GuidZP400 |
1a35a5cc-14ca-4323-a925-4e14534676b2
|
Biuletyn |
558813-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
93026615200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dobrzyńska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-403
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717 747 790
|
Zamawiajacy fax |
717 747 790
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wzsoz.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.dobrzynska.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dobrzynska.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dobrzynska.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
|
Numer referencyjny |
26/P/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 1: Dostawa materiałów do EKG, KTG i EEG - opisane w załączniku nr 2.1 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 2: Dostawa elektrod do defibrylatora - opisane w załączniku nr 2.2 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 3: Dostawa rurek i wzierników rekrtoskopowych opisane w załączniku nr 2.3 do s.i.w.z.
• Pakiet nr 4: Dostawa pojemników na mocz i hist -pat opisane w załączniku nr 2.4 do s.i.w.z.
• Pakiet nr 5: Dostawa igieł, kaniul, venflonów i lancetów - opisane w załączniku nr 2.5 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 6 Dostawa pojemników na odpady medyczne i zużyte igły - opisane w załączniku nr 2.6 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 7: Dostawa probówek plastikowych, korków i płytek do badania osadów moczu - opisane w załączniku nr 2.7 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 8 Dostawa szkiełek mikroskopowych - opisane w załączniku nr 2.8 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 9: Dostawa materiałów do AMBU - opisane w załączniku nr 2.9 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 10: Dostawa bielizny jednorazowego użytku - opisane w załączniku nr 2.10 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 11: Dostawa nici chirurgicznych - opisane w załączniku nr 2.11 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 12: Dostawa kapek ściernych do frezarki - opisane w załączniku nr 2.12 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 13: Dostawa wyrobów ortopedycznych - opisane w załączniku nr 2.13 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 14: Dostawa materiałów do inhalacji - opisane w załączniku nr 2.14 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 15: Dostawa nożyków, ostrzy i skalpeli - opisane w załączniku nr 2.15 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 16: Dostawa strzykawek - opisane w załączniku nr 2.16 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 17: Dostawa materiałów do USG - opisane w załączniku nr 2.17 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 18: Dostawa materiałów do spirometru - opisane w załączniku nr 2.18 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 19: Dostawa rękawic jednorazowych - opisane w załączniku nr 2.19 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 20: Dostawa różnych materiałów medycznych- opisane w załączniku nr 2.20 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 21: Dostawa sprzętu ginekologicznego jednorazowego użytku - opisane w załączniku nr 2.21 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 22: Dostawa końcówek do pipet BIOHIT - opisane w załączniku nr 2.22 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 23: Dostawa materiałów do sterylizacji - opisane w załączniku nr 2.23 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 24: Dostawa materiałów do intubacji i terapii tlenowej - opisane w załączniku nr 2.24 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 25: Dostawa bielizny do sterylizatorni - opisane w załączniku nr 2.25 do s.i.w.z.;
• Pakiet nr 26: Dostawa rękawic do sterylizatorni - opisane w załączniku nr 2.26 do s.i.w.z.;
3. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
2) Zamawiający w przypadku dostawy rękawic jednorazowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm:
PN EN 455 lub równoważnych w zakresie badań na nieobecność dziur,
PN EN 374 lub równoważnych w zakresie czasu przenikania czyli czasu ochrony przed substancją chemiczną,
PN EN 420- lub równoważnych w zakresie oznakowania rękawic sekcyjnych.
3) Zamawiający w przypadku dostawy mikroskopowych szkiełek nakrywkowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm: ISO 8255-1 i ISO 8255-2 - w zakresie tolerancji wymiarowych, grubość i właściwości optycznych szkiełek nakrywkowych wykorzystywanych w mikroskopii świetlnej w widzialnym zakresie widma (400nm do 760nm), DIN ISO 719 potwierdzający klasę hydrolityczną HGB 1, DIN ISO 12 116 potwierdzający odporność na kwasy.
4) Zamawiający w przypadku dostawy mikroskopowych szkiełek podstawowych, wymaga spełnienia przez nie normy ISO 8037 w zakresie rozmiarów, grubości, właściwości optycznych i tolerancji mikroskopowych szkiełek podstawowych, stosowanych w mikroskopach pracujących w świetle przechodzącym, w zakresie widzialnym widma.
5) Zamawiający w przypadku dostawy maseczek ochronnych trójwarstwowych, wymaga spełnienia przez nie normy
EN 14683:2019 w zakresie skuteczności filtracji drobnoustrojów (BFE) (%), różnicy ciśnień (opór przepływu powietrza nie może być większy niż 5%) oraz odporności na przesiąkanie cieczy.
