Dostawy produktów mleczarskich

Data publikacji 2020-05-12
Data zakończenia 2020-05-27 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Hajnówce
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539004-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy produktów mleczarskich do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: Produkt seropodobny topiony 100g (kiełbaska) 1 500kg, Serek homogenizowany o smaku waniliowym 150g 1 600 kg, Serek homogenizowany o smaku czekoladowym 150g 1 600 kg, Jogurt naturalny 150g 2 000 kg, Jogurt o smaku truskawkowym 150g 2 000 kg, Śmietana 12% (200 – 400ml) 800 l, Twaróg półtłusty vacum 200 - 500g 1 000 kg, Mleko odtłuszczone worek 25kg 400 kg, Produkt seropodobny ”żółty” (blok) opakowanie do 3kg 600 kg. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). o minimalnym terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego.
Minimalny okres przydatności do spożycia asortymentu: - twaróg półtłusty minimum 14 dni od dnia dostawy - śmietana 12% minimum 14 dni od dnia dostawy - mleko w proszku minimum 3 miesiące od dnia dostawy - produkt seropodobny żółty minimum 1 miesiąc od dnia dostawy - produkt seropodobny topiony opakowanie (kiełbaska) minimum 1 miesiąc od dnia dostawy - serek homogenizowany minimum 14 dni od dnia dostawy - jogurt minimum 14 dni od dnia dostawy Zamawiający określił gramaturę/litraż opakowań pojedynczych: - twaróg półtłusty o gramaturze od 200g do 500g - śmietana 12% o pojemności od 200ml do 400ml - mleko w proszku opakowania o wadze do 25 kg - produkt seropodobny „żółty” opakowanie (blok) o wadze do 3kg - produkt seropodobny topiony (kiełbaska) o gramaturze 100g - serek homogenizowany o gramaturze 150g - jogurt o gramaturze 150g. Wszystkie wyroby mleczarskie powinny być pierwszego gatunku, z terminem przydatności podanym powyżej bez śladów uszkodzeń mechanicznych opakowań. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej. Dostawy produktów mlecznych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, realizowane będą 2, 4 lub 8 razy w miesiącu (częstotliwość dostaw określi wykonawca w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:30, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający określił w pkt. 2 minimalne terminy przydatności do spożycia dostarczanych produktów. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł być skrócony w zależności od ilości dostaw w miesiącu które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw. W przypadku gdy Wykonawca w zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 4 lub więcej razy w miesiącu to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł być skrócony o połowę w/w terminów, licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Opakowania transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości produktów mleczarskich. Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze (materiał opakowaniowy stykający się z wyrobami mleczarskimi) - folia dopuszczona do kontaktu z żywnością, zamknięte pokrywą. Do każdego asortymentu podlegającego pakowaniu należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: - nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,
- warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a239b38d-9e29-488e-b398-add932134f67
Biuletyn 539004-N-2020
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Hajnówce
Regon 12520570000000
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Hajnówka
Zamawiajacy kod pocztowy 17-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 6832007 w.120, 6832008,
Zamawiajacy fax 85 6832978
Zamawiajacy email as_hajnowka@sw.gov.pl,
Adres strony url https://www.zp.sw.gov.pl
Adres strony internetowej https://www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka penitencjarna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.zp.sw.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oświadczenia, wnioski i informacje przekazywane mogą być pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty, umowy i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ - wyłącznie forma pisemna.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy produktów mleczarskich
Numer referencyjny D/Kw.2232.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy produktów mleczarskich do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: Produkt seropodobny topiony 100g (kiełbaska) 1 500kg, Serek homogenizowany o smaku waniliowym 150g 1 600 kg, Serek homogenizowany o smaku czekoladowym 150g 1 600 kg, Jogurt naturalny 150g 2 000 kg, Jogurt o smaku truskawkowym 150g 2 000 kg, Śmietana 12% (200 – 400ml) 800 l, Twaróg półtłusty vacum 200 - 500g 1 000 kg, Mleko odtłuszczone worek 25kg 400 kg, Produkt seropodobny ”żółty” (blok) opakowanie do 3kg 600 kg. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). o minimalnym terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Minimalny okres przydatności do spożycia asortymentu: - twaróg półtłusty minimum 14 dni od dnia dostawy - śmietana 12% minimum 14 dni od dnia dostawy - mleko w proszku minimum 3 miesiące od dnia dostawy - produkt seropodobny żółty minimum 1 miesiąc od dnia dostawy - produkt seropodobny topiony opakowanie (kiełbaska) minimum 1 miesiąc od dnia dostawy - serek homogenizowany minimum 14 dni od dnia dostawy - jogurt minimum 14 dni od dnia dostawy Zamawiający określił gramaturę/litraż opakowań pojedynczych: - twaróg półtłusty o gramaturze od 200g do 500g - śmietana 12% o pojemności od 200ml do 400ml - mleko w proszku opakowania o wadze do 25 kg - produkt seropodobny „żółty” opakowanie (blok) o wadze do 3kg - produkt seropodobny topiony (kiełbaska) o gramaturze 100g - serek homogenizowany o gramaturze 150g - jogurt o gramaturze 150g. Wszystkie wyroby mleczarskie powinny być pierwszego gatunku, z terminem przydatności podanym powyżej bez śladów uszkodzeń mechanicznych opakowań. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej. Dostawy produktów mlecznych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, realizowane będą 2, 4 lub 8 razy w miesiącu (częstotliwość dostaw określi wykonawca w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:30, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający określił w pkt. 2 minimalne terminy przydatności do spożycia dostarczanych produktów. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł być skrócony w zależności od ilości dostaw w miesiącu które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw. W przypadku gdy Wykonawca w zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 4 lub więcej razy w miesiącu to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł być skrócony o połowę w/w terminów, licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Opakowania transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości produktów mleczarskich. Niedopuszczalne są opakowania uszkodzone mechaniczne, zabrudzone. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnym z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r nr. 171 poz. 1225 z późn. zm.) i rozporządzenia (WE)nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). Towar należy dostarczać w opakowaniach plastikowych - pojemnikach EURO – stosowanych jako opakowanie zbiorcze (materiał opakowaniowy stykający się z wyrobami mleczarskimi) - folia dopuszczona do kontaktu z żywnością, zamknięte pokrywą. Do każdego asortymentu podlegającego pakowaniu należy załączyć etykietę z opisem jego zawartości tj.: - nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP, oraz na pod-stawie art. 24 ust. 5, 6 i 7 ustawy PZP. Oświadczenie iż zostały podjęte kroki naprawcze zgodnie z art 24 ust 8 ustawy PZP. Oświadczenie dotyczące podmiotu na którego zasoby powołuje się wykonawca. Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem na którego zasoby powołuje się wykonawca. Oświadczenie dotyczące podanych informacji. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej o której mowa w art 86 ust 5 wykonawca dostarcza oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w V rozdziale SIWZ. Oświadczenie, że w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonym w V rozdziale SIWZ polega na zasobach innych podmiotów. Oświadczenie dotyczące podanych informacji
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminem niżej wymienionych dokumentów. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki ZUS lub KRUS albo innego dokumentu że wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza:1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu, siedziby, osób reprezentujących Strony umowy, zmianę formy prawnej prowadzonej działalności, 2) zmianę postanowień w zakresie podatku VAT. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT. 3) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nie-odwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie w/w sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-05-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Częstotliwość realizacji dostaw
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Reklamacja towaru
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)