Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym w roku szkolnym 2020/2021

Data publikacji 2020-06-26
Data zakończenia 2020-07-13 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Juchnowcu Górnym
Miejscowość Juchnowiec
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555340-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 151120006, 153000001, 158110006, 155000003, 152200006, 153311709, 12420005, 154000002, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021 określonych kodem we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV). Każda ze wskazanych poniżej części Zamówienia określana będzie dalej mianem „Zadania”:Zadanie Nr I: 15100000 - 9 produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne (mięso wieprzo-we i wołowe) Zadanie Nr II: 15100000 - 9 produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne Zadanie Nr III: 15112000 - 6 drób Zadanie Nr IV: 15300000 - 1 warzywa, owoce i podobne produkty Zadanie Nr V : 15811000 - 6 pieczywo. Zadanie Nr VI: 15500000 - 3 produkty mleczarskie. Zadanie Nr VII:15220000 - 6 ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Zadanie Nr VIII: 15331170 - 9 i 15896000 - 5 warzywa mrożone i produkty głęboko mrożone. Zadanie Nr IX: 01242000 - 5 jaja Zadanie Nr X: 15000000 - 8 i 15800000 - 6 przyprawy i koncentraty Zadanie Nr XI: 15400000 - 2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Zadanie Nr XII: 15800000 - 6 różne produkty spożywcze. Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie 3 części zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamó-wienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy bę-dący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1a-1l). Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 877bc847-daa3-47a9-ab2f-194d84056c64
Biuletyn 555340-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół w Juchnowcu Górnym
Regon 52006309000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Juchnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 16-061
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0-85 7196678
Zamawiajacy fax 0-85 7195700
Zamawiajacy email juchnowiec@wp.pl
Adres strony url http://zsj.home.pl http://zsj.home.pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zsj.home.pl http://zsj.home.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się bezpośrednio do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół w Juchnowcu Górnym ul. Szkolna 5 16-061 Juchnowiec Kościelny
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny 26.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 12
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021 określonych kodem we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV). Każda ze wskazanych poniżej części Zamówienia określana będzie dalej mianem „Zadania”:Zadanie Nr I: 15100000 - 9 produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne (mięso wieprzo-we i wołowe) Zadanie Nr II: 15100000 - 9 produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne Zadanie Nr III: 15112000 - 6 drób Zadanie Nr IV: 15300000 - 1 warzywa, owoce i podobne produkty Zadanie Nr V : 15811000 - 6 pieczywo. Zadanie Nr VI: 15500000 - 3 produkty mleczarskie. Zadanie Nr VII:15220000 - 6 ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Zadanie Nr VIII: 15331170 - 9 i 15896000 - 5 warzywa mrożone i produkty głęboko mrożone. Zadanie Nr IX: 01242000 - 5 jaja Zadanie Nr X: 15000000 - 8 i 15800000 - 6 przyprawy i koncentraty Zadanie Nr XI: 15400000 - 2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Zadanie Nr XII: 15800000 - 6 różne produkty spożywcze. Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie 3 części zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamó-wienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy bę-dący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1a-1l). Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży artykułów rolno-spożywczych. Posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie obowiązującego prawa żywnościowego, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gwarantującymi dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu); Informacje dodatkowe Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej oraz wykaz min. 3 podobnych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, –załącznik nr 8
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Znajdowanie się w odpowiedniej sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej realizację zamówienia Informacje dodatkowe Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gwarantującymi dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu);
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim transportem i osobami do realizacji zamówienia na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz oświadczenie potwierdzające, że przy realizacji zamówienia będą przestrzegane przepisy dotyczące bezpieczeństwa, jakości, higieny, znakowania i sprzedaży artykułów rolno-spożywczych wyszczególnione w SIWZ oraz że wykonawca wdrożył system HACCP w zakładzie– załącznik nr 5
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania - załącznik nr 2 3. Wykaz min. 3 podobnych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, –załącznik nr 8
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim transportem i osobami do realizacji zamówienia na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 2.Oświadczenie potwierdzające, że przy realizacji zamówienia będą przestrzegane przepisy dotyczące bezpieczeństwa, jakości, higieny, znakowania i sprzedaży artykułów rolno-spożywczych wyszczególnione w SIWZ oraz że wykonawca wdrożył system HACCP w zakładzie– załącznik nr 5
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne (mięso wieprzowe i wołowe)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i wołowego do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku szkoły. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1a). Ilości asortymentów podane 
w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych 
w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy.Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce przetwory mięsne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przetworów z mięsa wieprzowego i wołowego do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku szkoły. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1b). Ilości asortymentów podane 
w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych 
w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa drobiowego do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku szkoły. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1c). Ilości asortymentów podane 
w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych 
w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku szkoły. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1d). Ilości asortymentów podane 
w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych 
w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku szkoły. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1e). Ilości asortymentów podane 
w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych 
w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku szkoły. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1f). Ilości asortymentów podane 
w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych 
w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ryby mrożone, filety rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb mrożonych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku szkoły. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1g). Ilości asortymentów podane 
w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych 
w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Warzywa mrożone i produkty głęboko mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw mrożonych i produktów głęboko mrożonych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku szkoły. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1h). Ilości asortymentów podane 
w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych 
w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy.Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 01242000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jajek do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku szkoły. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1i). Ilości asortymentów podane 
w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych 
w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Przyprawy i koncentraty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przypraw i koncentratów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku szkoły. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1j). Ilości asortymentów podane 
w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych 
w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów oraz tłuszczy zwierzęcych i roślinnych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku szkoły. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1k). Ilości asortymentów podane 
w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych 
w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku szkoły. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 1l). Ilości asortymentów podane 
w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych 
w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego wstrzymania zamówień w przypadku ograniczenia funkcjonowania placówek oświatowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
  

Criterion

Kryteria czas realizacji zamówienia uzupełniającego złożonego w dniu dostawy
Znaczenie 0,10
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 0,10
  
Kryteria cena
Znaczenie 0,80
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)