„Dostawa sprzętu i wyposażenia ochronnego dla potrzeb OSP Bircza i OSP Sufczyna w ramach projektu pn.: „Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof lub poważnych awarii- dla potrzeb OSP z terenu Gminy Bircza” wyłonionego w ramach konkursu ogólnego nr RPPK.04.01.00-IZ-00-18-004/18 w ramach osi priorytetowej IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działania 4.1 Zapobieganie i zwalczanie zagrożeń Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.”.

Data publikacji 2020-06-02
Data zakończenia 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Gmina Bircza
Miejscowość Bircza
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546535-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 350000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu i wyposażenia ochronnego dla potrzeb OSP Bircza i OSP Sufczyna zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
1.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ, tj.: projekt umowy.
1.4. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art.
29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7587179a-fbf0-42b1-b435-86d377a5d96f
Biuletyn 546535-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Bircza
Regon 65090047600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ojca Św. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bircza
Zamawiajacy kod pocztowy 37-740
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 016 672 60 91
Zamawiajacy fax 016 672 53 41
Zamawiajacy email pawelm@bircza.pl
Adres strony url www.bircza.pl / www.bip.bircza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bircza.pl / www.bip.bircza.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bircza.pl / www.bip.bircza.pl
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu i wyposażenia ochronnego dla potrzeb OSP Bircza i OSP Sufczyna w ramach projektu pn.: „Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof lub poważnych awarii- dla potrzeb OSP z terenu Gminy Bircza” wyłonionego w ramach konkursu ogólnego nr RPPK.04.01.00-IZ-00-18-004/18 w ramach osi priorytetowej IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działania 4.1 Zapobieganie i zwalczanie zagrożeń Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.”.
Numer referencyjny ZP.271.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu i wyposażenia ochronnego dla potrzeb OSP Bircza i OSP Sufczyna zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 1.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ, tj.: projekt umowy. 1.4. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-10T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy - zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy - zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy - zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia: 1.1 . Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy PZP obowiązuje zakaz wprowadzania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności wskazana w art. 144 ust. 1 pkt 1)-6). 2. W przypadkach przewidzianych w ustawie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą obu stron. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez obie strony umowy. 3. Mając na uwadze zasady określone w art. 144 ust.1 pkt 1) Zamawiający dopuszcza możliwość następujących zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: 1) działań osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 2) konieczności wstrzymania realizacji umowy z winy działań osób trzecich; 3) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. „siły wyższej” (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze), uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. 5. Oprócz zmian przewidzianych w ust. 3 możliwe są zmiany umowy przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt. 2)-6) ustawy Prawo zamówień publicznych pod warunkiem zaistnienia przesłanek w nich określonych.
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)