GuidZP400 |
454335cb-3275-4c63-8b02-2db703507956
|
Biuletyn |
560891-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki
|
Regon |
01517972800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rakowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-993
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225856525
|
Zamawiajacy fax |
225856565
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@abw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.bip.abw.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
www.bip.abw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
PO WER.04.03.00-00-0001/18 – ,,Podnoszenie kompetencji służb bezpieczeństwa państwa, pracowników administracji publicznej i ośrodków naukowo-badawczych oraz rozwój ich współpracy w obszarze bezpieczeństwa narodowego” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 oraz nr PL/2018/PR/0061 – „Sprawniejsze rozpoznawanie zagrożeń asymetrycznych: tendencje, wskaźniki, zależności” (Porozumienie Finansowe nr 61/PL/2018/FBW) realizowanego w ramach Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.abw.gov.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług tłumaczenia pisemnego, ustnego (symultanicznego) oraz wynajmu sprzętu niezbędnego do zapewnienia tłumaczenia ustnego dla CPT ABW
|
Numer referencyjny |
12/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług tłumaczenia pisemnego, ustnego (symultanicznego) oraz wynajmu sprzętu niezbędnego do zapewnienia tłumaczenia ustnego
dla CPT ABW w ramach projektów:
PO WER.04.03.00-00-0001/18 – ,,Podnoszenie kompetencji służb bezpieczeństwa państwa, pracowników administracji publicznej i ośrodków naukowo-badawczych oraz rozwój
ich współpracy w obszarze bezpieczeństwa narodowego” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (zwanego dalej: PO WER);
nr PL/2018/PR/0061 – „Sprawniejsze rozpoznawanie zagrożeń asymetrycznych: tendencje, wskaźniki, zależności” (Porozumienie Finansowe nr 61/PL/2018/FBW) realizowanego
w ramach Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego (zwanego dalej: Asymetria).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwane dalej OPZ).
3. Postępowanie podzielone jest na II części:
1) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – tłumaczenia pisemne i ustne (symultaniczne);
a) Zadanie 1: Tłumaczenia pisemne (PO WER);
b) Zadanie 2: Tłumaczenia ustne: „Spotkanie dla maks. 250 osób w przewidywanym terminie: 9-10 września 2020 r.” (PO WER);
c) Zadanie 3: Tłumaczenia ustne: „Spotkanie dla maks. 45 osób w przewidywanym terminie: do 31 grudnia 2020 r.” (Asymetria).
2) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – wynajem sprzętu niezbędnego do tłumaczenia ustnego (symultanicznego);
a) Zadanie 1: „Spotkanie dla maks. 250 osób w przewidywanym terminie: 9-10 września 2020 r.” (PO WER);
b) Zadanie 2: „Spotkanie dla maks. 45 osób w przewidywanym terminie: do 31 grudnia 2020 r.” (Asymetria).
Miejsce świadczenia usługi: Warszawa.
W toku realizacji zamówienia określonego w zadaniu 1 części I Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia łącznej ilości stron rozliczeniowych tłumaczenia pisemnego. Powstanie okoliczności, o której mowa w zdaniu powyżej, spowoduje odpowiednio zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Zwiększenie ilości stron rozliczeniowych i tym samym wynagrodzenia może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 uPzp.
Prawem opcji jest zwiększenie ilości stron rozliczeniowych wskazanego w zadaniu 1 części I do 70% w stosunku do szacowanej wielkości zamówienia podstawowego określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia zapotrzebowania na wykonanie tłumaczenia pisemnego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
Warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umowy określonych w Załączniku nr 2a i 2b do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
79530000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia wynosi:
1) dla części I:
a) zadanie 1: zamówienie zostanie zrealizowane od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia, w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego terminu z uwagi na zagrożenie epidemiczne na terenie RP).
b) zadanie 2: zamówienie zostanie zrealizowane w terminie: 9-10 wrześnie 2020 r. (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego terminu z uwagi na zagrożenie epidemiczne na terenie RP).
c) zadanie 3: zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 31 grudnia 2020 r. Szczegółowy termin zostanie uzgodniony z Wykonawcą po podpisaniu umowy, z uwagi na zagrożenie epidemiczne na terenie RP.
2) dla części II:
a) zadanie 1: zamówienie zostanie zrealizowane w terminie: 9-10 wrześnie 2020 r. (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego terminu z uwagi na zagrożenie epidemiczne na terenie RP).
b) zadanie 2: zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 31 grudnia 2020 r. Szczegółowy termin zostanie uzgodniony z Wykonawcą po podpisaniu umowy, z uwagi na zagrożenie epidemiczne na terenie RP.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, tj.: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r., o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 nr 346 j.t.), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokument, o którym mowa w ust. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1. zastępuje się do dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapisy ust.3 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
5. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów, o których mowa w ust. 4 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
7. Dokument, o którym mowa w ust. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa
w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapisy ust.7 stosuje się.
9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
10. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa ofertę zgodnie z wzorem formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz oświadczeniami wstępnymi oraz:
1. pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę, jeżeli umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego,
2. pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie,
3. oświadczenie o udostępnieniu zasobów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umowy określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 2 – 5 rozdziału XIV SIWZ oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy, które stanowią załączniki nr 2 a i 2b do SIWZ. 2. Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy (zwane dalej: „zabezpieczeniem”), w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto, w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 148 ust. 1 uPzp. 3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci na rachunek bankowy Zamawiającego: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Biuro Finansów, NBP O/O Warszawa, nr konta 85 1010 1010 0092 0513 9120 1000. Na przelewie należy umieścić informację: „Zabezpieczenie w postępowaniu nr 12/ZP/2020”. 4. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna określać następujące elementy: a) gwaranta, beneficjenta, podmiot na zlecenie którego gwarancja została udzielona oraz ich siedziby; b) zakres ubezpieczenia gwarancyjnego – z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, w tym z tytułu kar umownych; c) kwotę gwarancji; d) termin obowiązywania gwarancji. 5. Przed podpisaniem umowy, której zabezpieczenie zostanie wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu przedmiotowej gwarancji do akceptacji Zamawiającego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami art. 144 uPzp oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy w szczególności:
2. Dokonanie na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.), zwanej dalej „uPzp”, zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty wymaga obopólnej zgody Stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, i może nastąpić w następujących przypadkach:
1) w zakresie przedmiotu umowy, w tym sposobu jego wykonania oraz terminów przewidzianych na realizację zobowiązań umownych – w przypadku wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki realizacji umowy oraz zmian w sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących niemożnością lub znacznym utrudnieniem w realizacji przedmiotu umowy:
a) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w innych umowach wiążących Zamawiającego mających wpływ na realizację niniejszej umowy;
b) w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy nr PO WER.04.03.00-00-0001/18 z dnia 22 maja 2018 roku zawartej pomiędzy Centrum Projektów Europejskich a Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego;
c) jeżeli wykonanie umowy będzie niemożliwe z uwagi na stan epidemii lub wywołane stanem epidemii ograniczenia, w szczególności ograniczenia związane z możliwością zorganizowania konferencji/spotkania;
d) wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności;
e) zmiany osób realizujących zamówienie i zakresu prac wykonywanych przez poszczególne osoby po udzieleniu Wykonawcy pisemnej zgody na zmianę tej osoby;
f) w przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z przyczyn nie dotyczących Wykonawcy w terminie umownym możliwe jest wydłużenie terminu obowiązywania umowy o czas niezbędny na przezwyciężenie przeszkód powodujących konieczność zmiany tych terminów.
g) Jeśli wskutek zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. a) - c) nie będzie możliwa realizacja zamówienia w terminach, o których mowa w § 1 ust. 12, Zamawiający dopuszcza m.in. możliwość zmiany terminu, polegającą
na wydłużeniu terminu realizacji całego Zamówienia maksymalnie o 6 miesięcy.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, jednakże Strony ustalają, że modyfikacje umowy
w zakresie danych rejestrowych i teleadresowych Stron czy też polegające na zmianie przedstawicieli Stron lub ich danych kontaktowych nie będą uznawane za zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust.1 uPzp i każda ze Stron będzie mogła wprowadzać je samodzielnie do umowy, zawiadamiając jedynie o tym pisemnie druga Stronę.
4. Zgodnie z IPU w przypadku zaistnienia siły wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązywanie się z jej zobowiązań niezwłocznie powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie. Skutek siły wyższej będzie służył do zwolnienia znajdującej się pod jej działaniem Strony z zobowiązań dotkniętych działaniem danego przypadku siły wyższej na podstawie umowy, aż do usunięcia oddziaływania siły wyższej lub
do podpisania aneksu do umowy, we którym Strony określą postanowienia umożliwiające dalszą realizację przedmiotu umowy, np. poprzez wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy lub rozwiązanie umowy za porozumieniem stron.
|
IV 4 4 data |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 sierpnia 2020 r. o godz. 12.00 w Wydziale Zamówień Publicznych Biura Logistyki Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w Warszawie przy ul. Samochodowej 5 (sala konferencyjna). W celu uczestniczenia w otwarciu ofert należy zgłosić się, co najmniej 30 minut przed wyznaczonym terminem otwarcia ofert w Biurze Przepustek z dokumentem tożsamości.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Tłumaczenia pisemne i ustne (symultaniczne)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79530000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: cena oferty (100%=100 pkt). Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy zgodnie z wzorem: C = Cmin / Cbad x 100 pkt,
gdzie: C – liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium cena, Cmin – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych,
Cbad – cena brutto oferty badanej nieodrzuconej.
2. Termin wykonania zamówienia wynosi:
1) dla części I:
a) zadanie 1: zamówienie zostanie zrealizowane od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia, w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego terminu z uwagi na zagrożenie epidemiczne na terenie RP).
b) zadanie 2: zamówienie zostanie zrealizowane w terminie: 9-10 wrześnie 2020 r. (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego terminu z uwagi na zagrożenie epidemiczne na terenie RP).
c) zadanie 3: zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 31 grudnia 2020 r. Szczegółowy termin zostanie uzgodniony z Wykonawcą po podpisaniu umowy, z uwagi
na zagrożenie epidemiczne na terenie RP.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług tłumaczenia pisemnego, ustnego (symultanicznego) z języka polskiego na język angielski albo z języka angielskiego na język polski w ramach projektów:
PO WER.04.03.00-00-0001/18 – ,,Podnoszenie kompetencji służb bezpieczeństwa państwa, pracowników administracji publicznej i ośrodków naukowo-badawczych oraz rozwój ich współpracy w obszarze bezpieczeństwa narodowego” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (zwanego dalej: PO WER);
nr PL/2018/PR/0061 – „Sprawniejsze rozpoznawanie zagrożeń asymetrycznych: tendencje, wskaźniki, zależności” (Porozumienie Finansowe nr 61/PL/2018/FBW) realizowanego w ramach Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego (zwanego dalej: Asymetria).
Część I zamówienia podzielona jest na:
Zadanie 1: Tłumaczenia pisemne (PO WER);
Zadanie 2: Tłumaczenia ustne: „Spotkanie dla maks. 250 osób w przewidywanym terminie: 9-10 września 2020 r.” (PO WER);
Zadanie 3: Tłumaczenia ustne: „Spotkanie dla maks. 45 osób w przewidywanym terminie: do 31 grudnia 2020 r.” (Asymetria).
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wynajem sprzętu niezbędnego do tłumaczenia ustnego (symultanicznego)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32340000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: cena oferty (100%=100 pkt). Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 100 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy zgodnie z wzorem: C = Cmin / Cbad x 100 pkt,
gdzie: C – liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium cena, Cmin – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych,
Cbad – cena brutto oferty badanej nieodrzuconej.
2.Termin wykonania zamówienia dla części II wynosi:
a) zadanie 1: zamówienie zostanie zrealizowane w terminie: 9-10 wrześnie 2020 r. (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego terminu z uwagi na zagrożenie epidemiczne na terenie RP).
b) zadanie 2: zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 31 grudnia 2020 r. Szczegółowy termin zostanie uzgodniony z Wykonawcą po podpisaniu umowy, z uwagi na zagrożenie epidemiczne na terenie RP.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wynajmu sprzętu niezbędnego do zapewnienia tłumaczenia ustnego dla CPT ABW w ramach projektów:
PO WER.04.03.00-00-0001/18 – ,,Podnoszenie kompetencji służb bezpieczeństwa państwa, pracowników administracji publicznej i ośrodków naukowo-badawczych oraz rozwój
ich współpracy w obszarze bezpieczeństwa narodowego” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (zwanego dalej: PO WER);
nr PL/2018/PR/0061 – „Sprawniejsze rozpoznawanie zagrożeń asymetrycznych: tendencje, wskaźniki, zależności” (Porozumienie Finansowe nr 61/PL/2018/FBW) realizowanego
w ramach Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego (zwanego dalej: Asymetria).
2 Część II zamówienia – wynajem sprzętu niezbędnego do tłumaczenia ustnego (symultanicznego) podzielona jest na:
Zadanie 1: „Spotkanie dla maks. 250 osób w przewidywanym terminie: 9-10 września 2020 r.” (PO WER);
Zadanie 2: „Spotkanie dla maks. 45 osób w przewidywanym terminie: do 31 grudnia 2020 r.” (Asymetria).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
| |