Zakup sprzętu medycznego dla SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie

Data publikacji 2020-06-25
Data zakończenia 2020-07-03 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 553847-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu medycznego niezbędnego w ramach doposażania Oddziałów SP ZOZ ZSM w Chorzowie w związku z zapobieganiem i zwalczaniem epidemii spowodowanej COVID-19 u ludzi wywołanej wirusem SARS-CoV-2 z podziałem na pakiety:
Pakiet nr 1 - Aparat UKG zintegrowane z USG
Pakiet nr 2 - Aparat USG
Pakiet nr 3 – Kardiomonitory przenośne
Środki finansowe na realizację zadania w zakresie pakietów 1,3 pochodzą z dofinansowania ze środków Górnośląsko -Zagłębiowskiej Metropolii.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ddd9b65-85c4-4de9-b415-1b7f5db6494a
Biuletyn 553847-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
Regon 27150341000000
Zamawiajacy adres ulica Strzelców Bytomskich
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 499 115
Zamawiajacy fax 322 413 952
Zamawiajacy email zp@zsm.com.pl
Adres strony url http://www.zsm.com.pl/; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl,
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu medycznego dla SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie
Numer referencyjny SP ZOZ ZSM/ZP/25/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu medycznego niezbędnego w ramach doposażania Oddziałów SP ZOZ ZSM w Chorzowie w związku z zapobieganiem i zwalczaniem epidemii spowodowanej COVID-19 u ludzi wywołanej wirusem SARS-CoV-2 z podziałem na pakiety: Pakiet nr 1 - Aparat UKG zintegrowane z USG Pakiet nr 2 - Aparat USG Pakiet nr 3 – Kardiomonitory przenośne Środki finansowe na realizację zadania w zakresie pakietów 1,3 pochodzą z dofinansowania ze środków Górnośląsko -Zagłębiowskiej Metropolii.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Katalog, ulotka, strona z katalogu lub folderu lub inny dokument opisujący oferowany produkt szczegółowo opisujący oferowane urządzenie celem potwierdzenia jego parametrów technicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w załączniku nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 9.1. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej następujące oświadczenia lub dokumenty: a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SIWZ zawierający w szczególności informacje o cenie, terminie dostawy, gwarancji i pełnych danych adresowych Wykonawcy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SIWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY część 12 pkt. 12.8) b) Wypełniony OPZ wg zał. nr 2 do SIWZ c) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium korzystając z innej formy niż pieniądz, korzystając z formy elektronicznej wadium. d) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą. e) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”, f) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższy dokument należy przesłać za pośrednictwem Platformy , poprzez zakładkę „Korespondencja”.
Czy wadium 1
Wadium 7.1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości uzależnionej od oferowanego pakietu: Pakiet nr 1 - Aparat USG z UKG 8 800,00 zł Pakiet nr 2 - Aparat USG 2 600,00 zł Pakiet nr 3 - Kardiomonitory 850,00 zł 7.2. W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danego pakietu. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 7.3. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 poz.299). 7.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 z dopiskiem: „Zakup sprzętu medycznego ” nr sprawy: SP ZOZ ZSM ZP/25/2020. Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 7.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, - termin obowiązywania gwarancji, - miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7.6. W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 7.7. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwraca wadium Wykonawcom, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium. 7.8. Wniosek powinien zawierać nazwę postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych na adres: zp@zsm.com.pl 7.9. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP. 7.10. Jeśli oferta Wykonawcy nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości Zamawiający odrzuci ofertę. 7.11. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 7.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) którego oferta została wybrana - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 UPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a) zmiany ceny netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny netto lub brutto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian. b) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących nazwy stron, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron. Zamawiający przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości rezygnacji z zakupu opisanej w pkt. VI głowicy przedprzełykowej -(załącznik nr 2 do Umowy) (dotyczy Pakietu 1).
IV 6 1 sposob udostepniania 9.9. Wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. 9.10. Zastrzeżenie dotyczące informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. 9.11. Wykonawca załączając dokument oznacza czy jest on: „Tajny” – dokument stanowi „tajemnice przedsiębiorstwa” lub opcję „Jawny” – niestanowiący tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
IV 6 1 srodki ochrony W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej na Platformie dokumenty „stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa” powinny zostać załączone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Tajne". Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj".
IV 4 4 data 2020-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej w treści: SIWZ) (załącznik nr 7). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt. 15 załącznika nr 1 do SIWZ – „Formularz ofertowy”. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów Dane kontaktowe: Dział Zamówień Publicznych, poczta elektroniczną: zp@zsm.com.pl, numer telefonu +48 32 34 99 298, +48 32 34 99 268, numer faksu +48 32 34 99 299 oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Aparat multidyscyplinarny systemu ultrasonograficznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy dla Pakietu 1 nie podlega ocenie. Maksymalny termin dostawy urządzania nie może być dłuższy niż 15 tygodni, który (rozumiany jako 105 kolejnych dni kalendarzowych liczonych od dnia następnego po dniu zawarcia umowy). Gwarancja dla Pakietu 1 nie podlega ocenie. Minimalny okres gwarancji na urządzenie wynosi 24 miesiące.
Zalacznik krotki opis Pakiet 1 - Aparat multidyscyplinarny systemu ultrasonograficznego - 1 szt. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - Aparat USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3- Kardiomonitory przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet 3 - Kardiomonitory przenośne - 4 komplety. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja wyposażenie (Pakiet 3)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena (wszystkie Pakiety)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji (Pakiet 2 i 3)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Parametry techniczne (Pakiet 1)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Gwarancja (Pakiet 2)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja kardiomonitor (Pakiet 3)
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)