Dostawa szwów chirurgicznych do SP ZOZ w Słupcy

Data publikacji 2020-07-15
Data zakończenia 2020-07-23 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Miejscowość Słupca
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561985-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa szwów chirurgicznych, materiału hemostatycznego (utleniona regenerowana celuloza) oraz wosku kostnego zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Zakup o charakterze sukcesywnym szwów chirurgicznych, materiału hemostatycznego (utleniona regenerowana celuloza), wosku kostnego oraz klipsów polimerowych wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki szpitalnej w SPZOZ w Słupcy, ul. Traugutta 7, z podziałem zamawianego asortymentu na 11 pakietów. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby:
- na opakowaniu jednostkowym przedmiotu zamówienia były zamieszczane: termin ważności, seria, rozmiar, długość, typ, rodzaj i skład nitki oraz wielkość igły. Etykieta i ulotka informacyjna produktu muszą być podane w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów. Dopuszcza się, aby wyroby miały oznakowania lub instrukcje używania w języku angielskim, z wyjątkiem informacji przeznaczonych dla pacjenta, które podaje się w języku polskim lub wyraża za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów.
W opakowaniu zbiorczym musi być umieszczona karta charakterystyki. Powyższe dotyczy także próbek wyrobów przedstawionych w ofercie;
- oferowane materiały posiadały certyfikaty CE
- Wykonawca dostarczy oryginalny i aktualny katalog produktów, dopuszcza się poszczególne karty katalogowe przy czym należy zaznaczyć oferowany produkt, oraz jego przynależność do danej pozycji i pakietu.
- termin ważności produktu wynosi min. 3 lata od daty sprzedaży.
Oferta Wykonawcy nie spełniająca powyższych wymagań podlega odrzuceniu.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
Ilości asortymentu podane w załączniku są ilościami orientacyjnymi i Zamawiający zastrzega, iż w uzasadnionych przypadkach ilość rzeczywiście zakupionego sprzętu może różnić się od ilości wskazanych w załączniku nr 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku bez konieczności wprowadzania zmian do umowy.
Każda ze wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ części zamówienia określany będzie dalej mianem „pakietu”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Przedmiot zamówienia został oznaczony następującym kodem CPV: 3314000-3, 33141121-4, 33141120-7.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e43e065-33cb-4bdc-a514-0fc9d3cb51c6
Biuletyn 561985-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Regon 30662100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Traugutta
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Słupca
Zamawiajacy kod pocztowy 62-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 632 752 300
Zamawiajacy fax 632 752 116
Zamawiajacy email spzoz@slupca.com
Adres strony url https://szpital.slupca.pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpital.slupca.pl/bip/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpital.slupca.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, budynek C, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa szwów chirurgicznych do SP ZOZ w Słupcy
Numer referencyjny SPZOZ/ZP/PN/382/13/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa szwów chirurgicznych, materiału hemostatycznego (utleniona regenerowana celuloza) oraz wosku kostnego zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zakup o charakterze sukcesywnym szwów chirurgicznych, materiału hemostatycznego (utleniona regenerowana celuloza), wosku kostnego oraz klipsów polimerowych wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki szpitalnej w SPZOZ w Słupcy, ul. Traugutta 7, z podziałem zamawianego asortymentu na 11 pakietów. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby: - na opakowaniu jednostkowym przedmiotu zamówienia były zamieszczane: termin ważności, seria, rozmiar, długość, typ, rodzaj i skład nitki oraz wielkość igły. Etykieta i ulotka informacyjna produktu muszą być podane w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów. Dopuszcza się, aby wyroby miały oznakowania lub instrukcje używania w języku angielskim, z wyjątkiem informacji przeznaczonych dla pacjenta, które podaje się w języku polskim lub wyraża za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów. W opakowaniu zbiorczym musi być umieszczona karta charakterystyki. Powyższe dotyczy także próbek wyrobów przedstawionych w ofercie; - oferowane materiały posiadały certyfikaty CE - Wykonawca dostarczy oryginalny i aktualny katalog produktów, dopuszcza się poszczególne karty katalogowe przy czym należy zaznaczyć oferowany produkt, oraz jego przynależność do danej pozycji i pakietu. - termin ważności produktu wynosi min. 3 lata od daty sprzedaży. Oferta Wykonawcy nie spełniająca powyższych wymagań podlega odrzuceniu. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Ilości asortymentu podane w załączniku są ilościami orientacyjnymi i Zamawiający zastrzega, iż w uzasadnionych przypadkach ilość rzeczywiście zakupionego sprzętu może różnić się od ilości wskazanych w załączniku nr 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku bez konieczności wprowadzania zmian do umowy. Każda ze wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ części zamówienia określany będzie dalej mianem „pakietu”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przedmiot zamówienia został oznaczony następującym kodem CPV: 3314000-3, 33141121-4, 33141120-7.