Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na siedem części.

Data publikacji 2020-07-17
Data zakończenia 2020-07-30 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563612-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391130007, 391413005, 391300002, 391410002, 391431100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 7 części j/n:
część 1- wyposażenie meblowe do:
A. DZIAŁU SPRAW STUDENCKICH UMB
B. ZAKŁADU FIZJOLOGII UMB
C. ZAKŁADU CHEMII ORGANICZNEJ UMB
D. ZAKŁADU FARMAKODYNAMIKI UMB
Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularze Cenowe stanowią załącznik nr 5 do każdej części, poglądowe rozmieszczenie mebli do pokoju Kierownika w Zakładzie Genetyki Klinicznej UMB zawiera załącznik Nr 12. Załączniki stanowią integralną część SIWZ.

E. ZAKŁADU MEDYCYNY RODZINNEJ UMB
F. SEKCJI DS. ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ
Część 2 - szafy ubraniowe metalowe do pomieszczeń Centrum Dydaktyki Stomatologicznej UMB.
Część 3 - meble biurowe do Biura Karier UMB
Część 4 - meble biurowe do Zakładu Genetyki Klinicznej UMB
Część 5 - zabudowa meblowa dwóch kuchni do Domu Studenta nr 2 UMB
Część 6 - tapczany studenckie do Domu Studenta nr 2 UMB
Część 7 - krzesła do Collegium Novum UMB (Blok M).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1447cc3d-8986-4788-b90d-982b7bfdf3bd
Biuletyn 563612-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Regon 28860400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-089
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 485 400
Zamawiajacy fax 857 485 627
Zamawiajacy email zampubl@umwb.edu.pl
Adres strony url www.umb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umb.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umb.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na siedem części.
Numer referencyjny AZP.25.1.49.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 7 części j/n: część 1- wyposażenie meblowe do: A. DZIAŁU SPRAW STUDENCKICH UMB B. ZAKŁADU FIZJOLOGII UMB C. ZAKŁADU CHEMII ORGANICZNEJ UMB D. ZAKŁADU FARMAKODYNAMIKI UMB Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularze Cenowe stanowią załącznik nr 5 do każdej części, poglądowe rozmieszczenie mebli do pokoju Kierownika w Zakładzie Genetyki Klinicznej UMB zawiera załącznik Nr 12. Załączniki stanowią integralną część SIWZ. E. ZAKŁADU MEDYCYNY RODZINNEJ UMB F. SEKCJI DS. ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Część 2 - szafy ubraniowe metalowe do pomieszczeń Centrum Dydaktyki Stomatologicznej UMB. Część 3 - meble biurowe do Biura Karier UMB Część 4 - meble biurowe do Zakładu Genetyki Klinicznej UMB Część 5 - zabudowa meblowa dwóch kuchni do Domu Studenta nr 2 UMB Część 6 - tapczany studenckie do Domu Studenta nr 2 UMB Część 7 - krzesła do Collegium Novum UMB (Blok M).
Cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow 1. Termin (okres) realizacji zamówienia: Część przetargu Termin (okres) realizacji zamówienia od daty zawarcia umowy 1 35 dni 2 42 dni 3 35 dni 4 35 dni 5 od 14.09 do 23.09.2020 6 do 25.09.2020 7 od 07.09 do 16.09.2020
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) dotyczy części 1 a) Aktualne materiały informacyjne dotyczące - foteli biurowych.  Zamawiający nie wymaga potwierdzenia w folderach/katalogach i/lub innych materiałach informacyjnych wszystkich parametrów danego wyposażenia, które są wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do prawdziwości parametrów zaoferowanego wyposażenia, może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienia lub dostarczenie dodatkowych materiałów informacyjnych potwierdzających parametry wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane jest oznaczenie załączonych dokumentów informacyjnych w celu właściwej identyfikacji przez Zamawiającego (wskazana tabela wraz z numerem dokumentu i informacją, jakiego wyposażenia dotyczy). 2) dotyczy części 2 b) Certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa potwierdzający spełnianie norm. c) Atest higieniczny. d) Aktualne materiały informacyjne dotyczące parametrów techniczno-eksploatacyjnych, jakościowych i funkcjonalnych szaf ubraniowych metalowych.  Zamawiający nie wymaga potwierdzenia w folderach/katalogach i/lub innych materiałach informacyjnych wszystkich parametrów sprzętu, które są wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do prawdziwości parametrów zaoferowanego sprzętu, może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienia lub dostarczenie dodatkowych materiałów informacyjnych potwierdzających parametry wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane jest oznaczenie załączonych dokumentów informacyjnych w celu właściwej identyfikacji przez Zamawiającego (wskazana tabela wraz z numerem dokumentu i informacją, jakiego wyposażenia dotyczy). 3) dotyczy części 3 a) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli. b) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie – zamknięcie. c) Atesty higieniczne na: płytę meblową i obrzeże potwierdzające klasę higieniczności E1. 4) dotyczy części 4 a) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli. b) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie – zamknięcie. c) Aktualne materiały informacyjne dotyczące: Foteli biurowych i konferencyjnych.  Zamawiający nie wymaga potwierdzenia w folderach/katalogach i/lub innych materiałach informacyjnych wszystkich parametrów danego wyposażenia, które są wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do prawdziwości parametrów zaoferowanego wyposażenia, może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienia lub dostarczenie dodatkowych materiałów informacyjnych potwierdzających parametry wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane jest oznaczenie załączonych dokumentów informacyjnych w celu właściwej identyfikacji przez Zamawiającego (wskazana tabela wraz z numerem dokumentu i informacją, jakiego wyposażenia dotyczy).
