Obsługa informatyczna Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu

Data publikacji 2020-05-13
Data zakończenia 2020-05-21 00:00:00
Instytucja Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539444-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Obsługa informatyczna Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 72.00.00.00-5
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
8. Zamawiający wskazuje, że kluczowe części zamówienia, tj. obsługa informatyczna nie może być wykonywana przez podwykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35052da3-2dbb-41f1-b162-340f7eb250bf
Biuletyn 539444-N-2020
Zamawiajacy nazwa Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Regon 31149600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Łopuskiego
Zamawiajacy miejscowosc Kołobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 78-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 530 262
Zamawiajacy fax 943 554 408
Zamawiajacy email Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
Adres strony url www.szpital.kolobrzeg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.kolobrzeg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kolobrzeg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalny Szpital w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 31-33, 78-100 Kołobrzeg, pokój nr 11
Nazwa nadana zamowieniu Obsługa informatyczna Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
Numer referencyjny EP/23/2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Obsługa informatyczna Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 72.00.00.00-5 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 8. Zamawiający wskazuje, że kluczowe części zamówienia, tj. obsługa informatyczna nie może być wykonywana przez podwykonawców.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: Dla zadania nr 1: a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez okres nie krótszy niż 3 lata wykonał lub wykonuje należycie na rzecz podmiotu leczniczego usługę polegającą na obsłudze informatycznej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował minimum 1 osobą, która posiada minimum wymagania: 1. Co najmniej 3 letni staż pracy w ciągu ostatnich 5 latach, na stanowisku informatycznym w placówkach służby zdrowia wyposażonych w co najmniej 200 jednostek komputerowych. 2. Potwierdzone co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku w zespole odpowiedzialnym za utrzymanie ISO 27001 dla jednostki w branży ochrony zdrowia posiadającej ponad 200 jednostek komputerowych. 3. Potwierdzona co najmniej 3-letnie doświadczenie we wsparciu sprawozdawczości do NFZ. 4. Potwierdzone co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku ASI w dziale o charakterze informatycznym w placówkach wyposażonych w co najmniej 200 jednostek komputerowych. 5. Potwierdzona przez Zamawiającego lub firmę ASSECO Poland S.A. praktyczna znajomość zaawansowanego administrowania szpitalnego systemu informatycznego (HIS) AMMS modułów: - Ruch Chorych - Izba Przyjęć/Oddział/Statystyka/Rozliczenia NFZ - Apteka/Apteczka Oddziałowa - Lecznictwo Otwarte – Recepcja/Gabinet/Statystyka LO/Kontrakty NFZ - Zlecenia - Pracownia Diagnostyczna - Punkt Pobrań - Dokumentacja formularzowa Dla zadania nr 2: a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez okres nie krótszy niż 3 lata wykonał lub wykonuje należycie na rzecz podmiotu leczniczego usługę polegającą na obsłudze informatycznej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował minimum 1 osobą, która posiada minimum wymagania: 1. Wykształcenie wyższe w specjalizacjach o charakterze informatycznym, 2. Potwierdzone co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku ASI w dziale o charakterze informatycznym w placówkach wyposażonych w co najmniej 200 jednostek komputerowych. 3. Potwierdzony co najmniej 3 letni staż pracy w ciągu ostatnich 5 lat na stanowisku informatycznym w placówkach służby zdrowia wyposażonych w co najmniej 200 jednostek komputerowych. 4. Potwierdzone co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku w zespole odpowiedzialnym za utrzymanie ISO 27001 dla jednostki w branży ochrony zdrowia posiadającej ponad 200 jednostek komputerowych. 5. Potwierdzona przez Zamawiającego lub firmę ASSECO Poland S.A. praktyczna znajomość administrowania szpitalnego systemu informatycznego (HIS) AMMS modułów: - Ruch Chorych - Izba Przyjęć/Oddział/Statystyka/Rozliczenia NFZ - Apteka/Apteczka Oddziałowa - Lecznictwo Otwarte – Recepcja/Gabinet/Statystyka LO/Kontrakty NFZ - Zlecenia - Pracownia Diagnostyczna - Punkt Pobrań - Dokumentacja formularzowa 6. Znajomość następujących systemów: • MS Windows 2008 Server R2, 2012, 2016 oraz 2019 Server w zakresie instalacji, konfiguracji oraz obsługi, • MS Windows 7, 8 oraz 10, • Linux, • MS Office, • Radiologicznego systemu informatycznego (RIS) ORION firmy TMS Soft, • Systemu gromadzenia danych obrazowych (PACS) IMPAX firmy AGFA w zakresie konfiguracji oraz administrowania, • Laboratoryjnych systemów informatycznych (LIS) COBAS IT3000 firmy ROCHE oraz CENTRUM firmy MARCEL, • Znajomość instalacji, konfiguracji oraz obsługi systemu do zintegrowanego zarządzania i bezpieczeństwa IT - Axence nVision, • Dowolnego systemu kadrowo-płacowego, finansowo-kadrowego, • Płatnik (ZUS), • e-PFRON 7. Znajomość instalacji, konfiguracji oraz obsługi platformy Vmware, Hyper-V, 8. Co najmniej 4 letnie doświadczenie w administrowaniu systemami backupowymi, macierzami dyskowymi EMC, NetAPP, IBM oraz urządzeniami Dell, Stormshield, Synology, 9. Znajomość konfiguracji oraz zarządzanie przełącznikami sieciowymi Extreme Networks, Cisco, 10. Praktyczną znajomość baz danych (MS SQL, Oracle), 11. Praktyczną znajomość dotyczącą sieci strukturalnych, 12. Praktyczną znajomość przestrzegania norm: ISO-9001, ISO/IEC 27001 Dla zadania nr 3: a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez okres nie krótszy niż 3 lata wykonał lub wykonuje należycie na rzecz podmiotu leczniczego usługę polegającą na obsłudze informatycznej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował minimum 1 osobą, która posiada minimum wymagania: 1. Wykształcenie wyższe techniczne w specjalizacjach o charakterze informatycznym. 2. Potwierdzone co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale o charakterze informatycznym w placówkach wyposażonych w co najmniej 200 jednostek komputerowych. 3. Potwierdzony co najmniej 3 letni staż pracy w ciągu ostatnich 5 lat, na stanowisku informatycznym w placówkach służby zdrowia wyposażonych w co najmniej 200 jednostek komputerowych. 4. Potwierdzone co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku w zespole odpowiedzialnym za utrzymanie ISO 27001 dla jednostki w branży ochrony zdrowia posiadającej ponad 200 jednostek komputerowych. 5. Potwierdzona przez Zamawiajacego lub firmę ASSECO Poland S.A. praktyczna znajomość administrowania szpitalnego systemu informatycznego (HIS) AMMS modułów: - Ruch Chorych - Izba Przyjęć/Oddział/Statystyka/Rozliczenia NFZ - Apteka/Apteczka Oddziałowa - Lecznictwo Otwarte – Recepcja/Gabinet/Statystyka LO/Kontrakty NFZ - Zlecenia - Pracownia Diagnostyczna - Punkt Pobrań - Dokumentacja formularzowa 6. Znajomość następujących systemów: - MS Windows 2012 Server, 2016 Server, 2019 Server - MS Windows 7, 8, 10 - MS Office, - Ewidencja sprzętu komputerowego i oprogramowania firmy FORUM - radiologicznego systemu informatycznego (RIS) ORION firmy TMS Soft, - systemu gromadzenia danych obrazowych (PACS) IMPAX firmy AGFA, - laboratoryjnych systemów informatycznych (LIS) COBAS IT3000 firmy ROCHE oraz CENTRUM firmy MARCEL, - Płatnik (ZUS), - e-PFRON - systemu do zintegrowanego zarządzania i bezpieczeństwa IT - Axence nVision - dowolnego systemu kadrowo-płacowego, finansowo-kadrowego, 7. Praktyczna znajomość dotyczącą sieci strukturalnych. 8. Praktyczna znajomość przestrzegania norm: ISO 9001, ISO/IEC 27001
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: • wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. DZ. U. z dnia 27 lipca 2016r. poz. 1126) potwierdzających, że dostawy zostały zrealizowane należycie (załącznik nr 5). • Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale V SIWZ (załącznik nr 6).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy - załącznik nr 4, 4a i 4b do SIWZ
IV 4 4 data 2020-05-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Obsługa informatyczna wg opisu w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Obsługa informatyczna wg opisu w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Obsługa informatyczna wg opisu w załączniku nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Czas rozpoczęcia interwencji w siedzibie Zamawiającego w przypadku zgłoszenia awarii krytycznej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie zawodowe - staż pracy w ciągu ostatnich lat na stanowisku informatycznym w placówkach służby zdrowia wyposażonych w co najmniej 200 jednostek komputerowych
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)