GuidZP400 |
d1f5b939-69e6-44a1-9d56-825af68a6b96
|
Biuletyn |
551776-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
|
Regon |
32786000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. I. J. Paderewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-612
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 473 554
|
Zamawiajacy fax |
71 347 34 48
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@awf.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.awf.wroc.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu” POWR.03.05.00-00-Z115/17 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu Biuro Zamówień Publicznych (Wielofunkcyjna Hala Sportowa, pok. nr 19) al. I. J. Paderewskiego 35 51-612 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SERWERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM W AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU w ramach projektu „Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu”.
|
Numer referencyjny |
KZ-9/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch serwerów wraz z oprogramowaniem do Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu która jest realizowana w ramach projektu:. „Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu” POWR.03.05.00-00-Z115/17 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) Serwerów RACK – 2 szt.
b) Oprogramowania: System operacyjny – 2 szt.
c) Oprogramowania: Licencje dostępu zdalnego – 50 szt.
d) Oprogramowania: Pakiet biurowy – 1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
48800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
Wszelkie informacje dotyczące przedmiotowego postępowania są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc od dnia zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 12. Z uwagi na wartość zamówienia (poniżej progów unijnych – w rozumieniu przepisów ustawy Pzp), dopuszczalną formą złożenia oferty oraz oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp pozostaje
w niniejszym postępowaniu forma pisemna. Oznacza to, że ofertę, sporządzoną zgodnie
z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy PZP, wykonawca składa w formie pisemnej albo w formie elektronicznej, opatrzoną pod rygorem nieważności odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferta w formie elektronicznej składana jest za pośrednictwem Platformy zakupowej (dalej zwaną „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc
Wykonawca celem identyfikacji przez Zamawiającego zaproponowanego towaru jest zobowiązany do podania w Zestawieniu asortymentowo - cenowym nazwy lub modelu, a także producenta oferowanego sprzętu i oprogramowania. Nie podanie przez Wykonawcę wymienionych informacji spowoduje odrzucenie oferty.
Zamawiający oświadcza, że na część przedmiotów zamówienia wystąpił o zezwolenie na zastosowanie „0” stawkę VAT. Stosowne zaświadczenie zostanie przekazane Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po otrzymaniu.
Wykonawca na etapie składania oferty zobowiązany jest do zastosowania w wyliczeniu ceny oferty stawek podatku VAT zgodnie z obowiązującym prawem.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
A/ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy serwerów, komputerów, lub sprzętu sieciowego każda o wartości 50 000 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zobligowany jest do wskazania zakresu dostaw, które faktycznie wykonywał w danym zamówieniu. Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu dostaw
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opisu zaoferowanego sprzętu i oprogramowania. Opisy zaoferowanego asortymentu zawierające potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących minimalnych parametrów określonych w siwz wraz z podaniem producenta, kart produktów, posiadanych certyfikatów, itp. Opis powinien odnosić się do oferowanego asortymentu i zawierać jego rzeczywiste dane. Opis powinien zawierać minimum dane umożliwiające ocenę Zamawiającemu, czy dany przedmiot spełnia wymogi siwz
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale IV. pkt. 4 a) ppkt. 12) SIWZ, Zamawiający żąda: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 6); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, przekaże wskazane oświadczenie Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub, gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp.
Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. W przypadku składania ofert w formie elektronicznej, pełnomocnictwo sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawiającego pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza
|
Wadium |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający jako Załącznik nr 4 do SIWZ zamieścił wzór umowy, który określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności aneksów, o których mowa w § 15 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, certyfikatów, aprobat lub pochodzenia, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia i oprogramowanie wymienione w Załączniku nr 2 SIWZ/do umowy. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne sprzęt musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
Zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający w postępowaniu dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
12. Z uwagi na wartość zamówienia (poniżej progów unijnych – w rozumieniu przepisów ustawy Pzp), dopuszczalną formą złożenia oferty oraz oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp pozostaje
w niniejszym postępowaniu forma pisemna. Oznacza to, że ofertę, sporządzoną zgodnie
z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy PZP, wykonawca składa w formie pisemnej albo w formie elektronicznej, opatrzoną pod rygorem nieważności odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferta w formie elektronicznej składana jest za pośrednictwem Platformy zakupowej (dalej zwaną „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc
1. Zamawiający dopuszcza, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywała się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 z późn.zm.), za pośrednictwem posłańca, lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 z późn.zm.) –poprzez Platformę za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania (komunikacja z Zamawiającym - korespondencja, przesyłanie oświadczeń i dokumentów za pośrednictwem Platformy jest możliwa również w przypadku kiedy wykonawca nie będzie składał oferty w formie elektronicznej.
12. Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów
i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.
13. W przypadku wystąpienia „odwrotnego obciążenia” i powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, Zamawiający rozliczy VAT z tego tytułu według stawki 23%, z zastrzeżeniem przypadku gdy Zamawiający otrzyma zgodę na zastosowanie zerowej stawki VAT.
14. Zobowiązania Zamawiającego w zakresie „odwróconego podatku VAT” występują przede wszystkim w przypadku wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów oraz w odniesieniu do towarów wymienionych w Załączniku nr 11 do ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174) objętych mechanizmem odwróconego obciążenia, jeżeli zarówno dokonujący dostawy, jak i nabywca są polskimi podatnikami.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|