GuidZP400 |
634550af-1113-484e-85ac-d1372c06c629
|
Biuletyn |
572771-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Żłobek „Muchomorek” w Jędrzychowicach
|
Regon |
22130040000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jędrzychowice
|
Zamawiajacy adres numer domu |
74
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zgorzelec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-900
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
75 640 84 78,
|
Zamawiajacy fax |
75 640 84 78
|
Zamawiajacy email |
krasnoludki@gmina.zgorzelec.pl,
|
Adres strony url |
http://krasnoludki.gmina.zgorzelec.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://krasnoludki.gmina.zgorzelec.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://krasnoludki.gmina.zgorzelec.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę składa się w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem poczty, posłańca, w zamkniętej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Jędrzychowice 74, 59-900 Zgorzelec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Rozwój instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminie Zgorzelec”
|
Numer referencyjny |
ŻM.271.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Rozwój instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminie Zgorzelec” Poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
Zamówienie obejmuje dwie części:
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – ZABAWKI I POMOCE DYDAKTYCZNE
Dodatkowe kody CPV:; 39000000-2 – Meble; 37520000-9 – Zabawki;
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – WYPOSAŻENIE KUCHNI I PRALNI
Dodatkowe kody CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny; 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
|
Cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku dla żadnej z części.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji finansowej lub finansowej dla żadnej z części.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem dat i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia Zamawiający uzna:
- dla części I zamówienia: dostawy wyposażenia obiektów oświatowych typu szkoły, przedszkola, żłobki o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł netto.
- dla części II zamówienia: dostawy wyposażenia obiektów gastronomicznych, kuchni, stołówek lub obiektów oświatowych typu szkoły, przedszkola, żłobki o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł netto.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w Dziale VII pkt 1 SIWZ, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w Dziale VII pkt.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązku informacyjnego sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia Zamawiający uzna:
- dla części I zamówienia: dostawy wyposażenia obiektów oświatowych typu szkoły, przedszkola, żłobki o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł netto.
- dla części II zamówienia: dostawy wyposażenia obiektów gastronomicznych, kuchni, stołówek lub obiektów oświatowych typu szkoły, przedszkola, żłobki o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł netto.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
b) Tabelę Elementów Ceny Ofertowej sporządzoną wg załącznika nr 10a lub/i nr 10b do SIWZ (w zależności dla której części składana jest oferta, jeśli dla obu części należy dołączyć oba załączniki).
c) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z Działem VIII pkt 2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ),
e) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
f) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|