Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w obszarze osiedli

Data publikacji 2020-08-10
Data zakończenia 2020-08-18 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572289-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlano-wykonawczego lub wykonawczego) rozbudowy Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania wraz z jej uzgodnieniem i uzyskaniem stosownych zezwoleń na jej realizację na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia.
• Budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu przyłączy transmisyjnych i zasilających do kamer w istniejących rurociągach kablowych lub wraz z budową niezbędnych odcinków kanalizacji kablowej i posadowieniem masztów dla kamer w lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
• Dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację kamer, macierzy dyskowej oraz pozostałych urządzeń systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia, łącznie z dostawą oprogramowania i bibliotek SDK zainstalowanych urządzeń oraz uruchomieniem oprogramowania systemu monitoringu wizyjnego zgodnie z opracowanym i uzgodnionym Projektem.
• Zintegrowanie programowe lub sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń z istniejącym Systemem Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania.
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część I – osiedle Rataje;
Część II – osiedle Warszawskie-Pomet-Maltańskie;
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 242685ef-3ffd-4ea3-9037-6e3f36e5f74e
Biuletyn 572289-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Poznań
Regon 63125782200000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kolegiacki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-841
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 785 210
Zamawiajacy fax 61 878 50 85
Zamawiajacy email zp@um.poznan.pl
Adres strony url http://bip.poznan.pl
Adres strony internetowej http://bip.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.poznan.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, dostarczone do siedziby zamawiającego
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Poznania Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 152
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w obszarze osiedli
Numer referencyjny ZOU-XII.271.76.2020.EK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: • Opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlano-wykonawczego lub wykonawczego) rozbudowy Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania wraz z jej uzgodnieniem i uzyskaniem stosownych zezwoleń na jej realizację na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia. • Budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu przyłączy transmisyjnych i zasilających do kamer w istniejących rurociągach kablowych lub wraz z budową niezbędnych odcinków kanalizacji kablowej i posadowieniem masztów dla kamer w lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. • Dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację kamer, macierzy dyskowej oraz pozostałych urządzeń systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia, łącznie z dostawą oprogramowania i bibliotek SDK zainstalowanych urządzeń oraz uruchomieniem oprogramowania systemu monitoringu wizyjnego zgodnie z opracowanym i uzgodnionym Projektem. • Zintegrowanie programowe lub sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń z istniejącym Systemem Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania. • Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I – osiedle Rataje; Część II – osiedle Warszawskie-Pomet-Maltańskie; Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na zwiększeniu bieżących dostaw kamer i niezbędnego osprzętu lub licencji ze względu na fakt, że zmiana wykonawcy może wiązać się ze zmianą parametrów dostarczanych urządzeń i sposobem ich konfiguracji, co z kolei mogłoby powodować nieproporcjonalnie duże trudności techniczne we włączeniu ich do Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania, a tym samym problemy w dalszym ich użytkowaniu przez Zamawiającego. Wartość wyżej wymienionych zamówień może wynosić maksymalnie dla poszczególnych części: Część I: 89% wartości zamówienia podstawowego.
Okres w dniach 100
Informacje na temat katalogow Część I – osiedle Rataje: do 100 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Część II – osiedle Warszawskie-Pomet-Maltańskie: do 100 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca wykaże, że samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: a.a Część I co najmniej dwie dostawy wraz z instalacją, uruchomieniem i konfiguracją oferowanych kamer oraz budową niezbędnych przyłączy elektrycznych i transmisyjnych do instalowanych punktów kamerowych w istniejącej lub budowanej kanalizacji kablowej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda a.b Część II co najmniej dwie dostawy wraz z instalacją, uruchomieniem i konfiguracją oferowanych kamer oraz budową niezbędnych przyłączy elektrycznych i transmisyjnych do instalowanych punktów kamerowych w istniejącej lub budowanej kanalizacji kablowej o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto każda W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część, Wykonawca może powołać się na te same dostawy, o ile wartość każdej wykazanej dostawy odpowiada najwyższej wartości wymaganej w części, na którą Wykonawca składa ofertę. b) Wykonawca dysponuje: b.a minimum jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku kategorii D i E do 1 kV b.b minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia b.c minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w branży telekomunikacyjnej, bez ograniczeń b.d minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych b.e minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży telekomunikacyjnej, bez ograniczeń b.f minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych Zamawiający dopuszcza posiadanie przez jedną osobę kilku uprawnień i wykazanie tych samych osób w więcej niż jednej części zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 6 do SIWZ; b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wypełniony i podpisany Załącznik nr 7 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przez oferowane dostawy wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia – Wykaz podstawowego oferowanego sprzętu, urządzeń i licencji – wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do wzoru umowy oraz karty katalogowe wszystkich oferowanych urządzeń i sprzętu w języku polskim.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Inne dokumenty składane wraz z ofertą: b) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ c) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy d) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wymaga się: d.a w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej - złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa lub - notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza d.b w przypadku oferty składanej w postaci papierowej - złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z § 16 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-08-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa osiedle Rataje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje: • Opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlano-wykonawczego lub wykonawczego) rozbudowy Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania wraz z jej uzgodnieniem i uzyskaniem stosownych zezwoleń na jej realizację na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia. • Budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu przyłączy transmisyjnych i zasilających do kamer w istniejących rurociągach kablowych lub wraz z budową niezbędnych odcinków kanalizacji kablowej i posadowieniem masztów dla kamer w lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. • Dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację kamer, macierzy dyskowej oraz pozostałych urządzeń systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia, łącznie z dostawą oprogramowania i bibliotek SDK zainstalowanych urządzeń oraz uruchomieniem oprogramowania systemu monitoringu wizyjnego zgodnie z opracowanym i uzgodnionym Projektem. • Zintegrowanie programowe lub sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń z istniejącym Systemem Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania. • Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa osiedle Warszawskie-Pomet-Maltańskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje: • Opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlano-wykonawczego lub wykonawczego) rozbudowy Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania wraz z jej uzgodnieniem i uzyskaniem stosownych zezwoleń na jej realizację na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia. • Budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu przyłączy transmisyjnych i zasilających do kamer w istniejących rurociągach kablowych lub wraz z budową niezbędnych odcinków kanalizacji kablowej i posadowieniem masztów dla kamer w lokalizacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. • Dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację kamer, macierzy dyskowej oraz pozostałych urządzeń systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia, łącznie z dostawą oprogramowania i bibliotek SDK zainstalowanych urządzeń oraz uruchomieniem oprogramowania systemu monitoringu wizyjnego zgodnie z opracowanym i uzgodnionym Projektem. • Zintegrowanie programowe lub sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń z istniejącym Systemem Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania. • Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Serwis posprzedażny
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)