GuidZP400 |
cf68eb68-9d90-437a-a832-999a3dc98d4f
|
Biuletyn |
561913-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Łódzkie
|
Regon |
47207171500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-051
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
042 6633385, 6633384
|
Zamawiajacy fax |
426 633 391
|
Zamawiajacy email |
or.info@lodzkie.pl
|
Adres strony url |
www.lodzkie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.lodzkie.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.lodzkie.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego Departament Administracji i Społeczeństwa Informacyjnego Wydział Procedur Zakupowych i Analiz, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. „Zawodowcy w Łódzkiem – stypendia dla najzdolniejszych na BIS”
|
Numer referencyjny |
ASI.272.28.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w związku
z realizacją projektu pn. „Zawodowcy w Łódzkiem – stypendia dla najzdolniejszych na BIS” realizowanego przez Województwo Łódzkie – Departament Kultury i Edukacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa XI. Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Poddziałanie XI.3.3 Program stypendialny dla uczniów zdolnych szkół prowadzących kształcenie zawodowe, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i krajowych środków publicznych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ, tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Zadanie 1 – Załącznik nr 1.1, Zadanie 2 – Załącznik nr 1.2, Zadanie 3 – Załącznik nr 1.3, Zadanie 4 – Załącznik nr 1.4)
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od akceptacji wizualizacji produktu z nadrukiem przez Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 dostawę:
Dla części/zadania 1:
co najmniej 30% sztuk materiałów promocyjnych wskazanych w SOPZ dla części 1,
tj. co najmniej 150 sztuk toreb papierowych, 150 szt. notesów biurowych, 150 szt. teczek konferencyjnych.
Dla części/zadania 2:
co najmniej 30% sztuk materiałów promocyjnych wskazanych w SOPZ dla części 2,
tj. co najmniej 150 szt. zestawów długopisów i ołówków w etui.
Dla części/zadania 3:
co najmniej 30% sztuk materiałów promocyjnych wskazanych w SOPZ dla części 3,
tj. co najmniej 150 szt. ekologicznych organizerów na biurko.
Dla części/zadania 4:
co najmniej 30% sztuk materiałów promocyjnych wskazanych w SOPZ dla części 4,
tj. co najmniej 150 szt. pendrive’ów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych bazach danych na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3 dotyczący terminów wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Torby papierowe – 500 szt., notesy biurowe – 500 szt. i teczki konferencyjne – 500 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia - nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od akceptacji wizualizacji produktu z nadrukiem przez Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
j.w.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy długopisów i ołówków w etui – 500 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia - nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od akceptacji wizualizacji produktu z nadrukiem przez Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
j.w.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Ekologiczne organizery na biurko – 500 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia - nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od akceptacji wizualizacji produktu z nadrukiem przez Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
j.w.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pendrive’y – 500 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia - nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od akceptacji wizualizacji produktu z nadrukiem przez Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
j.w.
|
| |