GuidZP400 |
75ac328c-cc35-4ac3-8898-2378c255fb04
|
Biuletyn |
559238-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
|
Regon |
00030434900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bochnia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48146153233
|
Zamawiajacy fax |
+486153234
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
|
Adres strony url |
http://szpital-bochnia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę można złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
jak w punkcie I.1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej – (II)
|
Numer referencyjny |
DZ-271-1-24/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego (dalej jako Towar) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
II.4.2) Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów:
Pakiet nr 1 - Rękawice niesterylne
Pakiet nr 2 - Rękawice sterylne, sekcyjne
Pakiet nr 3 - Ginekologiczny sprzęt jednorazowego użytku
Pakiet nr 4 - Akcesoria do zespoleń jelitowych II
Pakiet nr 5 - Cewniki, maski tlenowe, elektrody do stymulacji serca, sonda
Pakiet nr 6 - Akcesoria i środki do pielęgnacji stomii
Pakiet nr 7 - Układy oddechowe i akcesoria wspomagające oddychanie II
Pakiet nr 8 - Rurki krtaniowe
Pakiet nr 9 - Akcesoria do spirometrii
Pakiet nr 10 - Akcesoria do fototerapii
Pakiet nr 11 - Akcesoria na blok operacyjny,
Pakiet nr 12 - Akcesoria do pomiaru rzutu serca
II.4.3) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-06-29T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
II.9.1) Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia.
II.9.2) Zamówienie obejmuje koszty transportu do magazynu Zamawiającego – Apteka - znajdujący się przy ulicy Krakowskiej 31, 32-700 Bochnia.
II.9.3) Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp.
II.9.4) ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega sobie, że określił szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia (opcja 100%) niezbędna do obliczenia ceny, jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy, dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia lub zmniejszenia przez siebie wartości Umowy w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja 120%) / -30% (zamówienie podstawowe opcja 70%), poprzez zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych, co może być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru.
II.9.5) Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
II.9.6) Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności - 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
III.4.1)Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.4.2)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z zamieszczeniem informacji o której w pkt. VIII.7) SIWZ. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności
III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
III.5.1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj.:
1) oświadczenia, że oferowane wyroby, które tego wymagają, spełniają wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej i/lub, że wskazane oferowane wyroby, nie wymagają, spełnienia wymagań przewidzianych w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej. (według załącznika nr 2C);
2) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry oferowanego Towaru spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SIWZ tj.:
dla wszystkich pakietów
a) Katalog oferowanego wyrobu - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy;
dla pakietu nr 1,2
b) dokument potwierdzający poziom protein, AQL, długość, siła zrywania przed starzeniem;
c) dokument potwierdzający normy;
dla pakietu nr 1, nr 2, nr 3 – poz. 1 (rozmiar do wyboru), poz. 3, nr 10 – poz. 1,
d) wzory - próbki zaopatrzone w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie oznakowane numerem pakietu i pozycji w pakiecie (po 1 sztuce) wraz z wypełnionym wykazem próbek oferowanych produktów (według załącznika nr 2D) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zawracał próbek, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu zamawianego towaru i nie będzie zawracał równowartości. Próbki, które nie zostaną zużyte zawracane będą na pisemny wniosek Wykonawcy, z wyjątkiem tych dołączonych do ofert uznanych jako najkorzystniejsze.;
Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. 2) lit. c) powyżej, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. 2) lit. c) powyżej, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem.
Ww. dokumenty Wykonawca może przekazać Zamawiającemu wraz z ofertą. Dobrowolne złożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, ma na celu przyspieszenie i usprawnienie przebiegu postępowania o udzielenie Zamówienia. Zamawiający uzna ten obowiązek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca złoży dobrowolnie wraz z ofertą w/w dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
III.7.1)W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7.2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.
