1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych tworzonych w Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Wieliczce, Szkole Podstawowej w Dobranowicach, Szkole Podstawowej w Janowicach, Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich, Szkole Podstawowej w Podstolicach oraz Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamówienie podzielone jest na 6 następujących części:
- Część I zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce.
- Część II zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Dobranowicach.
- Część III zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowicach.
- Część IV zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich.
- Część V zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Podstolicach.
- Część VI zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce.
2. Część I zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: dywany, biurka, krzesła, szafy, meble, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarkę, chochle, dzbanki itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.1 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce ul. Kościuszki 51.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
3. Część II zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Dobranowicach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Dobranowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: stoliki, krzesła, szafki, dywan, poduszki, foteliki itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.2 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Dobranowicach, Dobranowice 121.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
4. Część III zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowicach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Janowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, stoliki, krzesła, meble, parawany, serwisy obiadowe, sztućce itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.3 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Janowicach, Janowice 1.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
5. Część IV zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Koźmicach Wielkich. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, stoliki, krzesła, biurka, meble, regał, szafki, szafę, itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.4 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Koźmicach Wielkich, Koźmice Wielkie 1.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
6. Część V zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Podstolicach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Podstolicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, stoliki, krzesła, meble, parawany, szafkę, szafę, pufy, szatnie, itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.5 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Podstolicach, Podstolice 204.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
7. Część VI zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, szafę. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.6 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce, ul. Stanisława Moniuszki 1.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia wolnego od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsca wskazanego dla poszczególnych części zamówienia do oddziałów przedszkolnych zgodnie z opisem zawartym wyżej.
9. Osobą odpowiedzialną za odbiór wyposażenia dla każdej z części zamówienia jest Dyrektor Przedszkola/Szkoły Podstawowej.
10. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Zamawiającego.
11. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 uPzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym.
12. W przypadku niedostępności na rynku (w momencie realizacji zamówienia) którejś z pozycji zaoferowanej w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne (potwierdzonej pisemnie przez danego Dostawcę) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę innej pozycji równoważnej merytorycznie i cenowo, (bez zmiany ceny jednostkowej pozycji), jednak musi ona być zaakceptowana przez Zamawiającego.
13. Kody CPV
39290000-1 wyposażenie różne |
GuidZP400 |
b4d13c2d-5ad3-4dfe-9441-a17f500de73f
|
Biuletyn |
562056-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wieliczka
|
Regon |
35155536400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstania Warszawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wieliczka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 263 41 00
|
Zamawiajacy fax |
12 278 68 60
|
Zamawiajacy email |
magistrat@wieliczka.eu
|
Adres strony url |
www.wieliczka.eu
|
Adres strony internetowej |
https://bip.malopolska.pl/umigwieliczka
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wieliczka.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wieliczka.eu
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce Wydział Zamówień Publicznych, 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 2
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych tworzonych w: Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Wieliczce, Szkole Podstawowej w Dobranowicach, Szkole Podstawowej w Janowicach, Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich, Szkole Podstawowej w Podstolicach oraz Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce
|
Numer referencyjny |
WZP.271.22.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych tworzonych w Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Wieliczce, Szkole Podstawowej w Dobranowicach, Szkole Podstawowej w Janowicach, Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich, Szkole Podstawowej w Podstolicach oraz Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamówienie podzielone jest na 6 następujących części:
- Część I zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce.
- Część II zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Dobranowicach.
- Część III zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowicach.
- Część IV zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich.
- Część V zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Podstolicach.
- Część VI zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce.
2. Część I zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: dywany, biurka, krzesła, szafy, meble, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarkę, chochle, dzbanki itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.1 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce ul. Kościuszki 51.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
3. Część II zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Dobranowicach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Dobranowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: stoliki, krzesła, szafki, dywan, poduszki, foteliki itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.2 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Dobranowicach, Dobranowice 121.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
4. Część III zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowicach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Janowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, stoliki, krzesła, meble, parawany, serwisy obiadowe, sztućce itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.3 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Janowicach, Janowice 1.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
5. Część IV zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Koźmicach Wielkich. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, stoliki, krzesła, biurka, meble, regał, szafki, szafę, itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.4 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Koźmicach Wielkich, Koźmice Wielkie 1.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
6. Część V zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Podstolicach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Podstolicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, stoliki, krzesła, meble, parawany, szafkę, szafę, pufy, szatnie, itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.5 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Podstolicach, Podstolice 204.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
7. Część VI zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, szafę. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.6 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce, ul. Stanisława Moniuszki 1.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia wolnego od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsca wskazanego dla poszczególnych części zamówienia do oddziałów przedszkolnych zgodnie z opisem zawartym wyżej.
9. Osobą odpowiedzialną za odbiór wyposażenia dla każdej z części zamówienia jest Dyrektor Przedszkola/Szkoły Podstawowej.
10. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Zamawiającego.
11. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 uPzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym.
12. W przypadku niedostępności na rynku (w momencie realizacji zamówienia) którejś z pozycji zaoferowanej w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne (potwierdzonej pisemnie przez danego Dostawcę) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę innej pozycji równoważnej merytorycznie i cenowo, (bez zmiany ceny jednostkowej pozycji), jednak musi ona być zaakceptowana przez Zamawiającego.
13. Kody CPV
39290000-1 wyposażenie różne
|
Cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie (dostawę) należy wykonać dla każdej części zamówienia w maksymalnym terminie do 8 tygodni licząc od dnia podpisania umowy na każdą część zamówienia.
Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert dla poszczególnej części zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców dokument o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W/w dotyczy również odpowiednio wspólników spółki cywilnej którzy traktowani będą jak wykonawcy wspólnie ubiegający się u dzielenie zamówienia publicznego. 2.1) Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu/ów, o którym/ych mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2.1) stosuje się. 2.3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o grupie kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, (pkt 13.3. SIWZ) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu.
2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów:
2.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę, przy czym:
- W przypadku składania oferty w formie pisemnej formularze wielostronicowe należy podpisać na każdej stronie.
- W przypadku składania oferty za pomocą środków komunikacji elektronicznej formularz ofertowy należy złożyć w sposób określony w punkcie 8.2.2. SIWZ.
2.2) Formularz(e) cenowy(e) – wypełniony i podpisany Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzorów formularzy stanowiących załączniki: nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 do SIWZ w zależności od części na którą wykonawca składa ofertę. Niezałączenie do oferty formularza cenowego lub załączenie formularza niekompletnego w tym w szczególności brak cen jednostkowych - skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp w części której formularz dotyczy. W przypadku składania oferty w formie pisemnej załączone do niej formularz(e) cenowy(e) należy podpisać na każdej stronie. W przypadku składania oferty za pomocą środków komunikacji elektronicznej formularz ofertowy należy złożyć w sposób określony w punkcie 8.2.2. SIWZ.
2.3) Stosowne pełnomocnictwo/a – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku składania oferty w formie elektronicznej pełnomocnictwo musi zostać złożone w tej formie.
Uwaga do punktu III.3) nin. ogłoszenia. W zwiazku z faktem, iż Zamawiający nie formułuje warunków udzału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, nie składa natomiast oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Warunki zmian zawartej umowy reguluje art. 144 uPzp.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty określając zakres, charakter i warunki wprowadzonych zmian:
2.1) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy lub Zamawiającego,
2.2) udziału lub zmiany podwykonawców,
2.3) zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji),
2.4) zmniejszenie ilości zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie.
2.5) wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych,
2.6) zmiany wysokości wynagrodzenia w związku z ustawową zmianą stawki podatku VAT.
2.7) wystąpienia czynników zewnętrznych określonych w art. 15r z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. Poz. 374, 567, 568) lub innych przepisów prawa związanych z sytuacją epidemiczną.
|
IV 4 4 data |
2020-07-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie (dostawę) należy wykonać a w maksymalnym terminie do 8 tygodni licząc od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część I zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: dywany, biurka, krzesła, szafy, meble, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarkę, chochle, dzbanki itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.1 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce ul. Kościuszki 51.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Dobranowicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie (dostawę) należy wykonać a w maksymalnym terminie do 8 tygodni licząc od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część II zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Dobranowicach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Dobranowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: stoliki, krzesła, szafki, dywan, poduszki, foteliki itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.2 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Dobranowicach, Dobranowice 121.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie (dostawę) należy wykonać a w maksymalnym terminie do 8 tygodni licząc od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część III zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowicach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Janowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, stoliki, krzesła, meble, parawany, serwisy obiadowe, sztućce itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.3 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Janowicach, Janowice 1.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie (dostawę) należy wykonać a w maksymalnym terminie do 8 tygodni licząc od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Koźmicach Wielkich. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, stoliki, krzesła, biurka, meble, regał, szafki, szafę, itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.4 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Koźmicach Wielkich, Koźmice Wielkie 1.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Podstolicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie (dostawę) należy wykonać a w maksymalnym terminie do 8 tygodni licząc od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część V zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Podstolicach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Podstolicach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, stoliki, krzesła, meble, parawany, szafkę, szafę, pufy, szatnie, itp. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.5 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Podstolicach, Podstolice 204.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część VI zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie (dostawę) należy wykonać a w maksymalnym terminie do 8 tygodni licząc od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część VI zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia jak np.: leżaczki, szafę. Szczegółowy opis wyposażenia oraz ich ilości zawarty został w załączniku nr 5.6 do SIWZ.
Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce, ul. Stanisława Moniuszki 1.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
39290000-1 wyposażenie różne
|
| |