Zakup i dostawa laptopów do realizacji zdalnego nauczania do szkół, dla których organem prowadzącym lub dotującym jest Gmina Olsztynek w ramach grantu „Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”

Data publikacji 2020-06-12
Data zakończenia 2020-06-22 00:00:00
Instytucja Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
Miejscowość Olsztynek
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550205-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający zakupi następujący asortyment:
1) Laptopy: Procesor mobilny minimum dwurdzeniowy, dwuwątkowy uzyskujący wynik co najmniej 1500 punktów w teście Passmark – CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (w ofercie wymagane podanie producenta i modelu procesora, należy przedłożyć wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik.); pamięć RAM - minimum: 4GB,; kamera wbudowana w ramkę ekranu; dysk twardy - minimum: 240 GB; przekątna ekranu - minimum: 13’’; klawiatura – QWERTY; karta graficzna; łączność - port 1Gbit LAN, wbudowane WiFi 802.11 a/b/g/n/ac wraz z Bluetooth 4.0; napęd optyczny – nie wymagany – 40 sztuk.
Zamawiający wyraża zgodę na dostawę komputerów przenośnych bez portu LAN w zamian za dostawę dodatkowych adapterów USB 3.0-LAN.
2) Zestaw słuchawkowy – obu uszny, nauszny, przewodowy z połączeniem USB, przycisk wyciszania fizyczny umieszczony na przewodzie lub na mikrofonie, mikrofon na pałąku - 40 sztuk.
Zamawiający dopuszcza zestawy z inną łącznością niż USB pod warunkiem, że będzie kompatybilna z zaoferowanym laptopem;
3) System operacyjny - minimum Windows 10 Home (licencje i oprogramowanie muszą być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane; Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania) lub równoważny, tj. zapewniający poprawne działanie aplikacji firmy Microsoft np. platformy Microsoft Office 365 (aplikacje i usługi, w tym m. in. Word, Excel, PowerPoint, Teams). Ww. oprogramowanie systemowe (rozwiązanie równoważne) powinno zapewnić poprawną obsługę powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, skanerów, kser). System operacyjny (rozwiązanie równoważne) powinien mieć zestaw sterowników, automatyczne bieżące aktualizacje, graficzne środowisko pracy w języku polskim, możliwość przystosowania stanowiska pracy dla osób niepełnosprawnych, oprogramowanie do tworzenia kopii systemowych, możliwość przywracania systemu operacyjnego z uprzednio zapisanego stanu, wbudowany system ochrony antywirusowej z darmowymi aktualizacjami i zaporę internetową (firewall). Zamawiający nie dopuszcza w systemie możliwości instalacji dodatkowych narzędzi emulujących działanie systemów – 40 licencji;
4) Naklejki na laptopy wg załączonego wzoru (cppc_naklejka_140x34_34_v02-druk) – 40 szt.
2. Laptopy i zestawy słuchawkowe muszą spełniać następujące wymagania:
1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne;
2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
3) spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (dotyczy laptopów);
4) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
5) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim.