6) Zamawiający w przypadku dostawy kombinezonów ochronnych, wymaga spełnienia przez nie normy PN EN 14126
w zakresie ochrony przed bezpośrednim kontaktem z czynnikami infekcyjnymi oraz odpowiednią odporność mechaniczną w zakresie m.in. ścierania, rozdzierania, zginania.
7) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
8) Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
4. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy P.z.p.
2) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 22 ustawy;
3) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności.
4) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych.
5) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8;
6) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań stawianych przez Zamawiającego w s.i.w.z., Wykonawca przedstawia:
a) Dokładne opisy danych technicznych oferowanego asortymentu (wymiar, skład ilościowy i jakościowy, spektrum działania, kolor itp.), potwierdzających spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego
w formie kart technologicznych, katalogu producenta, folderu, prospektu, instrukcji obsługi, informacji producenta lub opisu technicznego albo innego dokumentu ze zdjęciem produktu/urządzenia, zawierającego opis oferowanego przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem, który parametr w wymienionych dokumentach odpowiada parametrowi opisanemu przez Zamawiającego w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy do SIWZ ze wskazaniem strony w dokumencie na której znajdują się powyższe informacje,
b) Dla produktów podlegających ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r., Wykonawca
przedstawia:
1) ważne i aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP m. in.:
Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, instrukcję używania wyrobu,
dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu, lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych. (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu).
2) w zakresie dostaw szkiełek mikroskopowych, Zamawiający wymaga przedstawienia certyfikatów:
− ISO 8255-1
− ISO 8255-2
− DIN ISO 719
− HGB 1
− DIN ISO 12 116.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z. - wypełniony przez Wykonawcę,
2) Formularz asortymentowo-cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. - wypełniony przez Wykonawcę,
3) Oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z. – wypełnione przez Wykonawcę,
4) Pełnomocnictwo do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników w imieniu Wykonawcy - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału opatrzone podpisem mocodawcy lub odpisu poświadczonego notarialnie.
5) Katalog/prospekt/folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu zawierający opis potwierdzający wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 2.1 - 2.26.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:
a) zmiany danych Wykonawcy i Zamawiającego: tj. w przypadku zmiany danych firmy Wykonawcy i Zamawiającego (np. adresu, nazwy, itd.) w przypadku m.in. przejęć, zmiany siedziby itp.
b) zmiany nazwy, numeru/oznaczenia katalogowego towaru, w przypadku jego zmiany przez producenta czy dystrybutora, przy zachowaniu dotychczasowych parametrów towaru,
c) zastąpienia towaru objętego umową innym asortymentem zamiennym, tj. o parametrach nie gorszych w stosunku do towaru objętego umową w przypadku:
wystąpienia przejściowego braku towaru objętego umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
zakończenia produkcji lub wycofania z rynku towaru będącego przedmiotem umowy,
zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert,
wprowadzenia przez Wykonawcę na rynek towaru o parametrach lepszych niż przedmiot umowy,
d) wielkości i liczby opakowań: zmiana jest dopuszczalna w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru,
e) zastąpienia towaru określonego w załączniku do umowy towarem o wyższej jakości,
f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
g) nadzwyczajnej zmiany stosunków, których spełnianie świadczenia byłoby połączone
z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy,
h) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
i) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT
|
IV 4 4 data |
2020-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do EKG, KTG i EEG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 1: Dostawa materiałów do EKG, KTG i EEG - opisane w załączniku nr 2.1 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa elektrod do defibrylatora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 2: Dostawa elektrod do defibrylatora - opisane w załączniku nr 2.2 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rurek i wzierników rektoskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 3: Dostawa rurek i wzierników rekrtoskopowych opisane w załączniku nr 2.3 do s.i.w.z.
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pojemników na mocz i hist -pat
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 4: Dostawa pojemników na mocz i hist -pat opisane w załączniku nr 2.4 do s.i.w.z.
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa igieł, kaniul, venflonów i lancetów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 5: Dostawa igieł, kaniul, venflonów i lancetów - opisane w załączniku nr 2.5 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pojemników na odpady medyczne i zużyte igły
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 6 Dostawa pojemników na odpady medyczne i zużyte igły - opisane w załączniku nr 2.6 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa probówek plastikowych, korków i płytek do badania osadów moczu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 7: Dostawa probówek plastikowych, korków i płytek do badania osadów moczu - opisane w załączniku nr 2.7 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa szkiełek mikroskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 8 Dostawa szkiełek mikroskopowych - opisane w załączniku nr 2.8 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
3) Zamawiający w przypadku dostawy mikroskopowych szkiełek nakrywkowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm: ISO 8255-1 i ISO 8255-2 - w zakresie tolerancji wymiarowych, grubość i właściwości optycznych szkiełek nakrywkowych wykorzystywanych w mikroskopii świetlnej w widzialnym zakresie widma (400nm do 760nm), DIN ISO 719 potwierdzający klasę hydrolityczną HGB 1, DIN ISO 12 116 potwierdzający odporność na kwasy.
