GuidZP400 |
eca726a4-e7cf-48a6-9489-403a05a61073
|
Biuletyn |
540070-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
|
Regon |
41105199900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościan
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-000
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
655 120 855
|
Zamawiajacy fax |
655 120 707
|
Zamawiajacy email |
zp.spzozkoscian@post.pl
|
Adres strony url |
http://szpital.koscian.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://szpital.koscian.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital.koscian.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
http://spzozkoscian.e-zamawiajacy.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Kościanie, ul. Szpitalna 7, 64-000 Kościan
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi dostępu do nowych wersji posiadanych systemów informatycznych
|
Numer referencyjny |
SPZOZ.EPII.23.09.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do nowych wersji posiadanych systemów informatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kościanie
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: co najmniej dwie usługi opieki serwisowej szpitalnego systemu informatycznego wraz z dostępem do nowych wersji szpitalnych systemów informatycznych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest dysponować i na wezwanie zamawiającego przedstawić: oświadczenie właściciela autorskich praw majątkowych, że Wykonawca jest Partnerem i jest uprawniony do świadczenia usług opieki serwisowej oraz do dostarczania usługi odstępu do nowych wersji oprogramowania wskazanego w Zamówieniu
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej przedmiot zamówienia, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, podstawą do wprowadzenia zmiany będzie dostarczenie Kupującemu dokumentów potwierdzających wprowadzenie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zastosowania waloryzacji cen z tym, że waloryzacja nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy; waloryzacja cen przedmiotu zamówienia może zostać dokonana o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszony przez Prezesa GUS za ostatni rok,
c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z tym, że zmiana nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy,
d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości zmiany stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z tym, że zmiana nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-05-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|