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć: - certyfikat CE (Zamawiający dopuszcza dołączenie certyfikatów w formie elektronicznej) - oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania - katalogi, ulotki, opisy produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę, na żądanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek oferowanego towaru, celem dokonania oceny walorów użytkowych i zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Próbki należy dostarczyć w oddzielnym opakowaniu opatrzonym danymi Wykonawcy oraz napisem „Próbki do przetargu na dostawę szwów chirurgicznych SPZOZ/ZP/PN/382/13/2020”, najpóźniej w dniu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawców do złożenia próbek pozostałego asortymentu ze wszystkich pakietów i pozycji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: - zmniejszenie lub zwiększenie wielkości lub zakresu zamówienia, - dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, - dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszą jakość przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, - dopuszczalna jest zmiana nazwy producenta oferowanego produktu, przy zastrzeżeniu, że będzie to ten sam produkt, który jest przedmiotem umowy. - dopuszczalna jest zmiana numeru katalogowego produktu, przy zastrzeżeniu, że będzie to ten sam produkt, który jest przedmiotem umowy. - dopuszczalna jest zmiana nazwy własnej oferowanego produktu, przy zastrzeżeniu, że będzie to ten sam produkt, który jest przedmiotem umowy. - kiedy konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron. - strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian umowy, a zmiany te nie wywołują niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert. - zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wprowadzenia do obrotu lub zaproponowania przez Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającemu produktowi będącemu przedmiotem zamówienia, pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co Wykonawca powinien szczegółowo udokumentować. - zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski – pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co Wykonawca powinien szczegółowo udokumentować. - zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku upadłości bądź likwidacji producenta, dystrybutora bądź gwaranta zaoferowanych produktów – pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co Wykonawca powinien szczegółowo udokumentować. - zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia w umówionym terminie, przy czym nie dotyczy to okoliczności związanych z zapewnieniem łańcucha dostaw przez Wykonawcę. Nie będą stanowiły podstawy przedłużenia terminu realizacji umowy opóźnienia w dostawach materiałów przez podwykonawców bądź dostawców na rzecz Wykonawcy, problemy z transportem po stronie Wykonawcy, problemy finansowe Wykonawcy skutkujące wstrzymaniem dostaw przez podwykonawców lub dostawców Wykonawcy etc. - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. - przedłużenia terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę o czas niezbędny do należytego wykonania zamówienia, jednakże nie dłuższy niż czas trwania okoliczności je powodujących. - w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego dotyczących braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji dostawy i montażu. - nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywania zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnieniu świadczenia. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia. - jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy zachowaniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizacje przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. - zmniejszenia z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego zakresu dostaw wraz proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia. - zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, kwestiami organizacyjnymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2020-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniający się do 70 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szew syntetyczny, pleciony o okresie podtrzymania tkankowego 50% po 5 dniach oraz okresie całkowitej absorpcji do 42 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szew syntetyczny, monofilamentowy o okresie absorpcji 180 -210 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szew pleciony, niewchłanialny z jedwabiu, impregnowany woskiem, z igłą i bez igły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szew syntetyczny, monofilamentowy, niewchłanialny naczyniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szew syntetyczny, pleciony, powlekany wchłaniający się w okresie do 90 dni wykonany z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego lub z kwasu poliglikolowego. Podtrzymywanie tkankowe min 60% po dwóch tygodniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szew syntetyczny, pleciony powlekany wchłaniający się w okresie do 90 dni wykonany z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego lub z kwasu poliglikolowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Materiał hemostatyczny, wchłanialny pochodzenia roślinnego, wykonany z utlenionej, regenerowanej celulozy wchłanialny w czasie od 7 do 14 dni lub od 5 do 8 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sterylny, niewchłanialny wosk kostny 2,5 g. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szew syntetyczny, pleciony o okresie podtrzymania tkankowego ok. 50% po 5 dniach oraz okresie całkowitej absorpcji do 42 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Nić chirurgiczna, syntetyczna, niewchłanialna, pleciona, powlekana silikonem, igła z okrągłym ostrzem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostaw
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 35,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)