliami i mikroorganizmami wg ASTM F 1671– dotyczy Pakietu nr 2 poz 1, 2, 3.
7. Oświadczenie producenta o poziomie AQL– dotyczy Pakietu nr 1 poz 1, 2, 3, 4, 5, Pakietu nr 2 poz 1, 2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału ale notarialnie poświadczonej kopii.
3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 700) a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
4 Zamawiający wymaga złożenia nieodpłatnch próbek opisanych numerem pakietu i pozycji:
4.1. rękawiczki z pakietu nr 1, pozycja 1,2, 3, 4, 5 – rozmiar 7.5. po 5 par, rozmiar 8 po 5 pary,
4.2. rękawiczki z pakietu nr 2, pozycja 1,2, 3 – rozmiar M po 5 par, rozmiar L po 5 par,
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmianę ceny przedmiotu umowy jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki
VAT.
|
IV 4 4 data |
2020-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|