4) Zamawiający w przypadku dostawy mikroskopowych szkiełek podstawowych, wymaga spełnienia przez nie normy ISO 8037 w zakresie rozmiarów, grubości, właściwości optycznych i tolerancji mikroskopowych szkiełek podstawowych, stosowanych w mikroskopach pracujących w świetle przechodzącym, w zakresie widzialnym widma.
7) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
8) Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
4. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do AMBU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 9: Dostawa materiałów do AMBU - opisane w załączniku nr 2.9 do s.i.w.z.;
. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa bielizny jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 10: Dostawa bielizny jednorazowego użytku - opisane w załączniku nr 2.10 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zamawiający w przypadku dostawy maseczek ochronnych trójwarstwowych, wymaga spełnienia przez nie normy
EN 14683:2019 w zakresie skuteczności filtracji drobnoustrojów (BFE) (%), różnicy ciśnień (opór przepływu powietrza nie może być większy niż 5%) oraz odporności na przesiąkanie cieczy.
Zamawiający w przypadku dostawy kombinezonów ochronnych, wymaga spełnienia przez nie normy PN EN 14126
w zakresie ochrony przed bezpośrednim kontaktem z czynnikami infekcyjnymi oraz odpowiednią odporność mechaniczną w zakresie m.in. ścierania, rozdzierania, zginania.Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa nici chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 11: Dostawa nici chirurgicznych - opisane w załączniku nr 2.11 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kapek ściernych do frezarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 12: Dostawa kapek ściernych do frezarki - opisane w załączniku nr 2.12 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyrobów ortopedycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 13: Dostawa wyrobów ortopedycznych - opisane w załączniku nr 2.13 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do inhalacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 14: Dostawa materiałów do inhalacji - opisane w załączniku nr 2.14 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Woje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa nożyków, ostrzy i skalpeli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 15: Dostawa nożyków, ostrzy i skalpeli - opisane w załączniku nr 2.15 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa strzykawek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 16: Dostawa strzykawek - opisane w załączniku nr 2.16 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 17: Dostawa materiałów do USG - opisane w załączniku nr 2.17 do s.i.w.z.;
. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do spirometru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 18: Dostawa materiałów do spirometru - opisane w załączniku nr 2.18 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic jednorazowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 19: Dostawa rękawic jednorazowych - opisane w załączniku nr 2.19 do s.i.w.z.;
. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zamawiający w przypadku dostawy rękawic jednorazowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm:
PN EN 455 lub równoważnych w zakresie badań na nieobecność dziur,
PN EN 374 lub równoważnych w zakresie czasu przenikania czyli czasu ochrony przed substancją chemiczną,
PN EN 420- lub równoważnych w zakresie oznakowania rękawic sekcyjnych.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych materiałów medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 20: Dostawa różnych materiałów medycznych- opisane w załączniku nr 2.20 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu ginekologicznego jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 21: Dostawa sprzętu ginekologicznego jednorazowego użytku - opisane w załączniku nr 2.21 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa końcówek do pipet BIOHIT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 22: Dostawa końcówek do pipet BIOHIT - opisane w załączniku nr 2.22 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 23: Dostawa materiałów do sterylizacji - opisane w załączniku nr 2.23 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do intubacji i terapii tlenowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 24: Dostawa materiałów do intubacji i terapii tlenowej - opisane w załączniku nr 2.24 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa bielizny do sterylizatorni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 25: Dostawa bielizny do sterylizatorni - opisane w załączniku nr 2.25 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic do sterylizatorni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:
• Pakiet nr 26: Dostawa rękawic do sterylizatorni - opisane w załączniku nr 2.26 do s.i.w.z.;
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
Zamawiający w przypadku dostawy rękawic jednorazowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm:
PN EN 455 lub równoważnych w zakresie badań na nieobecność dziur,
PN EN 374 lub równoważnych w zakresie czasu przenikania czyli czasu ochrony przed substancją chemiczną,
PN EN 420- lub równoważnych w zakresie oznakowania rękawic sekcyjnych.
Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.
Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
| |