GuidZP400 |
3698b829-8de6-4c18-beef-66f9933e548b
|
Biuletyn |
563916-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu
|
Regon |
36445441400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
1 Pułku Strzelców Podhalańskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 415 31 51,
|
Zamawiajacy fax |
18 415 37 08
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.kaosg@strazgraniczna.pl,
|
Adres strony url |
https://www.karpacki.strazgraniczna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.karpacki.strazgraniczna.pl/ko/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej w zamkniętych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj.: Karpackim Oddziale Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu, ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz (na biurze przepustek) lub przesłać na n/w adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu, ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pierwszego wyposażenia dla Placówki Straży Granicznej w Tarnowie – meble
|
Numer referencyjny |
KA-GK-3.3710.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia dla Placówki Straży Granicznej w Tarnowie w zakresie mebli. Dostawa obejmuje również wniesienie i zamontowanie mebli w pomieszczeniach Placówki Straży Granicznej przy ul. Zbylitowskiej 9 w Tarnowie, mieszczących się na parterze, 1 i 2 piętrze.
|
Cpv glowny przedmiot |
39132100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Rozmieszczenie i zamontowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach: od 9.10.2020r. do 30.10.2020r.
2. W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe, jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy mebli wraz z montażem i wniesieniem, o łącznej wartości:
- dla części nr 1 – 50 000 zł
- dla części nr 2 – 50 000 zł
- dla części nr 3 – 10 000 zł
- dla części nr 4 – 50 000 zł
- dla części nr 5 – 50 000 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje BEZ WEZWANIA Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy PZP, a także na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP -
W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji. W takim przypadku, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
|
IV 4 4 data |
2020-07-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
meble biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Rozmieszczenie i zamontowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach: od 9.10.2020r. do 30.10.2020r.
2. W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
meble biurowe (biurka, stoły, szafy, wieszaki) zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
fotele, krzesła
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Rozmieszczenie i zamontowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach: od 9.10.2020r. do 30.10.2020r.
2. W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
fotele, krzesła zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
meble tapicerowane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39516100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Rozmieszczenie i zamontowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach: od 9.10.2020r. do 30.10.2020r.
2. W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
fotele, sofy, wersali, pufy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
meble metalowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39132100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Rozmieszczenie i zamontowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach: od 9.10.2020r. do 30.10.2020r.
2. W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
meble metalowe (szafy, regały, stoły) zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
meble na wymiar
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Rozmieszczenie i zamontowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach: od 9.10.2020r. do 30.10.2020r.
2. W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w zakresie rozmieszczenia i zamontowania mebli, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, termin 30.10.2020r. może zostać przesunięty maksymalnie do 30.11.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
meble na wymiar (aneksy kuchenne, barierka, biurka) zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |