1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów jednorazowych oraz materiały eksploatacyjne do aparatów medycznych przez okres 12 miesięcy do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy z podziałem na części (pakiety) w zakresie i przedmiocie podanym w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1) Pakiet nr 1 – Podkłady, prześcieradła oraz inne wyroby włókninowe (CPV 33.14.00.00-3);
2) Pakiet nr 2 – Pozostałe artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8)
3) Pakiet nr 3 – Materiały eksploatacyjne do wstrzykiwaczy kontrastu (CPV 33.69.60.00-5);
4) Pakiet nr 4 – Spirometria (CPV 33.19.00.00-8);
5) Pakiet nr 5 – Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej (CPV 33.19.00.00-8);
6) Pakiet nr 6 – Materiały eksploatacyjne do artroskopii (CPV 33.19.00.00-8)
2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SIWZ – Formularzu cenowym.
3. Wykonawca określi w formularzu cenowym w kolumnie „Nazwa Handlowa”, nazwę handlową zaoferowanego produktu. Jeżeli Wykonawca oferuje produkt w innym (większym, mniejszym) opakowaniu zobowiązany jest wpisać w tej kolumnie wielkość opakowania. W przypadku gdy Wykonawca oferuje dany produkt w opakowaniu zawierającym inną ilość niż została wpisana w formularzu cenowym należy odpowiednio przeliczyć ilość opakowań, zaokrąglając do pełnej liczby wzwyż. W celu sprawdzenia poprawności przeliczenia Zamawiający prosi Wykonawców o zaznaczenie faktu przeliczenia ilości opakowań np. przez pogrubienie tekstu.
4. Zaoferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 175, z późn. zm.). Wykonawca oświadczy o możliwości dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego deklaracji zgodności CE i/lub certyfikatu zgodności wydanego przez jednostkę notyfikowaną i/lub rejestrację Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Medycznych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ wraz załącznikami został wskazany znak towarowy, patent, pochodzenie, normy polskie PN lub międzynarodowe, europejskie oceny techniczne, aprobaty, wspólne specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne oraz standardy nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
5.1. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
5.2. W związku z podziałem zamówienia na części, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie części (pakiety). W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw odnośnie wszystkich pakietów zawiera wzór umowy – zał. nr 4 do SIWZ.
6. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
|
GuidZP400 |
8b70fa92-0c57-475d-92fd-33ed2f484015
|
Biuletyn |
548248-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
|
Regon |
30232700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brodnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 668 91 00
|
Zamawiajacy fax |
56 668 91 01
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl
|
Adres strony url |
ww.zozbrodnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalbrodnica
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalbrodnica
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do aparatów medycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy nr 2
|
Numer referencyjny |
SZP.251.4.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów jednorazowych oraz materiały eksploatacyjne do aparatów medycznych przez okres 12 miesięcy do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy z podziałem na części (pakiety) w zakresie i przedmiocie podanym w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1) Pakiet nr 1 – Podkłady, prześcieradła oraz inne wyroby włókninowe (CPV 33.14.00.00-3);
2) Pakiet nr 2 – Pozostałe artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8)
3) Pakiet nr 3 – Materiały eksploatacyjne do wstrzykiwaczy kontrastu (CPV 33.69.60.00-5);
4) Pakiet nr 4 – Spirometria (CPV 33.19.00.00-8);
5) Pakiet nr 5 – Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej (CPV 33.19.00.00-8);
6) Pakiet nr 6 – Materiały eksploatacyjne do artroskopii (CPV 33.19.00.00-8)
2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SIWZ – Formularzu cenowym.
3. Wykonawca określi w formularzu cenowym w kolumnie „Nazwa Handlowa”, nazwę handlową zaoferowanego produktu. Jeżeli Wykonawca oferuje produkt w innym (większym, mniejszym) opakowaniu zobowiązany jest wpisać w tej kolumnie wielkość opakowania. W przypadku gdy Wykonawca oferuje dany produkt w opakowaniu zawierającym inną ilość niż została wpisana w formularzu cenowym należy odpowiednio przeliczyć ilość opakowań, zaokrąglając do pełnej liczby wzwyż. W celu sprawdzenia poprawności przeliczenia Zamawiający prosi Wykonawców o zaznaczenie faktu przeliczenia ilości opakowań np. przez pogrubienie tekstu.
4. Zaoferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 175, z późn. zm.). Wykonawca oświadczy o możliwości dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego deklaracji zgodności CE i/lub certyfikatu zgodności wydanego przez jednostkę notyfikowaną i/lub rejestrację Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Medycznych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ wraz załącznikami został wskazany znak towarowy, patent, pochodzenie, normy polskie PN lub międzynarodowe, europejskie oceny techniczne, aprobaty, wspólne specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne oraz standardy nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
5.1. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
5.2. W związku z podziałem zamówienia na części, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie części (pakiety). W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw odnośnie wszystkich pakietów zawiera wzór umowy – zał. nr 4 do SIWZ.
6. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, chyba, że wystąpi sytuacja opisana w pkt VI.8. SIWZ;
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.6.1.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wystawienia dokumentu jest tożsamy z terminem określonym w pkt VI.6.1.2. SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi warunkami:
1) Zmiana podatku VAT – dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wartości brutto danej pozycji, wartość netto pozostaje bez zmian;
) Zmiana wielkości opakowania i w konsekwencji ceny jednostkowej, w przypadkach, 2w których jest to korzystne dla Zamawiającego i nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy – w konsekwencji tej zmiany wartość całkowita umowy brutto nie wzrośnie,
3) Nazwy handlowej, producenta danego produktu w przypadku braku dostępności lub wycofania go z produkcji, zmiana produktu jest możliwa tylko na produkt równoważny.
4) Zmiana umowy wynika ze zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
5) Wydłużenia terminu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 m – ce, w przypadku nie wyczerpania określonych w umowie ilości dostaw produktów. Umowa w takim przypadku wygaśnie w przypadku zrealizowania dostaw zakontraktowanych ilości lub wykorzystania całej wartości umowy lub upływu terminu na jaki została zawarta.
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1) Pakiet nr 1 – Podkłady, prześcieradła oraz inne wyroby włókninowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Pakiet nr 1 – Podkłady, prześcieradła oraz inne wyroby włókninowe - dostawa na 12 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 – Pozostałe artykuły medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 – Pozostałe artykuły medyczne - dostawa na 12 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
3) Pakiet nr 3 – Materiały eksploatacyjne do wstrzykiwaczy kontrastu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
3) Pakiet nr 3 – Materiały eksploatacyjne do wstrzykiwaczy kontrastu - dostawa na 12 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
4) Pakiet nr 4 – Spirometria
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
4) Pakiet nr 4 – Spirometria - dostawa na 12 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
5) Pakiet nr 5 – Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
5) Pakiet nr 5 – Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej - dostawy na 12 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
6) Pakiet nr 6 – Materiały eksploatacyjne do artroskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
6) Pakiet nr 6 – Materiały eksploatacyjne do artroskopii - dostawy na 12 miesięcy
|
| |