III.7.3)W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w Umowie w następującym zakresie: a. nazwy Towaru, b. sposobu konfekcjonowania, c. numeru katalogowego poszczególnych Towarów d. dostarczania innego Towaru, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności Towaru objętego Umową, w szczególności zakończenia jego produkcji, wygaśnięcia rejestracji, zakazu używania wydanego przez właściwy organ, e. przedłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku nie zrealizowania jej wartości na poziomie min. 70% w terminie jej obowiązywania, o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 3. Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 a - d. 4. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt d, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności. 5. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, Strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej Umową. 6. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przez okres trwania Umowy, przy czym w czasie jej obowiązywania ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować produkt równoważny, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego Umową. 8. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny. 9. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 6 - 8 nie wymaga sporządzenia aneksu. 10. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Rękawice niesterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Rękawice winylowe (***) M op. 40 100
2. L op. 10 100
3. Rękawice lateksowe niesterylne bezpudrowe (***) S op. 10 100
4. M op. 600 100
5. L op. 300 100
6. Rękawice nitrylowe bezpudrowe (***) S op. 2 000 100
7. M op. 9 000 100
8. L op. 6 000 100
22 XL op. 250 100
10. Rękawice diagnostyczne do procedur wysokiego ryzyka zakażeń (***) S,M,L op. 88 100
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Rękawice sterylne, sekcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Rękawice diagnostyczne sekcyjne Nr 8 para 50
2. Rękawice ginekologiczne Nr S1 para 5
3. Nr M1 para 5
4. Nr L1 para 5
5. Rękawice chirurgiczne sterylne lateksowe bezpudrowe niechlorowane Nr 6,0 para 2 300
6. Nr 6,5 para 5 600
7. Nr 7,0 para 9 000
8. Nr 7,5 para 8 000
9. Nr 8,0 para 4 200
10. Nr 8,5 para 400
11. Rękawice chirurgiczne, system podwójnego zakładania (***) Nr 6,0 para 50
12. Nr 6,5 para 100
13. Nr 7,0 para 100
14. Nr 7,5 para 50
15. Nr 8,0 para 50
16. Nr 8,5 para 50
17. Rękawice chirurgiczne (***) Nr 6,5 para 200
18. Nr 7,0 para 650
19. Nr 7,5 para 1 300
20. Nr 8,0 para 50
21. Nr 8,5 para 50
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Ginekologiczny sprzęt jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (ilość szt./ml)
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Wziernik ginekologiczny (***) "S" 82 x 24 mm szt. 1 880 1
"M" 82 x 26,5 mm szt. 7 550 1
"L" 82 x 33 mm szt. 100 1
2. Szpatułka ginekologiczna x op. 4 100
3. Szczoteczka do wykonywania próbek cytologicznych (***) x op. 17 100
4. Szczoteczka do pobierania wymazu cytologicznego i bakteriologicznego z endometrium x szt. 468 1
5. Szczoteczka do pobierania wymazów cytologicznych x op. 1 100
6. Utrwalacz do preparatów cytologicznych pojemność 150 ml op. 9 150
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Akcesoria do zespoleń jelitowych II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Endostapler do zespoleń jelitowych 340mm szt. 3 1
2. Ładunek do endostapera z poz.1 60 mm szt. 6 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Cewniki, maski tlenowe, elektrody do stymulacji serca, sonda
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 33 cm CH 4 szt. 5 1
2. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 40 cm CH 6 - CH 10 szt. 1 900 1
3. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, długość 60 cm CH 12 - CH 20 szt. 11 200 1
4. Cewnik do żyły pępowinowej Fr 2,5 i F 3,5 szt 35 1
5. Cewnik Foleya silikonowany, dwudrożny CH 6 szt. 11 1
6. CH 8 szt. 1 1
7. CH 10 szt. 11 1
8. Cewnik Foleya dwudrożny z balonikiem CH 12 - CH 22 szt. 4 800 1
9. Cewnik Foleya dwudrożny z balonikiem CH 18 - CH20 szt. 10 1
10. Cewnik Nelaton długość 40 cm CH5, CH 4 - CH 18 szt. 147 1
11. Cewnik Pezzer silikonowany, CH 30 szt. 3 1
12. Cewnik Tieman długość 40 cm CH 10 - CH 18 szt. 114 1
13. Kanka doodbytnicza CH 16/200 mm szt. 370 1
14. CH 24/400 mm szt. 10 1
15. CH 18/400 mm szt. 10 1
16. Cewnik do podawania tlenu przez nos 2,1 m -2,2 m szt. 1 800 1
17. Cewnik do karmienia noworodków przez nos, CH4-CH5-CH6-CH8-CH10 szt. 470 1
18. Cewnik do podawania tlenu przez nos - pediatryczny szt. 10 1
19. Maska do podawania tlenu dla dorosłych z drenem typ OS/10 szt. 2 500 1
