| GuidZP400 | 
						
															100eb29d-1d88-4ebf-985d-8173f7d0dd3c
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															548059-N-2020
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															1. Baza Lotnictwa Transportowego
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															10088949300000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Żwirki i Wigury
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															1c
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Warszawa
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															00-909
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															mazowieckie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															261 821 316, 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															261 821 316
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl, 
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															https://1bltr.wp.mil.pl/pl/
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															1. Baza Lotnictwa Transportowego w Warszawie
													 | 
					
							                							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															https://1bltr.wp.mil.pl/pl/ oraz https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr
													 | 
					
							                							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															https://1bltr.wp.mil.pl/pl/ oraz https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr
													 | 
					
							                							                							                									
						| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															elektronicznie na adres https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr
													 | 
					
							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															pisemnie
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															1.Baza Lotnictwa Transportowego, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, Kancelaria Jawna bud. 65 pok.108
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															„Zakup i dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz pozostałych materiałów jednorazowego użytku”
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															14_15/2020
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 
						
															3
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz pozostałych materiałów jednorazowego użytku”, wg opisu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia -  do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															39830000-9
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2020-11-20T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp);
2)Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															1)Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w § 11 pkt 1 ppkt 1 niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 
3)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w § 11 pkt 1 ppkt 1 niniejszej SIWZ.
4)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy – Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w § 11 pkt 1 ppkt 1 niniejszej SIWZ.
5)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w § 10 pkt 5 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty Karty Charakterystyki Produktu, dla towarów oferowanych w części II oraz w części III zamówienia wskazanych w pozycjach nr 1, 5, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 załącznika nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Do umów w sprawach zamówień publicznych, zwanych dalej umowami, stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 – Kodeks cywilny, jeżeli przepisy nie stanowią inaczej. 
1.Istotne warunki umowy stanowią załącznik nr 3 i 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; w nich podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia, a także uwzględnione postanowienia dotyczące kar umownych. 
2. Umowa wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. (art.139 ust.2 ustawy – Pzp). 
3.Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art.183, ustawy - Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 94 ust.1 ustawy – Pzp), 
4.Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 4 (art. 94 ust.2 ustawy – Pzp), jeżeli: 
- w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta, 
- w postępowaniu o udzielenie zamówienia upłynął termin na wniesienie odwołania na czynności zamawiającego wymienione w art. 180 ust. 2 ustawy – Pzp lub następstwie jego wniesienia Izba ogłosiła wyrok lub postanowienie kończące postępowanie odwoławcze.
5.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1. (art. 94 ust.3 ustawy – Pzp). 6. W razie zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 145 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 
7. Na podstawie art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących przypadkach: 
a)zmiany danych dotyczących stron umowy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego), 
b)zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć; 
c)zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentu poszczególnych produktów oraz zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z ww. zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości asortymentu, zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy kwoty z § 5 ust.1 umowy (dla części III) oraz kwoty z § 6 ust.1 umowy (dla części I i II)
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2020-06-16T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															10:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Język polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                									
						| IV 4 17 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					1
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					„Zakup i dostawa filtrów do wody i artykułów jednorazowego użytku"
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					42912310-8
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2020-11-05T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik informacje dodatkowe | 
									
																					Zamawiający przewiduje w części I zamówienia zastosowanie prawa opcji.
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Zamówienie polega na zakupie i dostawie filtrów do wody i artykułów jednorazowego użytku. Z zakres zamówienia został szczegółowo opisany w  załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					2
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Zakup i dostawa środków czystości”
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39830000-9
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2020-11-05T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik informacje dodatkowe | 
									
																					Zamawiający przewiduje w zakresie części II zamówienia zastosowanie prawa opcji.
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Zamówienie polega na zakupie i dostawie środków czystości. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					3
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					33761000-2
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2020-11-20T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Zamówienie polega na zakupie i dostawie środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
																			 | 
								
														
						|   |   |