GuidZP400 |
13507fa8-413f-4ce6-a06a-48ca77c8408e
|
Biuletyn |
559010-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie
|
Regon |
17756003950000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pędzichów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-080
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 424 61 27, 4246500
|
Zamawiajacy fax |
12 424 61 47, 6345719
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.krakow@zus.pl
|
Adres strony url |
www.zus.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zus.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pędzichów 27, 31-080 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Adaptacja pomieszczeń na salę szkoleniową - I/Kraków Łagiewniki
|
Numer referencyjny |
180000/271/5/2020-ZAP
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń na salę szkoleniową - I/Kraków Łagiewniki”. Zamówienie zostało podzielone na dwie części i obejmuje:
1) Część I: Wykonanie robót remontowo budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń 53 i 55 do potrzeb sali szkoleniowej;
2) Część II: Zakup, dostawa i montaż mebli oraz sprzętu audiowizualnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określono w załączniku nr 6 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
45100000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
249489,88
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia w terminie:
1) Część I: 3 miesiące od dnia podpisania umowy nie później niż do 16.11.2020 r.
2) Część II: od dnia 16.11.2020 r. do dnia 18.12.2020 r. Zamawiający przewiduje możliwość wcześniejszej dostawy – przed dniem 16.11.2020 r. pod warunkiem zakończenia części I
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (dotyczy części I zamówienia) tzn.: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze co przedmiotowe zamówienie o wartości minimum 70.000,00 zł brutto.
2. Dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia (dotyczy części I zamówienia) tzn.: - dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegającej na kierowaniu budową, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych oraz zaświadczenie, że osoba
ta jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczy części I:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze co przedmiotowe zamówienie o wartości minimum 70.000,00 zł brutto.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz ofertowy – wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ;
b) kosztorys ofertowy zawierający kalkulację cen oraz wykaz materiałów - sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ;
c) próbki tkanin użytych do wykończenia mebla - o wymiarach ok 10x10 cm (dotyczy krzeseł);
d) próbki wykończenia płyt meblowych (okleiny) – o wymiarach ok 15x15 cm (dotyczy mebli);
e) karty katalogowe zaoferowanych urządzeń do systemu audiowizualnego – kopia za zgodność;
f) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
g) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji;
h) pisemne zobowiązanie innego(-ych) podmiotu(-ów) do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Część I zamówienia
Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
- 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie robót remontowo budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń 53 i 55 do potrzeb sali szkoleniowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45100000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
217219,88
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określono w załączniku nr 6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa i montaż mebli oraz sprzętu audiowizualnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
32270,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający przewiduje możliwość wcześniejszej dostawy – przed dniem 16.11.2020 r. pod warunkiem zakończenia części I
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określono w załączniku nr 6 do SIWZ
|
| |