| GuidZP400 | 
						
															872971b4-47f0-475c-a26d-f42a1d75acd9
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															548095-N-2020
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Gmina Radziejowice
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															75014841400000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Kubickiego
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															10
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Radziejowice
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															96-325
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															mazowieckie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															468 577 171
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															468 577 120
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															urzad@radziejowice.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															http://bip.radziejowice.pl/
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Nazwa projektu programu | 
						
															Projekt pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															2
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://bip.radziejowice.pl/
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															w siedzibie Zamawiającego ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice.
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do budynku Przedszkola w Radziejowicach
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															ZP.271.4.2.2020.DJ
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia do nowobudowanego budynku przedszkola w Radziejowicach, w tym do szatni, pomieszczeń administracyjnych, gospodarczych, sal zajęć oraz sali integracji sensorycznej. 
2.	Zamówienie obejmuje:
1)	Wyposażenie szatni
2)	Wyposażenie części administracyjnej
3)	Wyposażenie gabinetu pielęgniarskiego
4)	Wyposażenie części łazienek
5)	Wyposażenie części gospodarczej
6)	Wyposażenie sali zajęć
7)	Wyposażenie sali integracji sensorycznej
8)	Meble i niezbędne wyposażenie- część objęta dofinansowaniem
3.	Zamawiający informuje, że powyższy podział ma charakter jedynie porządkowy. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na całość zamówienia.
4.	W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących czynności:
1)	dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie (zgodnie z wytycznymi Zamawiającego) mebli i wyposażenia w miejscu dostawy,
2)	wywóz i zagospodarowanie odpadów powstałych w czasie realizacji zamówienia oraz uporządkowanie miejsca dostawy,
3)	naprawa wszelkich uszkodzeń obiektu i w obiekcie, powstałych w trakcie wnoszenia, montażu i ustawienia mebli,  
4)	zapewnienie serwisu w okresie gwarancji
5)	wydruk i umieszczenie na meblach z części dofinansowanej naklejek informacyjnych o finansowaniu Umowy z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach” oraz z odpowiednimi logotypami, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego.
5.	Zamawiający informuje, że zakup części wyposażenia jest finansowany w ramach Projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															39161000-8
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Data rozpoczecia | 
						
															2020-08-03T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2020-08-31T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej w następujących okolicznościach: Wykonawca musi potwierdzić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 150 tys. PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy).
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w następujących okolicznościach:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie i montażu mebli o wartości każdej dostawy w powyższym zakresie wynoszącej min. 160 tys. PLN (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy).
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
2) wykazu zrealizowanych dostaw (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy  zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
													 | 
					
							                							                									
						| Czy wadium | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wadium | 
						
															1.	Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych.
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, Oddział Radziejowice 
Nr rachunku: 97 9302 1014 3900 0909 2000 0020
4.	W przypadku dokonania przelewu do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.
5.	Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
6.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zmiany umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych określone są szczegółowo we wzorze umowy, która stanowi integralną część SIWZ, tym samym zamawiający spełnia wymóg określenia w SIWZ przyszłych zmian umowy.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2020-06-16T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															12:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |