Dostawa sprzętu medycznego

Data publikacji 2020-07-20
Data zakończenia 2020-08-10 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Miejscowość Lwówek Śląski
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564265-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego:
- zad. nr 1 – kolumna endoskopowa jezdna – 1 zestaw, zestaw laparoskopowy, tor wizyjny Full HD z wyposażeniem laparoskopowym – kpl. 1, myjnia-dezynfektor na jeden endoskop – szt. 1 (zamówienie obejmuje dostawę, instalację z potwierdzeniem jego sprawności w dokumentacji technicznej urządzenia, bezpłatne szkolenie personelu medycznego potwierdzone ewidencją);
- zad. nr 2 – wózek do przewozu pacjenta w pozycji leżącej z oddziału na blok – szt. 3, wózek do przewozu pacjenta w pozycji leżącej – szt. 3 (zamówienie obejmuje dostawę, instalację z potwierdzeniem jego sprawności w dokumentacji technicznej urządzenia, bezpłatne szkolenie personelu medycznego potwierdzone ewidencją);
- zad. nr 3 – stolik instrumentalny – szt. 3, stolik zabiegowy (2 blaty) – szt. 6, stolik zabiegowy (3 blaty) – szt. 4, stolik wielofunkcyjny na dokumenty – szt.3, wózek zabiegowy – szt. 1, stolik zabiegowy (2 blaty) z pogłębieniem – szt. 1, podest operacyjny jednostopniowy – szt. 3, taboret mały – szt. 2, taboret duży – szt. 2, taboret z oparciem – szt. 4, stojak medyczny – szt. 4, kontener (wózek) transportowy na brudną pościel – szt. 1, wózek na brudne narzędzia, góra zamykana na pokrywkę, na dole półka – szt. 1.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 326094c1-1588-4706-abba-1516053124f7
Biuletyn 564265-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Regon 20832110000240
Zamawiajacy adres ulica ul. Morcinka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lwówek Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 59-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 75 782 01 04
Zamawiajacy fax 75 782 44 32
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl
Adres strony url www.pczlwowek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pczlwowek.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się możliwość składania ofert w postaci zaszyfrowanego katalogu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Oferty w postaci katalogów elektronicznych oraz hasła do nich należy przesłać do Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl do dnia 10.08.2020 r. godz. 12:00. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na pocztę elektroniczną Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (I p. pok. nr 111) w dniu 10.08.2020 r. o godz. 12:30. Do komunikacji elektronicznej Zamawiający wymaga korzystania z narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które są ogólnie dostępne. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania wymagań dotyczących przygotowania oferty będą obciążały Wykonawcę.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski Pokój nr 310 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego
Numer referencyjny PCZ-NZP-382/14/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego: - zad. nr 1 – kolumna endoskopowa jezdna – 1 zestaw, zestaw laparoskopowy, tor wizyjny Full HD z wyposażeniem laparoskopowym – kpl. 1, myjnia-dezynfektor na jeden endoskop – szt. 1 (zamówienie obejmuje dostawę, instalację z potwierdzeniem jego sprawności w dokumentacji technicznej urządzenia, bezpłatne szkolenie personelu medycznego potwierdzone ewidencją); - zad. nr 2 – wózek do przewozu pacjenta w pozycji leżącej z oddziału na blok – szt. 3, wózek do przewozu pacjenta w pozycji leżącej – szt. 3 (zamówienie obejmuje dostawę, instalację z potwierdzeniem jego sprawności w dokumentacji technicznej urządzenia, bezpłatne szkolenie personelu medycznego potwierdzone ewidencją); - zad. nr 3 – stolik instrumentalny – szt. 3, stolik zabiegowy (2 blaty) – szt. 6, stolik zabiegowy (3 blaty) – szt. 4, stolik wielofunkcyjny na dokumenty – szt.3, wózek zabiegowy – szt. 1, stolik zabiegowy (2 blaty) z pogłębieniem – szt. 1, podest operacyjny jednostopniowy – szt. 3, taboret mały – szt. 2, taboret duży – szt. 2, taboret z oparciem – szt. 4, stojak medyczny – szt. 4, kontener (wózek) transportowy na brudną pościel – szt. 1, wózek na brudne narzędzia, góra zamykana na pokrywkę, na dole półka – szt. 1.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1) Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 PLN, 2) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągnięcia zobowiązania w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy sprzętu medycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie zł: dwieście tysięcy) każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Zakresie warunkow udzialu 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągnięcia zobowiązania w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł 3) wykaz wykonanych min. dwóch dostaw sprzętu medycznego wraz z montażem o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie zł: dwieście tysięcy) każda.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci strony z oryginalnych katalogów producenta/ów oferowanego sprzętu medycznego z zaznaczonymi parametrami potwierdzającymi wymagania Zamawiającego ujęte w opisie przedmiotu zamówienia.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Dopuszcza się możliwość składania ofert w postaci zaszyfrowanego katalogu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Oferty w postaci katalogów elektronicznych oraz hasła do nich należy przesłać do Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl do dnia 10.08.2020 r. godz. 12:00. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na pocztę elektroniczną Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (I p. pok. nr 111) w dniu 10.08.2020 r. o godz. 12:30. Do komunikacji elektronicznej Zamawiający wymaga korzystania z narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które są ogólnie dostępne. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania wymagań dotyczących przygotowania oferty będą obciążały Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiany danych kontrahenta (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.) oraz zmiany podwykonawcy, 2) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu; 3) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu; 4) obniżenia ceny przez Wykonawcę. 5) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego lub urzędowej wykładni prawa, w szczególności w związku z implementacją do krajowego porządku prawnego przepisów Rozporządzenia RODO; 6) zmiany stawki podatku VAT, w momencie wejścia w życie ich obowiązywania. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT zmianie ulegnie cena brutto, cena netto nie zmieni się; 7) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. le art.144 ustawy Pzp; 8) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 9i) zmiana rachunku bankowego wymaga aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)