GuidZP400 |
427d1b93-b21f-4188-a019-beaed7f58a1b
|
Biuletyn |
548368-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego
|
Regon |
93191178400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzegomska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-611
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 798 67 00,
|
Zamawiajacy fax |
71 798 42 00
|
Zamawiajacy email |
kwolicka@ckz.edu.pl, rlukaczyk@ckz.edu.pl
|
Adres strony url |
http://www.ckz.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego dla projektu: „Manufaktura fachowców. Nowa jakość kształcenia we wrocławskich szkołach zawodowych”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.ckz.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ckz.edu.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie dotyczy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty, pod rygorem nieważności, należy złożyć w formie pisemnej (zgodnie z zapisami siwz).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Strzegomska 49a, 53-611 Wrocław (budynek A, I piętro, pokój nr 112)
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie dotyczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego - laptopy (33 sztuki).
|
Numer referencyjny |
5/PN/CKZ/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (zwanego dalej „sprzętem”) - laptopy (33 sztuki).
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do siwz - Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej „OPZ”);
Do oferowanego sprzętu muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w OPZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie dotyczy
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania umowy: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (Rozdział VII ust. 2 siwz) – z zastrzeżeniem ust. 5.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 2 stosuje się.
5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 346), a Wykonawca wskazał to w złożonej ofercie (informacje takie należy umieścić w ust. 14 formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz).
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty”, stanowiący załącznik nr 2 do siwz.
3. Wraz z ofertą muszą zostać złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 1 siwz;
2) wykaz parametrów technicznych oferowanego sprzętu – Załącznik 2.1 do siwz
3) wydruk (na dzień przygotowywania oferty) ze strony https://www.cpubenchmark.net z wynikiem wskazującym ilość punktów w teście PassMark CPU Mark jakie osiąga oferowany przez Wykonawcę procesor - min. 5 970 punktów w teście Pass Mark CPU Mark;
4) wydruk (na dzień przygotowywania oferty) ze strony http://www.videocardbenchmark.net z wynikiem wskazującym ilość punktów w teście Passmark G3D Mark jakie osiąga oferowana przez Wykonawcę karta graficzna - min. 840 punktów w teście Passmark G3D Mark;
5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
UWAGA:
Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
UWAGA:
Jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika wprost z ogólnodostępnych dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 3 i ust. 4 siwz, wówczas Wykonawca zobowiązany jest do ich załączenia do oferty - w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
5. Zamawiający zaleca wykorzystanie wzorów formularzy stanowiących integralną część niniejszej siwz. Dopuszcza się złożenie w ofercie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszej siwz.
6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
7. Zaleca się aby wszystkie strony oferty i załączników były ponumerowane.
8. Każda poprawka w treści oferty, w szczególności każda zmiana, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę.
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
IV 4 6 |
nie dotyczy
|
IV 4 7 |
nie dotyczy
|
IV 4 8 |
nie dotyczy
|
IV 4 9 |
nie dotyczy
|
IV 4 13 |
nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne
są zgodnie z art. 144 ustawy Pzp oraz w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach:
1) warunki istotne, w szczególności:
a) opisane w § 2 ust. 5 umowy (a wskazane poniżej);
b) zmiany lub uzupełnienia umowy w innym – niż termin – zakresie, w przypadku gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczność w szczególności prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości realizacji umowy.
2) warunki nieistotne, w szczególności:
a) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych;
b) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy;
c) zmiany personalne oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy;
d) zmiany obowiązujących przepisów prawa;
e) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy
Termin, ustalony w umowie, może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych, opóźnienia dostaw spowodowanego koronawirusem) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy;
3) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność w szczególności prawna, techniczna lub ekonomiczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
nie dotyczy
|