Zakup komputerów przenośnych (laptop) dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Łobez

Data publikacji 2020-05-20
Data zakończenia 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Gmina Łobez
Miejscowość Łobez
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542123-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia obejmuje zakup 38 sztuk komputerów przenośnych (laptop) dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Łobez. Komputery przenośne (laptopy) muszą być zgodne z niżej wymienionymi minimalnymi wymaganiami:
1) Procesor klasy Intel i3 minimum 8 generacji lub AMD Ryzen 5.
2) pamięci RAM 8 GB
3) Matryca o przekątnej 15,6”.
4) Rozdzielczość matrycy 1920x1080.
5) Dysk twardy 240GB SSD.
6) System Microsoft Windows 10 PRO.
7) Wbudowana kamerka i mikrofon.
8) Wbudowana karta Wifi 802.11
9) Bluetooth.
10) Porty USB 3.0 min. 2 szt.
11) Wbudowany port LAN 1Gbit.
12) Klawiatura QWERTY
13) Bateria działająca minimum 2 godziny.
14) Gwarancja producenta 24 miesiące na miejscu użytkowania, następny dzień roboczy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ca62e9aa-ba23-44e5-b003-907da8f60d31
Biuletyn 542123-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Łobez
Regon 81168561600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Łobez
Zamawiajacy kod pocztowy 73-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 913 974 001
Zamawiajacy fax 913 974 373
Zamawiajacy email zamowienia@lobez.pl
Adres strony url www.lobez.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.lobez.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.lobez.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wykonawca przekazuje pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Łobzie ul. Niepodległości 13; 73-150 Łobez pok. nr 24
Nazwa nadana zamowieniu Zakup komputerów przenośnych (laptop) dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Łobez
Numer referencyjny IR.271.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia obejmuje zakup 38 sztuk komputerów przenośnych (laptop) dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Łobez. Komputery przenośne (laptopy) muszą być zgodne z niżej wymienionymi minimalnymi wymaganiami: 1) Procesor klasy Intel i3 minimum 8 generacji lub AMD Ryzen 5. 2) pamięci RAM 8 GB 3) Matryca o przekątnej 15,6”. 4) Rozdzielczość matrycy 1920x1080. 5) Dysk twardy 240GB SSD. 6) System Microsoft Windows 10 PRO. 7) Wbudowana kamerka i mikrofon. 8) Wbudowana karta Wifi 802.11 9) Bluetooth. 10) Porty USB 3.0 min. 2 szt. 11) Wbudowany port LAN 1Gbit. 12) Klawiatura QWERTY 13) Bateria działająca minimum 2 godziny. 14) Gwarancja producenta 24 miesiące na miejscu użytkowania, następny dzień roboczy
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 50.000 PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum 1 głównej dostawy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za główną dostawę Zamawiający uzna dostarczenie jednorazowo min. 20 komputerów
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów, czy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skradania ofert w postępowaniu. b) potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
Zakresie warunkow udzialu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.5.1): 1). składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2). Dokument, o którym mowa w pkt 1, ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 139 i 140 Prawa zamówień publicznych umowa w sprawie niniejszego zamówienia: - zostanie zawarta w formie pisemnnej pod rygorem nieważności, - mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy Prawa zamówień publicznych nie stanowią inaczej, - jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej, - zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie, - jest zawarta na okres wskazany w pkt. IV, - podlega unieważnieniu: jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 146 Prawa zamówień publicznych, w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę wg wzoru, stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji, będącym jej integralną częścią. 4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy pzp. 5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, polegających na zmianie wynagrodzenia; 6. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić, w następujących przypadkach: 1) ulegnie zmianie urzędowa stawka podatku od towarów i usług; 2) wysokość wynagrodzenia minimalnego; 3) zasad podlegania ubezpieczeniu społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 7. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 6 ppkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 6 ppkt 2), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze zmiany wynagrodzeń za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo do wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 6 ppkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany ponieść przy uwzględnieniu tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie. 10. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od podpisania aneksu i będzie obejmować wyrównanie za okres od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w pkt 6, lecz nie wcześniej niż od dnia złożenia prawidłowego wniosku, o którym mowa w pkt 11. 11. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w pkt 7, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia wraz z uzasadnieniem oraz odpowiednimi dowodami potwierdzającymi wpływ zmian, o których mowa w pkt 8 i 9 na wynagrodzenie Wykonawcy. 12. W przypadku, gdy Wykonawca wystąpi z inicjatywą zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 13. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie 14. W przypadku zmiany adresu zamieszkania lub adresu siedziby Wykonawcy jest on zobowiązany do niezwłocznego pisemnego powiadomienia o nowym adresie Zamawiającego. Zaniechanie powiadomienia skutkuje tym, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na ostatni podany mu adres Wykonawcy uważana jest za doręczoną prawidłowo i skutecznie, nawet gdy zostanie zwrócona nadawcy
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria oferowany okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)