GuidZP400 |
8dce7074-dffb-4c66-92b8-9de2c110a6ae
|
Biuletyn |
562110-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
|
Regon |
00000168900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. prof. S. Kaliskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-796
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 374 92 61
|
Zamawiajacy fax |
52 374 93 27
|
Zamawiajacy email |
przetargi@utp.edu.pl
|
Adres strony url |
www.utp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Programu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego pn. "DIALOG 2.0"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.utp.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-796 Bydgoszcz, Al. prof. S. Kaliskiego 7 KancelariaGłówna bud. A (2.1), pokój 001 (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Jednostek Organizacyjnych UTP w Bydgoszczy.
|
Numer referencyjny |
AZZP.243.042.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Jednostek Organizacyjnych UTP w Bydgoszczy, wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ. Dostawa obejmuje: a. dostarczenie przez Wykonawcę Materiałów na własny koszt i ryzyko wraz z jego wniesieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego; b. wniesienie Materiałów; c. przekazanie Zamawiającemu Materiałów na podstawie protokołu odbioru; protokół odbioru sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie. Miejsca dostawy:
Dostawy będą realizowane do Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego znajdujących się w następujących lokalizacjach:
Al. prof. S. Kaliskiego 7
85-796 Bydgoszcz
Al. prof. S. Kaliskiego 12-14
85-796 Bydgoszcz
ul. Bernardyńska 6/8
85-029 Bydgoszcz
ul. Fordońska 430
85-790 Bydgoszcz
ul. Kordeckiego 20
85-225 Bydgoszcz
ul. Mazowiecka 28
85-084 Bydgoszcz
ul. Seminaryjna 3-5
85-326 Bydgoszcz
ul. Sucha 7-9
85-796 Bydgoszcz
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek będzie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną dostawę (jeden kontrakt/umowa) zrealizowanej dla jednego podmiotu (lub zespołu podmiotów) odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących o wartości minimum 100 000,00 zł brutto liczone w skali 12 m-cy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw (wzór dokumentu –załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem), określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywa nie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. .UWAGA! Zamawiający odstępuje od obowiązku dostarczenia ww. dowodów w przypadku, gdy wykazane dostawy (wykaz dostaw –załącznik nr 7 do SIWZ) były przedmiotem uprzednio zawartej umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); 2. pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego(oryginał lub odpis notarialnie poświadczony; 3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniach w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej powinien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. W tym celu należy złożyć jedno, wspólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia –załącznik nr 3 do SIWZ). Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór –załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (wzór –załącznik nr 5 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4.WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III.4 niniejszego ogłoszenia, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. oświadczenie wskazujące zakres zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ);6. informacje dotyczące podstaw do dysponowania niezbędnymi zasobami innych podmiotów i dokumenty potwierdzające brak podstaw do ich wykluczenia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu – wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PEKAO S.A. II Oddział w Bydgoszczy nr 33 1240 3493 1111 0000 4279 1269, z adnotacją „wadium do postępowania nr AZZP.243.042.2020” b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi być ważne przez cały okres związania ofertą.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna Wykonawca powinien dołączyć do oferty kopię dokumentu oraz oryginał dokumentu w osobnej kopercie, nienumerowany i nieparafowany. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w pkt. 2 lit. c. i d., zaleca się aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz), gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu; b. przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego;
c. kwotę gwarancji; d. okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą); e. zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: a. zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 rozdziału SIWZ; b. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 rozdziału SIWZ; c. zmiana numeru katalogowego Materiałów, w przypadku zmiany numeru katalogowego; d. zmiana nazwy Materiałów, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku zmiany nazwy; e. zmiana sposobu konfekcjonowania Materiałów, w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania; f. zastąpienia Materiałów Materiałami zamiennymi, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności Materiałów określonych w umowie; g. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e; h. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt2-4 i 6. Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej, z uwzględnieniem przepisu art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-07-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|