Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

Data publikacji 2020-05-14
Data zakończenia 2020-05-25 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539722-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część I – zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących ZEBRA,
Część II – zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 290c33a7-4ec2-499f-8c33-eca66c6162a4
Biuletyn 539722-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Regon 14031558300000
Zamawiajacy adres ulica Wspólna
Zamawiajacy adres numer domu 2/4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-926
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 273 71 50,
Zamawiajacy fax 22 273 89 22
Zamawiajacy email zamowienia@mfipr.gov.pl ,
Adres strony url https://zamowienia.miir.gov.pl/
Adres strony internetowej https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/profil-nabywcy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wynagrodzenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Pomocy Technicznej 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia.miir.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia.miir.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający umożliwia składanie ofert pisemnie albo za pośrednictwem Platformy zakupowej (w zależności od decyzji Wykonawcy). Ofertę w formie pisemnej należy przekazać na adres: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa. Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://zamowienia.miir.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Numer referencyjny BDG-V.2611.17.2020.MD
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I – zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących ZEBRA, Część II – zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 529623,19
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: a) Część I zamówienia – przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej; b) Część II zamówienia – przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa warunek udziału w ww. zakresie jedynie dla II Części zamówienia. Dla Części I zamówienia zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w sposób nieprzerwany przez okres co najmniej dwunastu miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych do drukarek lub kopiarek o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto (za okres 12 miesięcy) każda. Każda z wykazanych dostaw musi zawierać wszystkie wymienione niżej elementy: a) musi to być dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek lub drukarek atramentowych i laserowych, b) nie może to być dostawa jednorazowa, musi trwać przynajmniej 12 miesięcy nieprzerwanie. W przypadku wykazania przez wykonawcę dostaw okresowych lub ciągłych, okres wykonywania dostaw w sposób nieprzerwany oraz wartości na jakie zostały już wykonane te dostawy do dnia składania ofert muszą odpowiadać ww. okresowi i kwocie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone powyżej stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ; Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. c) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą raportów z testów ISO/IEC 19752, 19798, 24711, 24712 dla oferowanych materiałów równoważnych, wykonanych przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów objętych przedmiotem zamówienia. Załączone raporty muszą w swojej treści zawierać wszystkie informacje dotyczące warunków przeprowadzanych badań, mający wpływ na ich wynik w szczególności: -średnia ilość wydruków -odchylenie standardowe -dolna granica przedziału ufności (90%) -data testowania -liczba testowanych kaset -liczba kaset użytych do obliczeń -typ kasety -czy stosowano procedurę wstrząsania - tryb drukowania - liczba urządzeń użytych w teście -format papieru -orientacja podawania papieru -system operacyjny -oprogramowanie -wersja sterownika drukarki -wersja strony testowej -kody testowanych wkładów -numery użytych urządzeń -temperatura -wilgotność -sposób połączenia komputera z testową drukarką; Raport z testów wydajności musi być wykonany z użyciem najnowszego sterownika, oprogramowania przeznaczonego dla danego urządzenia na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty z równoważnymi (nie oryginalnymi) materiałami eksploatacyjnymi, Wykonawca zobowiązany jest również przedłożyć na każdą pozycję oferowanych przez siebie materiałów eksploatacyjnych (zamienników) wraz ze składaną ofertą, certyfikat zgodności technicznej z oryginalnymi produktami, wydany przez jednostki posiadające status „notyfikowanej jednostki certyfikującej/ kontrolującej” na mocy ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. 2019 poz. 155). Wykonawca może składać również zaświadczenia (w oryginalnej wersji i przetłumaczonej na język polski), dotyczące wyżej wymienionych wymagań, wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ; 2. Załącznik Nr 1a do Formularza ofertowego – Formularz asortymentowo-cenowy dla I Części zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na I Część zamówienia); 3. Załącznik Nr 1b do Formularza ofertowego – Formularz asortymentowo-cenowy dla II Części zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na II Część zamówienia); 4. oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą raportów z testów ISO/IEC 19752, 19798, 24711, 24712 dla oferowanych materiałów równoważnych, wykonanych przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów objętych przedmiotem zamówienia. Załączone raporty muszą w swojej treści zawierać wszystkie informacje dotyczące warunków przeprowadzanych badań, mający wpływ na ich wynik w szczególności: -średnia ilość wydruków -odchylenie standardowe -dolna granica przedziału ufności (90%) -data testowania -liczba testowanych kaset -liczba kaset użytych do obliczeń -typ kasety -czy stosowano procedurę wstrząsania - tryb drukowania - liczba urządzeń użytych w teście -format papieru -orientacja podawania papieru -system operacyjny -oprogramowanie -wersja sterownika drukarki -wersja strony testowej -kody testowanych wkładów -numery użytych urządzeń -temperatura -wilgotność -sposób połączenia komputera z testową drukarką; Raport z testów wydajności musi być wykonany z użyciem najnowszego sterownika, oprogramowania przeznaczonego dla danego urządzenia na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty z równoważnymi (nie oryginalnymi) materiałami eksploatacyjnymi, Wykonawca zobowiązany jest również przedłożyć na każdą pozycję oferowanych przez siebie materiałów eksploatacyjnych (zamienników) wraz ze składaną ofertą, certyfikat zgodności technicznej z oryginalnymi produktami, wydany przez jednostki posiadające status „notyfikowanej jednostki certyfikującej/ kontrolującej” na mocy ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. 2019 poz. 155). Wykonawca może składać również zaświadczenia (w oryginalnej wersji i przetłumaczonej na język polski), dotyczące wyżej wymienionych wymagań, wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy dla I i dla II Części zamówienia, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w umowach.
IV 4 4 data 2020-05-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących ZEBRA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25577,32
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: a) Część I zamówienia – przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących ZEBRA
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 504045,87
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: b) Część II zamówienia – przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)