GuidZP400 |
a12ecc26-349f-4003-b5cd-c5ed1fc0c1f4
|
Biuletyn |
548432-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
|
Regon |
67020935600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Juliana Aleksandrowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-617
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(48) 361 39 00
|
Zamawiajacy fax |
(48) 345 11 18, 3451043
|
Zamawiajacy email |
dzp@wss.com.pl
|
Adres strony url |
www.wss.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wss.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z d nia 23 listopada 2012r. -Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o., ul. J. Aleksandrowicza 5, 26 - 617 Radom, pok. 63
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa cewników oraz stentów stosowanych w zabiegach wewnątrznaczyniowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
|
Numer referencyjny |
DZP.341.25.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cewników oraz stentów stosowanych w zabiegach wewnątrznaczyniowych o wartości poniżej 214 000 euro. Zamówienie składa się z 3 części.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.), a w szczególności: - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodności CE. Aktualne przez okres obowiązywania umowy lub przez okres związania ofertą. Wykonawca musi czytelnie oznakować wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1 poz. „ 1”). UWAGA! Dla wyrobów nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. b) Katalogi, opisy techniczne oferowanych wyrobów określające jakość wyrobu, rodzaj i jakość materiałów oferowanych wyrobów.. Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1, poz. „ 1”) c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy na etapie badania i oceny ofert o zaprezentowanie wzorów oferowanych wyrobów. Niedokonanie prezentacji oferowanych wyrobów w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta oprócz oświadczenia wymienionego w pkt. III.3 musi zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; b) wypełniony formularz cenowy-opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik od nr 1-3 do umowy w częściach w których Wykonawca składa ofertę. c) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie:
a) Numeru katalogowego/kodu Przedmiotu Dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego/kodu;
b) Obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia;
c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego Przedmiot Dostawy pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto;
d) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach, w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu;
e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach, w przypadku wycofania z produkcji materiałów stanowiących Przedmiot Dostawy z uwagi na postęp technologiczny;
f) W związku ze zmianami, o których mowa w ust. d) i e) strony wyrażają zgodę na zmianę nazwy przedmiotu umowy oraz numeru katalogowego;
g) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku niezrealizowania całości Przedmiotu Umowy lub innych okoliczności wskazanych w Umowie;
h) Zamawiający, w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części.
2. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności i może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron, z wyłączeniem sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt c) i h).
|
IV 4 4 data |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa cewników oraz stentów stosowanych w zabiegach wewnątrznaczyniowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cewników oraz stentów stosowanych w zabiegach wewnątrznaczyniowych o wartości nie przekraczającej 214 000 euro.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa cewników oraz stentów stosowanych w zabiegach wewnątrznaczyniowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cewników oraz stentów stosowanych w zabiegach wewnątrznaczyniowych o wartości nieprzekraczającej 214 000 euro.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa cewników oraz stentów stosowanych w zabiegach wewnątrznaczyniowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cewników oraz stentów stosowanych w zabiegach wewnątrznaczyniowych o wartości nie przekraczającej 214 000 euro.
|
| |