20. Maska do podawania tlenu dla dzieci z drenem M szt. 56 1
21. Maska aerozolowa z nebulizatorem szt. 4 500 1
22. Ustnik aerozolowy z nebulizatorem szt. 500 1
23. Maska aerozolowa z nebulizatorem OS/8 szt. 1 700 1
24. Maska tlenowa dla dorosłych z workiem szt. 700 1
25. Maska tlenowa dla dzieci z workiem. szt. 38 1
26. Przestrzeń martwa szt. 10 1
27. Sterylna sonda sengstakena do tamponady krwawienia z przełyku CH18 szt. 8 1
28. Zestaw do konikotomii dla dorosłych szt 1 1
29. Zestaw do konikotomii dla dzieci szt 1 1
30. Zestaw do konikopunkcji dla dzieci szt 1 1
31. Worek do zbiórki moczu z odpływem (drenem) do użytku 7 dniowego 2 l szt 300 1
32. Worek do dobowej zbiórki moczu z odpływem (drenem) 2 l szt. 14 000 1
33. Worek do godzinowej zbiórki moczu 2 l szt. 4 1
34. Zamknięty system do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia śródbrzusznego metodą manometryczną szt. 1 1
35. Zatyczka do cewnika uniwersalna xxxxxxxxxxx szt. 1 180 1
36. Maska krtaniowa jednorazowego użytku do wentylacji noworodka Nr 1 szt. 3 1
37. Maska krtaniowa jednorazowego użytku do wentylacji pacjenta Nr 2 szt. 6 1
38. Nr 2 ½ szt. 1 1
39. Nr 3 szt. 15 1
40. Nr 4 szt. 86 1
41. Nr 5 szt. 50 1
42. Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii PEG CH 18/40cm szt. 18 1
43. Filtr do wkłucia centralnego dla noworodków do żywienia pozajelitowego 0,2 µm, 1,2µm szt. 200 1
44. Cewnik do podawania tlenu przez nos - NOWORODKOWY 2,0 m - 2,1m szt. 30 1
45. Maska krtaniowa jednorazowego użytku do wentylacji noworodka Nr 1½ szt. 1 1
46. Cewnik dla wcześniaków, noworodków, niemowląt i dzieci do przewlekłego dostępu żylnego 2 Fr/24 G 30 cm szt. 4 1
47. 2 Fr/24 G 15 cm szt. 6 1
48. Opatrunek do mocowania cewników i sond donosowych dla noworodków szt. 200 1
49. Opatrunek do mocowania cewników i sond donosowych dla noworodków szt. 200 1
50. Maska ochronna dla personelu x szt. 400 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - Akcesoria i środki do pielęgnacji stomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (ilość szt./g)
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Pasta stosowana w zmianach skórnych wokół stomii pojemność 60 g 1 op. = 60g 4 60g
2. Puder pojemność 25 g 1 op. = 25g 1 25g
3. Worki stomijne jednoczęściowe przeźroczyste op. 10 1
4. Worki stomijne jednoczęściowe beżowe op. 90 1
5. Worek urostomijny z kranikiem pojemność 390 ml op. 10 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - Układy oddechowe i akcesoria wspomagające oddychanie II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Jednorazowy układ oddechowy dla dorosłych do respiratora x szt. 8
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Rurki krtaniowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Łącznik Y wielokrotny z portem do kontroli temperatury, szt. 1
2. Rurka krtaniowa LT- D Nr 1 5-12 kg szt 5
3. Rurka krtaniowa LT- D Nr 3 do 155 cm wzrostu szt 3
4. Rurka krtaniowa LT- D Nr 5 szt 9
5. Rurka krtaniowa LT- D Nr 4 od 155 cm - 180 cm wzrostu szt 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Akcesoria do spirometrii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Głowica łącznik do pneumotachografu do spirometru x szt. 30 1
2. Ustnik do spirometru x szt. 2 000 1
3. Zacisk na nos x szt. 25 1
4. Turbina j.u. z ustnikiem do spirometru Spirolab szt. 120 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - Akcesoria do fototerapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. Okularki ochronne do fototerapii noworodków (***) obwód głowy 20-28 cm /Noworodki/ szt. 10
2. obwód głowy 30-38 cm /Noworodki/ szt. 300
3. obwód głowy 24-33 cm /Wcześniaki/ szt. 100
4. Prześcieradełko do łóżeczka do fototerapii x szt. 50
5. Nakładki jednorazowe na kocyk do fototerapii x szt. 50
6. Materacyk do łóżeczka do fototerapii x szt. 1
7. Kombinezon do fototerapii x szt. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 - Akcesoria na blok operacyjny,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Zestaw do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego x zest. 192 1
2. Zestaw do toalety jamy ustnej x zest. 731 1
3. Sterylny jednorazowy uchwyt na noże chirurgiczne x szt. 20 1
4. Worek do liczenia gazików x szt. 400 1
5. Zestaw do liczenia igieł i utylizacji ostrzy x zest. 30 1
6. Ostrza wymienne do skalpeli Nr 10 op. 18 100
7. Nr 11 op. 38 100
8. Nr 12D op. 1 100
9. Nr 15 op. 12 100
10. Nr 20 op. 13 100
11. Nr 22 op. 1 100
12. Ostrza chirurgiczne z trzonkiem Nr 10 op. 83 10
13. Nr 11 op. 38 10
14. Nr 15 op. 141 10
15. Nr 20 op. 61 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12- Akcesoria do pomiaru rzutu serca
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Czujnik do pomiaru rzutu serca x op. 9 5
|
| |