Dostawy obłożeń pola operacyjnego w celu zabezpieczenia funkcjonowania Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu (6 zadań).

Data publikacji 2020-06-03
Data zakończenia 2020-06-12 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547063-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy obłożeń pola operacyjnego w celu zabezpieczenia funkcjonowania Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu (6 zadań).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w zał. nr 3_Opis przedmiotu zamówienia- zadania nr 1-6.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane lub wszystkie zadania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62a5fd78-a858-41f6-a529-4f9006e238b7
Biuletyn 547063-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
Regon 93108261000000
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 52-114
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 428 631,
Zamawiajacy fax 713 465 172
Zamawiajacy email przetargi@falkiewicza.internetdsl.pl,
Adres strony url http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/
Adres strony internetowej http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.falkiewicza.internetdsl.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/zamowienia_publiczne.htm
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-ProPublico.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistycznyim. A. Falkiewicza we Wrocławiu Warszawska 2 52-114 Wrocław Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy obłożeń pola operacyjnego w celu zabezpieczenia funkcjonowania Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu (6 zadań).
Numer referencyjny ZP/PN-05/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy obłożeń pola operacyjnego w celu zabezpieczenia funkcjonowania Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu (6 zadań). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w zał. nr 3_Opis przedmiotu zamówienia- zadania nr 1-6. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane lub wszystkie zadania.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spelniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, obejmujących przedmiot zamówienia, o wartości brutto (każda z nich) nie mniejszej niż odpowiednio: - dla zadania nr 1: 11 000,00 PLN - dla zadania nr 2: 9 000,00 PLN - dla zadania nr 3: 50 000,00 PLN - dla zadania nr 4: 8 000,00 PLN - dla zadania nr 5 : 200 000,00 PLN - dla zadania nr 6: 500 PLN. oraz załączy dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np.referencje bądż inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej nić jedno zadanie należy dostarczyć jeden wykaz z wyszczególnieniem wartości określonej dla kazdego zadania oddzielnie oraz po jednym dowodzie dla każdego zadania.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech latprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki, karty techniczne, foldery (prospekty), karty katalogowe. Zamawiający wymaga złożenia próbek w ilości 2 szt. do każdego z zadań (Zamawiajacy dopuszcza próbkę niesterylną) oraz kart techniczych, folderów (prospekty), kart katalogowych. Ww. dokumenty powinny potwierdzać, że oferowany asortyment spełnia parametry i wymagania przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań. W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Pzp). Wykonawca powinien podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć w nich miejsce (np.zakreślaczem), gdzie są potwierdzone wymagane parametry. Szczegółowe wymagania opisane są w poszczególnych zadaniach. Załączona próbka musi potwierdzać wszystkie żądane parametry. Uwaga: próbki oraz inne dokumenty Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.z 2015r. poz.876 z póżń.zm.) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, że: a) Posiada aktualne i ważne dotyczące przedmiotowego postępowania i późniejszej umowy dopuszczenia do obrotu obejmujące każdy z oferowanych produktów (np. Deklaracja zgodności wydana przez producenta oraz Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikacyjną (jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); b) Formularz powiadomienia / zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych. ponadto: Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca w trakcie realizacji umowy udostępni (w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem): 1. Deklarację Zgodności wydaną przez producenta oraz Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikacyjną (jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); 2. Formularz powiadomienia / zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych, w terminie 3 dni od daty wezwania. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sterylny fartuch chirurgiczny ze wstawkami (wzmocniony) do długich procedur.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw uniwersalny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw do laparoskopii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw do zabiegów ginekologicznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Jałowy zestaw wieloelementowy do cięcia cesarskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestaw do ginekologii/laparoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)