GuidZP400 |
9d53ba09-8caf-491e-8574-3bfff6611d61
|
Biuletyn |
537659-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00030648900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kościelna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
136
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Parczew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
833552113
|
Zamawiajacy fax |
833552113
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spzozparczew.pl
|
Adres strony url |
https://www.spzozparczew.pl/
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Zamówienie jest współfinansowane przez Ministerstwo Sprawiedliwości ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości.
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.spzozparczew.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.spzozparczew.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Parczewie, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, Sekretariat pok. nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego II dla SPZOZ w Parczewie
|
Numer referencyjny |
SPZOZ.ZP.3520.5.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wraz z jego zainstalowaniem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie, obejmująca następujący sprzęt:
1) Łóżko leżące OIOM 1 szt.;
2) Wózek transportowy leżący 2 szt.
2. Szczegółowe wymagania co do przedmiotu zamówienia oraz jego opis zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – „Zestawienie parametrów technicznych - Pakiet nr 2 – wyposażenie medyczne ruchome”.
3. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące.
4. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
5. Zamówienie jest współfinansowane przez Ministerstwo Sprawiedliwości ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości.
6. Oferowany przedmiot zamówienia wymieniony w Zestawieniach parametrów technicznych musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku, dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wolny od jakichkolwiek wad prawnych lub fizycznych. Dostarczane wyroby medyczne muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (t. j. Dz.U. 2020 poz. 186) i posiadać oznaczenie znakiem CE.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Deklaracja zgodności CE, oferowanych wyrobów, wystawiona zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 186).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:
1) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
3) wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
4) załącznik dotyczący Zestawienia parametrów technicznych (Załącznik nr 4) oraz Warunków gwarancji i serwisu (Załącznik nr 6);
5) materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub podobne., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzu Zestawienia parametrów technicznych wskazanych w Załączniku Nr 4 do SIWZ; Jeżeli foldery/ katalogi/ ulotki nie będą określały niektórych cech i parametrów wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ, Zamawiający w odniesieniu do tych cech i parametrów wymaga dostarczenia oświadczenia producenta określającego i potwierdzającego te cechy i parametry oferowanych wyrobów;
6) pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik;
7) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia w Załączniku nr 7 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Postanowienia umowy zawarto we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|