dostawa nici (szwów) chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku

Data publikacji 2020-07-08
Data zakończenia 2020-07-17 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559881-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici (szwów) chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku w podziale na 13 pakietów:
Pakiet nr 1. SZWY MONOFILAMENTOWE NIEWCHŁANIALNE
Pakiet nr 2. SZWY CHIRURGICZNE, STERYLNE, NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POLIESTER
Pakiet nr 3. SZEW CHIRURGICZNY, WCHŁANIALNY, WIELOWŁÓKNOWY, POWLEKANY, WYKONANY Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO
Pakiet nr 4. NITKA PODWIĄZKOWA PLECIONA NIEWCHŁANIALNA
Pakiet nr 5. NITKA PODWIĄZKOWA PLECIONA WCHŁANIALNA, POWLEKANA, WYKONANA Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO
Pakiet nr 6. TKANINA DZIANA Z UTLENOWANEJ NIEREGENEROWANEJ CELULOZY, O pH 2,2-4,5 POSIADAJĄCA UDOKUMENTOWANE WŁAŚCIWOŚCI
Pakiet nr 7. WOSK CHIRURGICZNY
Pakiet nr 8. SZEW DO ODBARCZANIA (SZEW ANTYEWENTRACYJNY) TYPU VENTROFIL
Pakiet nr 9. SZEW CHIRURGICZNY, WCHŁANIALNY, WIELOWŁÓKNOWY, POWLEKANY, WYKONANY Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO
Pakiet nr 10. SZEW CHIRURGICZNY, WCHŁANIALNY, MONOFILAMENT, POLIDIOKSANON.
Pakiet nr 11. SZWY CHIRURGICZNE, STERYLNE, WCHŁANIALNE, MONOFILAMENT, poli(glikolido-co-kaprolakton)
Pakiet nr 12.SZWY CHIRURGICZNE, STERYLNE, NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POLIESTER POWLEKANY SILIKONEM
Pakiet nr 13. TAŚMY RETRAKCYJNE

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załączniki nr 2 do SIWZ.
3. Zaoferowane produkty muszą posiadać niezbędne atesty, certyfikaty CE i deklaracje zgodności.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679) – jeżeli dotyczy.
6. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d9686da5-0855-4d66-837c-2a11e96d5c8b
Biuletyn 559881-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
Regon 22041530500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 105/106
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 55 6460264
Zamawiajacy fax 55 6460235
Zamawiajacy email sekretariat@pcz.net.pl
Adres strony url www.pcz.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy
Dostep dokumentow zamowienia www.pcz.net.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pcz.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjna, kurier, posłaniec, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork
Nazwa nadana zamowieniu dostawa nici (szwów) chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
Numer referencyjny PCZ.ZP.06/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici (szwów) chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku w podziale na 13 pakietów: Pakiet nr 1. SZWY MONOFILAMENTOWE NIEWCHŁANIALNE Pakiet nr 2. SZWY CHIRURGICZNE, STERYLNE, NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POLIESTER Pakiet nr 3. SZEW CHIRURGICZNY, WCHŁANIALNY, WIELOWŁÓKNOWY, POWLEKANY, WYKONANY Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO Pakiet nr 4. NITKA PODWIĄZKOWA PLECIONA NIEWCHŁANIALNA Pakiet nr 5. NITKA PODWIĄZKOWA PLECIONA WCHŁANIALNA, POWLEKANA, WYKONANA Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO Pakiet nr 6. TKANINA DZIANA Z UTLENOWANEJ NIEREGENEROWANEJ CELULOZY, O pH 2,2-4,5 POSIADAJĄCA UDOKUMENTOWANE WŁAŚCIWOŚCI Pakiet nr 7. WOSK CHIRURGICZNY Pakiet nr 8. SZEW DO ODBARCZANIA (SZEW ANTYEWENTRACYJNY) TYPU VENTROFIL Pakiet nr 9. SZEW CHIRURGICZNY, WCHŁANIALNY, WIELOWŁÓKNOWY, POWLEKANY, WYKONANY Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO Pakiet nr 10. SZEW CHIRURGICZNY, WCHŁANIALNY, MONOFILAMENT, POLIDIOKSANON. Pakiet nr 11. SZWY CHIRURGICZNE, STERYLNE, WCHŁANIALNE, MONOFILAMENT, poli(glikolido-co-kaprolakton) Pakiet nr 12.SZWY CHIRURGICZNE, STERYLNE, NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POLIESTER POWLEKANY SILIKONEM Pakiet nr 13. TAŚMY RETRAKCYJNE 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załączniki nr 2 do SIWZ. 3. Zaoferowane produkty muszą posiadać niezbędne atesty, certyfikaty CE i deklaracje zgodności. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679) – jeżeli dotyczy. 6. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu
Cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga złożenia wykazu 2 dostaw (do podmiotu leczniczego) wyrobów medycznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (szwy/nici chirurgiczne), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu wykazu 2 dostaw (do podmiotu leczniczego) wyrobów medycznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (szwy/nici chirurgiczne), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga złożenia wykazu 2 dostaw (do podmiotu leczniczego) wyrobów medycznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (szwy/nici chirurgiczne), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione Zgłoszenie/powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu do obrotu i do używania oferowanego wyrobu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 186), Firmowe materiały informacyjne/katalogi/broszury (w języku polskim) potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z wyraźnym wskazaniem którego pakietu i pozycji dany materiał/katalog/ broszura dotyczy. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy w następującym zakresie: a) nazwy produktu i nr katalogowego (przy zachowaniu wszystkich parametrów określonych w SIWZ) oraz sposobu konfekcjonowania produktów, b) wydłużenia terminu realizacji umowy do 2 m-cy w sytuacji niewykorzystania asortymentu, c) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy: - w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, - w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (zgodnie z §2 ust.6). - gdy w trakcie okresu trwania umowy zajdą następujące zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż powyższe zmiany mają wpływ na koszt wykonania zamówienia, wynagrodzenia zostanie zmienione w odpowiednim (ustalonym przez strony) do zmian zakresie. Zmienione wynagrodzenie wejdzie w życie od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów prawa, jeżeli zmiana przepisów miała wpływ na koszt wykonania zamówienia od tego dnia (dnia wejścia w życie zmiany przepisów).
IV 4 4 data 2020-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)