GuidZP400 |
5bba8719-3930-4ece-a743-80d94bf53479
|
Biuletyn |
546472-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
|
Regon |
27013532800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Obroki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
140
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-833
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 3587657, 3587645
|
Zamawiajacy fax |
323 587 661
|
Zamawiajacy email |
info@mpgk.com.pl
|
Adres strony url |
www.mpgk.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.mpgk.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Obroki 140, 40-833 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wymiana złoża filtracyjnego w biofiltrze zlokalizowanym na terenie Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania odpadów MPGK Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
PN/13/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana złoża filtracyjnego w biofiltrze zlokalizowanym na terenie Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania odpadów MPGK Sp. z o.o. mieszczącego się przy ulicy Milowickiej 7A w Katowicach.
|
Cpv glowny przedmiot |
44400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 15 tygodni dni od dnia zawarcia umowy oraz zrealizowania przedmiotu zamówienia do 10 dni od dnia rozpoczęcia prac.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Posiadanie ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: jednej dostawy tożsamej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych Wykonawcom Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych Wykonawcom Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych Wykonawcom Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i/lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta mysi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Wadium może być wnoszone w formie:
1. pieniądza,
2. gwarancji bankowej,
3. gwarancji ubezpieczeniowej,
4. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
Wadium winno być wniesione na okres związania ofertą (30 dni od terminu składania ofert)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu środki muszą być na rachunku Zamawiającego przed terminem składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być przekazane przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w ING BANK ŚLĄSKI S.A Oddział Katowice o numerze: 30 1050 1214 1000 0007 0000 4336 z adnotacją „Wadium do przetargu nr PN/13/2020 – za datę złożenia wadium w tej formie przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Numer IBAN: PL30 1050 1214 1000 0007 0000 4336, „kod SWIFT: INGBPLPW”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem:
a) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy a zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego,
b) zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) na dostawy będące przedmiotem niniejszej umowy, powodująca, że niezmienność ceny groziłaby Wykonawcy rażącą stratą.
c) przeniesienia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na osoby trzecie w przypadku następstwa prawnego, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy,
d) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy,
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
|
IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|