GuidZP400 |
242685ef-3ffd-4ea3-9037-6e3f36e5f74e
|
Biuletyn |
572289-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Poznań
|
Regon |
63125782200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Kolegiacki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-841
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 785 210
|
Zamawiajacy fax |
61 878 50 85
|
Zamawiajacy email |
zp@um.poznan.pl
|
Adres strony url |
http://bip.poznan.pl
|
Adres strony internetowej |
http://bip.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, dostarczone do siedziby zamawiającego
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Poznania Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 152
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w obszarze osiedli
|
Numer referencyjny |
ZOU-XII.271.76.2020.EK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlano-wykonawczego lub wykonawczego) rozbudowy Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania wraz z jej uzgodnieniem i uzyskaniem stosownych zezwoleń na jej realizację na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia.
• Budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu przyłączy transmisyjnych i zasilających do kamer w istniejących rurociągach kablowych lub wraz z budową niezbędnych odcinków kanalizacji kablowej i posadowieniem masztów dla kamer w lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
• Dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację kamer, macierzy dyskowej oraz pozostałych urządzeń systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia, łącznie z dostawą oprogramowania i bibliotek SDK zainstalowanych urządzeń oraz uruchomieniem oprogramowania systemu monitoringu wizyjnego zgodnie z opracowanym i uzgodnionym Projektem.
• Zintegrowanie programowe lub sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń z istniejącym Systemem Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania.
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część I – osiedle Rataje;
Część II – osiedle Warszawskie-Pomet-Maltańskie;
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
32323500-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na zwiększeniu bieżących dostaw kamer i niezbędnego osprzętu lub licencji ze względu na fakt, że zmiana wykonawcy może wiązać się ze zmianą parametrów dostarczanych urządzeń i sposobem ich konfiguracji, co z kolei mogłoby powodować nieproporcjonalnie duże trudności techniczne we włączeniu ich do Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania, a tym samym problemy w dalszym ich użytkowaniu przez Zamawiającego. Wartość wyżej wymienionych zamówień może wynosić maksymalnie dla poszczególnych części:
Część I: 89% wartości zamówienia podstawowego.
|
Okres w dniach |
100
|
Informacje na temat katalogow |
Część I – osiedle Rataje: do 100 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Część II – osiedle Warszawskie-Pomet-Maltańskie: do 100 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca wykaże, że samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
a.a Część I
co najmniej dwie dostawy wraz z instalacją, uruchomieniem i konfiguracją oferowanych kamer oraz budową niezbędnych przyłączy elektrycznych i transmisyjnych do instalowanych punktów kamerowych w istniejącej lub budowanej kanalizacji kablowej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda
a.b Część II
co najmniej dwie dostawy wraz z instalacją, uruchomieniem i konfiguracją oferowanych kamer oraz budową niezbędnych przyłączy elektrycznych i transmisyjnych do instalowanych punktów kamerowych w istniejącej lub budowanej kanalizacji kablowej o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto każda
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część, Wykonawca może powołać się na te same dostawy, o ile wartość każdej wykazanej dostawy odpowiada najwyższej wartości wymaganej w części, na którą Wykonawca składa ofertę.
b) Wykonawca dysponuje:
b.a minimum jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku kategorii D i E do 1 kV
b.b minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia
b.c minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w branży telekomunikacyjnej, bez ograniczeń
b.d minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych
b.e minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży telekomunikacyjnej, bez ograniczeń
b.f minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych
Zamawiający dopuszcza posiadanie przez jedną osobę kilku uprawnień i wykazanie tych samych osób w więcej niż jednej części zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 6 do SIWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wypełniony i podpisany Załącznik nr 7 do SIWZ;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przez oferowane dostawy wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia – Wykaz podstawowego oferowanego sprzętu, urządzeń i licencji – wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do wzoru umowy oraz karty katalogowe wszystkich oferowanych urządzeń i sprzętu w języku polskim.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
b) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ
c) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy
d) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wymaga się:
d.a w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej
- złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa
lub
- notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza
d.b w przypadku oferty składanej w postaci papierowej
- złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie
z § 16 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|