GuidZP400 |
f6cb1b31-fbac-4b5d-8de3-3378e1c48f81
|
Biuletyn |
540564-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny
|
Regon |
47307330800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-419
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
422 725 937,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
biurozp@umed.lodz.pl,
|
Adres strony url |
https://umed.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „BRaIn – Badania Rozwój Innowacje w łódzkim kampusie biomedycyna i farmacji” (RPLD.01.01.00-10-0003/17; "Operacja-Integracja 2.0! - II etap wdrażania Zintegrowanego Programu Uczelni" POWR.03.05.00-00-Z031/18
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.umed.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa dostawy i wdrożenia: oprogramowania do modelowania i symulacji ścieżek diagnostyczno-terapeutycznych w ramach projektu „BRaIn – Badania Rozwój Innowacje w łódzkim kampusie biomedycyna i farmacji” RPLD.01.01.00-10-0003/17 oraz oprogramowania do modelowania i zarządzania strategią w oparciu o metodykę BSC w ramach projektu "Operacja-Integracja 2.0! - II etap wdrażania Zintegrowanego Programu Uczelni" POWR.03.05.00-00-Z031/18
|
Numer referencyjny |
ZP/28/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest:
Usługa dostawy i wdrożenia:
oprogramowania do modelowania i symulacji ścieżek diagnostyczno-terapeutycznych
w ramach projektu „BRaIn – Badania Rozwój Innowacje w łódzkim kampusie biomedycyna i farmacji” RPLD.01.01.00-10-0003/17 – Pakiet 1
oraz
oprogramowania do modelowania i zarządzania strategią w oparciu o metodykę BSC
w ramach projektu "Operacja-Integracja 2.0! - II etap wdrażania Zintegrowanego Programu Uczelni" POWR.03.05.00-00-Z031/18 – Pakiet 2
Szczegółowy opis dostawy zawiera załącznik nr 2.1 oraz 2.2 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
72268000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja zamówienia nastąpi:
w przypadku Pakietu 1 maksymalnie do: 31.12.2022 r.
w przypadku Pakietu 2 maksymalnie do: 31.12.2022 r.
4.2. Dostawa oraz wdrożenie, dla każdego z Pakietów, muszą nastąpić maksymalnie w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy, natomiast gwarancja będzie obejmował okres od zakończenia wdrożenia do dnia: 30.11.2021 r. dla Pakietu 1 oraz do 31.12.2022 r. dla Pakietu 2.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) W okresie ostatnich 3 lat lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał:
Dla Pakietu 1:
co najmniej 5 usług wdrożenia oprogramowania do modelowania procesów biznesowych, z czego co najmniej 1 usługa powinna być na kwotę min. 200 000 zł netto oraz jedna dostawa powinna być zrealizowana dla uczelni wyższej.
Dla Pakietu 2:
co najmniej 2 usługi polegające na wdrożeniu oprogramowania do modelowania strategii.
W przypadku, gdy wartość wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podaną cenę po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiający przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.
b) Do realizacji zamówienia publicznego skieruje zespół osób, spełniających poniżej wymienione wymagania w szczególności:
Dla Pakietu 1:
- Osoba prowadząca szkolenie z obsługi oferowanego narzędzia musi posiadać certyfikat znajomości BPMN (OCEB 2 Fundamentals lub IBS PAN, lub równoważny),
- Osoba prowadząca szkolenie z obsługi narzędzia musi posiadać udokumentowane doświadczenie z realizacji projektu, z zakresu modelowania ścieżek klinicznych w notacji BPMN 2.0 przy użyciu oferowanego narzędzia,
- Kierownik projektu po stronie dostawcy musi posiadać certyfikat PRINCE2 Practitioner lub równoważny.
Dla Pakietu 2:
- Osoba prowadząca szkolenie z obsługi oprogramowania musi posiadać certyfikat OCEB 2 Fundamentals lub IBS PAN lub równoważny,)
- Osoba prowadząca szkolenie musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonych, w ciągu ostatnich 3 lat min. 2 szkoleń z modelowania strategii w oferowanym narzędziu. Do wykazu szkoleń należy dołączyć referencje od co najmniej 2 klientów potwierdzające należyte wykonanie.
- Kierownik projektu po stronie dostawcy musi posiadać certyfikat PRINCE2 Practitioner lub równoważny
W przypadku obydwu pakietów zespół musi składać się m. in. z 3 osób.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Pzp;
2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy:
a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wzór stanowi Załącznik nr 6.1. i 6.2. do SIWZ.
W przypadku, gdy wartość wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podane wartości po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiający przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7.1. i 7.2. do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, Wykonawca na wezwanie zamawiającego dostarczy:
1. Potwierdzony i podpisany - Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2.1lub/i 2.2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 15 800,00 zł
Pakiet 1 – 7 400,00 zł
Pakiet 2 – 8 400,00 zł
W zależności od ilości pakietów, na które składana jest oferta, wysokość wadium stanowić będzie suma wadiów wymaganych dla poszczególnych pakietów, na które składa ofertę Wykonawca.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty
5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży oryginał dowodu wniesienia wadium.
6. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 10.3. pkt 2) – 5) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 - z zaznaczeniem Wadium – ZP/28/2020 –Usługa dostawy i wdrożenia oprogramowania do modelowania. Pakiet nr ….
8. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
8 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10.14.
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10.9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia,
o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,
o której mowa art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 2 umowy, zmianę wynagrodzenia, zmianę zakresu prac objętych umową (przedmiotu umowy), w szczególności w wypadku spełnienia jednego z następujących warunków:
a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej;
b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez którąkolwiek ze Stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy;
c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia;
d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT;
f) zmian postanowień umowy o dofinansowanie zawartej przez Zamawiającego w ramach projektów, związanych z realizacją umowy, które to zmiany będą miały wpływ na realizację niniejszej umowy;
g) zmiany technologiczne dokonywane przez producentów oprogramowania, wykorzystywanego w ramach realizacji przedmiotu umowy.
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
|
IV 4 4 data |
2020-05-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|