| GuidZP400 |
ba685d8d-0b74-4829-a9dd-cdc4b07d72cc
|
| Biuletyn |
546723-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
|
| Regon |
18023000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bellottiego
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-022
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
225 267 511
|
| Zamawiajacy fax |
225 367 514
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@ipiss.com.pl
|
| Adres strony url |
www.ipiss.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Nazwa projektu programu |
„Cykl debat upowszechniających wiedzę z zakresu polityki społecznej – „Między nauką a praktyką”.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipiss.com.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zbudowanie platformy debat i wymiany informacji
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest stworzenie platformy internetowej w ramach postępowania - Zbudowanie platformy debat i wymiany informacji, zwanej dalej "Platformą", która będzie łączyła w sobie funkcjonalność systemu zarządzania treścią jak i klasycznego moderowanego forum dyskusyjnego. Usługa wykonania Platformy w formie elektronicznej wraz z zawartością merytoryczną i graficzną strony głównej oraz podstron, a ponadto systemu wraz z ich wzajemną hierarchią powiązań, zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami dotyczącymi przedmiotu Umowy.
Etap I - Zaprojektowanie Platformy:
• Przekazanie projektów graficznych i technicznych w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Etap II - Budowa i wdrożenie Platformy:
• Przekazanie wersji testowej Platformy na serwer Zamawiającego nie później niż 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów: graficznych i technicznych.
• Przekazanie wersji końcowej Platformy nie później niż do dnia 14 sierpnia 2020 roku (termin może ulec zmianie w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania).
Etap III - Dokumentacja powdrożeniowa oraz szkolenie:
• Przekazanie dokumentacji powdrożeniowej, realizacja szkoleń oraz obsługi redakcyjnej nie później niż do 20 sierpnia 2020 roku.
Etap IV - Utrzymanie Platformy:
• Obsługa Platformy, zgodnie z SOPZ, trwać będzie do 31 grudnia 2020 r.
Etap V - Obsługa Gwarancji
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Platformy przez okres 24 miesięcy od momentu odebrania Platformy („Odbioru Wdrożenia”) przez Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72413000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami, która posiadają wiedzę i doświadczenie w przedmiotowym zakresie zamówienia tj. zaprojektowały co najmniej 3 portale/strony internetowe w okresie ostatnich 3 lat, w tym co najmniej:
• jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie opracowywania grafiki komputerowej,
• jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie FrontEnd / Backend Developer’a / programisty.
b) Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co Zamawiający rozumie: opracowanie koncepcji i realizację według przyjętej koncepcji portalu / strony internetowej wraz z CMS i zapewnieniem obsługi technicznej portalu / strony internetowej), o wartości każdej z nich co najmniej 30 000,00 zł brutto.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście i 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu,
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3. gwarancjach bankowych,
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz.359).
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
11 2490 0005 0000 4530 5312 4553 z dopiskiem
„Zbudowanie platformy debat i wymiany informacji”
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
2. Jakakolwiek zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, będzie możliwa w szczególności, jeżeli:
2.1. konieczna będzie zmiana elementów Platformy, gdy elementy stanowiące przedmiot oferty zostanie wycofane z rynku, zaprzestano jego produkcji lub po zainstalowaniu nie będą pracować wydajnie, a proponowane przez Wykonawcę oprogramowanie posiada cechy, parametry i funkcjonalności lepsze lub równe niż Oprogramowanie będące przedmiotem oferty, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego – w takim przypadku, warunki i zasady realizacji Umowy, w tym wynagrodzenie pozostają bez zmian;
2.2. w wyniku zmiany elementów Platformy, o której mowa w pkt 2.1, zaakceptowanej przez Zamawiającego konieczne będzie przesunięcie terminu realizacji.
2.3. zmiana terminów realizacji etapów umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego o czas wynikający z późniejszych działań Zamawiającego w stosunku do terminów przewidzianych umową.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|