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Dokument Numer Załącznika I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY 1. Wypełniony Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, szczegółowa specyfika asortymentowa Załączniki nr 2 3. Wypełnioną Tabelę oceny okresu gwarancji Załączniki nr 4 4. Wypełniony Formularz cenowy Załączniki nr 5 5. Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 6 6. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 7 7. Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 8 8. Opcjonalnie: oświadczenie o ofercie równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 9 9. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 13 10. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ III. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Certyfikaty lub atesty, materiały informacyjne, deklaracje zgodności, inne …- zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ: 1) dotyczy części 1 e) Aktualne materiały informacyjne dotyczące - foteli biurowych.  Zamawiający nie wymaga potwierdzenia w folderach/katalogach i/lub innych materiałach informacyjnych wszystkich parametrów danego wyposażenia, które są wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do prawdziwości parametrów zaoferowanego wyposażenia, może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienia lub dostarczenie dodatkowych materiałów informacyjnych potwierdzających parametry wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane jest oznaczenie załączonych dokumentów informacyjnych w celu właściwej identyfikacji przez Zamawiającego (wskazana tabela wraz z numerem dokumentu i informacją, jakiego wyposażenia dotyczy). 2) dotyczy części 2 f) Certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa potwierdzający spełnianie norm. g) Atest higieniczny. h) Aktualne materiały informacyjne dotyczące parametrów techniczno-eksploatacyjnych, jakościowych i funkcjonalnych szaf ubraniowych metalowych.  Zamawiający nie wymaga potwierdzenia w folderach/katalogach i/lub innych materiałach informacyjnych wszystkich parametrów sprzętu, które są wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do prawdziwości parametrów zaoferowanego sprzętu, może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienia lub dostarczenie dodatkowych materiałów informacyjnych potwierdzających parametry wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane jest oznaczenie załączonych dokumentów informacyjnych w celu właściwej identyfikacji przez Zamawiającego (wskazana tabela wraz z numerem dokumentu i informacją, jakiego wyposażenia dotyczy). 3) dotyczy części 3 d) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli. e) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie – zamknięcie. f) Atesty higieniczne na: płytę meblową i obrzeże potwierdzające klasę higieniczności E1. 4) dotyczy części 4 c) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli. d) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie – zamknięcie. c) Aktualne materiały informacyjne dotyczące: Foteli biurowych i konferencyjnych.  Zamawiający nie wymaga potwierdzenia w folderach/katalogach i/lub innych materiałach informacyjnych wszystkich parametrów danego wyposażenia, które są wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do prawdziwości parametrów zaoferowanego wyposażenia, może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienia lub dostarczenie dodatkowych materiałów informacyjnych potwierdzających parametry wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane jest oznaczenie załączonych dokumentów informacyjnych w celu właściwej identyfikacji przez Zamawiającego (wskazana tabela wraz z numerem dokumentu i informacją, jakiego wyposażenia dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do: A. DZIAŁU SPRAW STUDENCKICH UMB B. ZAKŁADU FIZJOLOGII UMB C. ZAKŁADU CHEMII ORGANICZNEJ UMB D. ZAKŁADU FARMAKODYNAMIKI UMB E. ZAKŁADU MEDYCYNY RODZINNEJ UMB F. SEKCJI DS. ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularz Cenowy stanowi załącznik nr 5. Załączniki stanowią integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją szaf ubraniowych metalowych do pomieszczeń Centrum Dydaktyki Stomatologicznej UMB.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją szaf ubraniowych metalowych do pomieszczeń Centrum Dydaktyki Stomatologicznej UMB.Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularz Cenowy stanowi załącznik nr 5. Załączniki stanowią integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do Biura Karier UMB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do Biura Karier UMB. Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularz Cenowy stanowi załącznik nr 5. Załączniki stanowią integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do Zakładu Genetyki Klinicznej UMB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do Zakładu Genetyki Klinicznej UMB. Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularz Cenowy stanowi załącznik nr 5. Poglądowe rozmieszczenie mebli do pokoju Kierownika w Zakładzie Genetyki Klinicznej UMB zawiera załącznik Nr 12. Załączniki stanowią integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją zabudowy meblowej dwóch kuchni do Domu Studenta nr 2 UMB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-14T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-23T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją zabudowy meblowej dwóch kuchni do Domu Studenta nr 2 UMB. Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach, wymagania ogólne zawiera załącznik nr 2, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularz Cenowy stanowi załącznik nr 5. Załączniki stanowią integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją tapczanów studenckich do Domu Studenta nr 2 UMB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją tapczanów studenckich do Domu Studenta nr 2 UMB. Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach, wymagania ogólne zawiera załącznik nr 2, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularz Cenowy stanowi załącznik nr 5. Załączniki stanowią integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją krzeseł do Collegium Novum UMB (Blok M)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-07T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją krzeseł do Collegium Novum UMB (Blok M). Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach, wymagania ogólne zawiera załącznik nr 2, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularz Cenowy stanowi załącznik nr 5. Załączniki stanowią integralną część SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres Gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)