3. Wykonawca musi wskazać w formularzu ofertowym informacje niezbędne do potwierdzenia,
że dostawy będą zgodne z wymaganiami SIWZ ,w tym w szczególności:
1) producenta, model, numer seryjny, ilość punktów w teście Passmark – CPU Mark – dla procesora,
2) rodzaj i pojemność pamięci RAM oraz dysku twardego,
3) przekątną ekranu,
4) nazwę zainstalowanego oprogramowania - systemu operacyjnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 66e77701-bb81-4441-8ce8-d590d03a8cf2
Biuletyn 550205-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
Regon 52933800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratusz
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztynek
Zamawiajacy kod pocztowy 11-015
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 51954 50
Zamawiajacy fax 895 195 457
Zamawiajacy email ratusz@olsztynek.pl
Adres strony url www.bip.olsztynek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu W ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1. 1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.olsztynek.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.olsztynek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Olsztynku, Ratusz 1 , 11-015 Olsztynek, pokój 11 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa laptopów do realizacji zdalnego nauczania do szkół, dla których organem prowadzącym lub dotującym jest Gmina Olsztynek w ramach grantu „Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”
Numer referencyjny ZBI.271.1.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający zakupi następujący asortyment: 1) Laptopy: Procesor mobilny minimum dwurdzeniowy, dwuwątkowy uzyskujący wynik co najmniej 1500 punktów w teście Passmark – CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (w ofercie wymagane podanie producenta i modelu procesora, należy przedłożyć wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik.); pamięć RAM - minimum: 4GB,; kamera wbudowana w ramkę ekranu; dysk twardy - minimum: 240 GB; przekątna ekranu - minimum: 13’’; klawiatura – QWERTY; karta graficzna; łączność - port 1Gbit LAN, wbudowane WiFi 802.11 a/b/g/n/ac wraz z Bluetooth 4.0; napęd optyczny – nie wymagany – 40 sztuk. Zamawiający wyraża zgodę na dostawę komputerów przenośnych bez portu LAN w zamian za dostawę dodatkowych adapterów USB 3.0-LAN. 2) Zestaw słuchawkowy – obu uszny, nauszny, przewodowy z połączeniem USB, przycisk wyciszania fizyczny umieszczony na przewodzie lub na mikrofonie, mikrofon na pałąku - 40 sztuk. Zamawiający dopuszcza zestawy z inną łącznością niż USB pod warunkiem, że będzie kompatybilna z zaoferowanym laptopem; 3) System operacyjny - minimum Windows 10 Home (licencje i oprogramowanie muszą być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane; Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania) lub równoważny, tj. zapewniający poprawne działanie aplikacji firmy Microsoft np. platformy Microsoft Office 365 (aplikacje i usługi, w tym m. in. Word, Excel, PowerPoint, Teams). Ww. oprogramowanie systemowe (rozwiązanie równoważne) powinno zapewnić poprawną obsługę powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, skanerów, kser). System operacyjny (rozwiązanie równoważne) powinien mieć zestaw sterowników, automatyczne bieżące aktualizacje, graficzne środowisko pracy w języku polskim, możliwość przystosowania stanowiska pracy dla osób niepełnosprawnych, oprogramowanie do tworzenia kopii systemowych, możliwość przywracania systemu operacyjnego z uprzednio zapisanego stanu, wbudowany system ochrony antywirusowej z darmowymi aktualizacjami i zaporę internetową (firewall). Zamawiający nie dopuszcza w systemie możliwości instalacji dodatkowych narzędzi emulujących działanie systemów – 40 licencji; 4) Naklejki na laptopy wg załączonego wzoru (cppc_naklejka_140x34_34_v02-druk) – 40 szt. 2. Laptopy i zestawy słuchawkowe muszą spełniać następujące wymagania: 1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; 2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu; 3) spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (dotyczy laptopów); 4) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 5) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim. 3. Wykonawca musi wskazać w formularzu ofertowym informacje niezbędne do potwierdzenia, że dostawy będą zgodne z wymaganiami SIWZ ,w tym w szczególności: 1) producenta, model, numer seryjny, ilość punktów w teście Passmark – CPU Mark – dla procesora, 2) rodzaj i pojemność pamięci RAM oraz dysku twardego, 3) przekątną ekranu, 4) nazwę zainstalowanego oprogramowania - systemu operacyjnego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w terminie 7 dni, 10 dni lub 14 dni od podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania/zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie w formie oryginału należy przedłożyć wraz z ofertą. (Zamawiający publikuje wzór „Zobowiązania podmiotu trzeciego”, który może lecz nie musi być obligatoryjnie wykorzystany przez Wykonawcę). Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne o których mowa w niniejszej SIWZ. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 2 punkt 1) niniejszej SIWZ. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania). 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 2 punkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Zamawiający ustala projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 14 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający ustala projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W projekcie umowy przewidziano i opisano jej możliwe istotne zmiany
IV 4 4 data 2020-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)