Wykonanie zabudowy kuchennej na wymiar z wyposażeniem w sprzęt AGD w pomieszczeniach socjalnych w budynku ARP S.A przy ul. Zakładowej 30 w Tarnobrzegu

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-19 00:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545995-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż zabudowy kuchennej na wymiar wraz z dostawą sprzętu AGD oraz utylizacja starej zabudowy meblowej i sprzętu AGD. Zamawiający przewiduje możliwość udziału w wizji lokalnej, szczegóły określa SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0975fa9a-ff27-401e-bd38-81dee740b0be
Biuletyn 545995-N-2020
Zamawiajacy nazwa Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Regon 00674641000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Świat
Zamawiajacy adres numer domu 6/12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 695 36 00, 22 695 36 88
Zamawiajacy fax 22 695 36 99
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@arp.pl
Adres strony url https://bip.arp.pl/
Adres strony internetowej bip.arp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.arp.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.arp.pl/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie zabudowy kuchennej na wymiar z wyposażeniem w sprzęt AGD w pomieszczeniach socjalnych w budynku ARP S.A przy ul. Zakładowej 30 w Tarnobrzegu
Numer referencyjny ZP/PN/11/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż zabudowy kuchennej na wymiar wraz z dostawą sprzętu AGD oraz utylizacja starej zabudowy meblowej i sprzętu AGD. Zamawiający przewiduje możliwość udziału w wizji lokalnej, szczegóły określa SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 35000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował dwie (2) dostawy polegające na wykonaniu, dostawie oraz montażu mebli kuchennych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł netto każda
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca składa - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.arp.pl oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ze zm.) może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej będzie żądać złożenia wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Dowodów określających, czy dostawy, o których mowa w pkt 1, zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej będzie żądać dokumentu na potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu. Szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać oświadczenie zawarty został we wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, OŚWIADCZENIE podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z tych Wykonawców, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania. 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na potencjał innych podmiotów, na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów (np. zobowiązania), z których będzie wynikać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli zdolności zawodowe podmiotu, o którym mowa wyżej, nie potwierdzą spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego od otrzymania stosowanego wezwania: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę każdej z osób, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że każda osoba zastępująca posiada uprawnienia nie mniejsze niż osoba, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy. Inicjatorem tej zmiany może być Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 (trzech) dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania Przedmiotu Umowy i nie spowoduje zmiany Wynagrodzenia. Zmiana ta nie wymaga aneksu do Umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany osób, o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania Przedmiotu Umowy oraz nie wymaga aneksu do Umowy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy, w sytuacji rezygnacji z wykonania części prac przez Zamawiającego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni (czternastu) od powzięcia przez Zamawiającego informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania Przedmiotu Umowy i spowoduje obniżenie Wynagrodzenia Wykonawcy. Kwota, o którą Wynagrodzenie zostanie obniżone będzie określona według Oferty Wykonawcy i udokumentowanych kosztów wykonanej części Przedmiotu Umowy. Zmniejszenie zakresu prac i obniżenie Wynagrodzenia zostanie potwierdzone aneksem do Umowy.
IV 4 4 data 2020-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)