| GuidZP400 | 
						
															00ceb06b-0cc8-4da5-bb3e-0f9e99f02f17
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															548047-N-2020
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															51088420500010
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Oczapowskiego
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Olsztyn
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															10-719
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															warmińsko-mazurskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															895 233 420
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															(089) 5233278
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															jasma@uwm.edu.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															http://www.uwm.edu.pl/dzp,  https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															Uczelnia publiczna
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
													 | 
					
							                							                									
						| Czy oferty wnioski dostepne | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Oferty wnioski dostepne | 
						
															https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
													 | 
					
							                									
						| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															w formie pisemnej (papierowej) w siedzibie Zamawiającego przy ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 310
													 | 
					
							                							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pokoj 310    
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Sukcesywne dostawy drukarek, skanerów oraz urządzeń wielofunkcyjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu  Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															177/2020/PN/DZP
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy drukarek, skanerów oraz urządzeń wielofunkcyjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
2.	Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
3.	Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, co oznacza – wytworzony (wyprodu-kowany) środek trwały jak i jego części przed nabyciem nie były w jakiejkolwiek formie używane.
4.	Zamówienia i realizacja dostaw następować będzie częściami (sukcesywnie) w okresie obowiązywania umowy. Wielkości poszczególnych dostaw określone będą każdorazowo poprzez złożenie zamówienia faksem lub e-mailem przez pracowników Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo potwierdzić otrzymane zamówienie faksem lub e-mailem, bez odrębnego wezwania.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															30232110-8
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 
						
															6
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na elektronicznej platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu w zakładce postępowania, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca może przekazać oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej poprzez platformę zakupową w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub pisemnie w formie oświadczenia sporządzonego w oryginale przesłanego pocztą, kurierem bądź złożonego osobiście w siedzibie Zamawiającego. 
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni do złożenia katalogu zawierającego opis, specyfikację oferowanego asortymentu lub karty pro-duktu, umożliwiającego zweryfikowanie parametrów technicznych zaoferowanych w ofercie. Złożone na wezwanie katalogi należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało której części i pozycji dotyczą.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
1. wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, 
2. wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 
3. wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, 
4. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione: 
a) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem – wersja papierowa złożenia oferty, 
b) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej do reprezentacji, wskazanej we właściwym rejestrze lub poświadczone przez notariusza – wersja elektroniczna złożenia oferty. 
5. Forma elektroniczna złożenia oferty: 
5.1. Sposób złożenia oferty w formie elektronicznej opisany został w Instrukcji składania ofert dla Wykonawców, 
5.2. Przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę w sposób określony w Instrukcji składania ofert dla Wykonawców, 
5.3. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. 
6. Forma papierowa złożenia oferty: 
6.1. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie opatrzonej nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy, zawierającej oznaczenie: „Oferta w postępowaniu nr 177/2020/PN/DZP na sukcesywne dostawy drukarek, skanerów oraz urządzeń wielofunkcyjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.”, 
6.2. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1.	Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ.
2.	Na podstawie przesłanek wskazanych w art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3.	Dopuszcza się zmiany postanowień umowy dotyczące:
a) 	zmiany modelu oferowanego sprzętu spowodowanej niedostępnością na rynku urządzenia wskazanego w ofercie, wynikającej z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego urządzenia, - na inny sprzęt posiadający co najmniej takie paramenty jak urządzenie niedostępne na rynku;  
b)  	zmiany modelu oferowanego sprzętu spowodowanej wprowadzeniem przez producenta nowej wersji produktu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi jak urządzenie wskazane w ofercie. 
4.	W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionej w pkt. 3 a) i b) strony ustalają nowy przedmiot umowy o parametrach technicznych i innych właściwościach nie gorszych od wskazanego w ofercie. Zmiana w umowie nie będzie prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawca wraz z prośbą o umożliwienie zastąpienia urządzenia zobowiązuje się do dostarczenia uzasadnienia oraz oświadczenia producenta lub dystrybutora sprzętu o braku dostępności urządzenia zgodnego z umową.
5.	Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2020-06-15T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															10:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Język polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					1
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE kolorowe, atramentowe, drukarka, skaner, fax, z możliwością druku i skanowania sieciowego (+ kable przyłączeniowe)
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					30232110-8
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE kolorowe, atramentowe, drukarka, skaner, fax, z możliwością druku i skanowania sieciowego (+ kable przyłączeniowe) 50 sztuk. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					2
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE laserowe, kolorowe: drukarka, skaner, kopiarka z możliwością druku i skanowania sieciowego i automatycznym dupleksem (+ kable przyłączeniowe)
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					30232110-8
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE laserowe, kolorowe: drukarka, skaner, kopiarka z możliwością druku i skanowania sieciowego i automatycznym dupleksem (+ kable przyłączeniowe) - 30 sztuk. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					3
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					DRUKARKA laserowa kolorowa z możliwością druku sieciowego i automatycznym dupleksem (+ kable przyłączeniowe)
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					30232110-8
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					DRUKARKA laserowa kolorowa z możliwością druku sieciowego i automatycznym dupleksem (+ kable przyłączeniowe) - 30 sztuka. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					4
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Skaner (+ kable przyłączeniowe)
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					30232110-8
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Skaner (+ kable przyłączeniowe) - 30 sztuk. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ
																			 | 
								
														
						|   |   |