GuidZP400 |
fc5f6467-63a7-4129-a4d2-19eb5279f35a
|
Biuletyn |
573485-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
|
Regon |
91134433200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Aleksandrów Kujawski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(54)2828001
|
Zamawiajacy fax |
+48(54)2828002
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@vp.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.) lub osobiście lub za pośrednictwem kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, Budynek Administracji pokój nr 9 - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa ”Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych i heparyny drobnocząsteczkowej, cewniki z podziałem na pakiety”: Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa Pakiet Nr IV Cewniki Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką
|
Numer referencyjny |
18/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych i heparyny drobnocząsteczkowej, cewniki z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry – CPV 33.63.16.00-8
Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi – CPV 33.63.16.00-8
Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa – CPV 33.14.15.50-0
Pakiet Nr IV Cewniki – CPV 33.14.12.00-2
Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką – CPV 33.14.11.16-6
2. Transport z rozładunkiem do pomieszczeń magazynowych odbiorcy: - loco apteka szpitalna.
3. Szczegółowy opis pakietów znajduje się w Załączniku Nr 1 SIWZ.
Podany opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo przedstawiony i opisany poprzez: zapisy SIWZ oraz załączniki łącznie z przygotowanym projektem umowy.
Oferent jest zobowiązany do złożenia oferty bez podziału zadań.
W przypadku podziału zadań oferta zostanie odrzucona.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ.
5. Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
6. Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SIWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości. W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
8. Wykonawca użyczy na czas trwania umowy sprzętu do NPWT kompatybilnego z zaproponowanymi opatrunkami w ilości 1 sztuki na stałe, a każde kolejne na wezwanie szpitala./Pakiet Nr V/
|
Cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
1) Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym – dotyczy produktów leczniczych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Propozycja treści oświadczenia w powyższym zakresie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
5) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Propozycja treści oświadczenia w powyższym zakresie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
6) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Propozycja treści oświadczenia w powyższym zakresie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej na dostawę produktów leczniczych.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) dla produktów leczniczych:
1. Oświadczenie o posiadaniu pozwolenia na wprowadzenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia zgodnie z art. 14 ust.2 i 4 ustawy z dnia 06.09.2001 przepisy wprowadzające ustawę Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2016.poz. 2142) oraz art. 35 ustawy z dnia 06.09.2001 Prawo farmaceutyczne (Dz. U.2016.poz. 2142).
2. Oświadczenie o posiadaniu charakterystyki Produktu Leczniczego i ulotki zatwierdzonej przez Ministerstwo Zdrowia zgodnie z art.23 ust.2 ustawy z dnia 06.09.2001 Prawo farmaceutyczne (Dz. U.2016.poz.2142) potwierdzające spełnienie kryteriów SIWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu kart charakterystyki oferowanych produktów leczniczych i udostępnienie ich na każde żądanie Zamawiającego.
b) dla wyrobów medycznych:
1. Oświadczenie, że zaoferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty właściwe dla poszczególnych klas wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.poz.211), deklaracje zgodności, wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie i używanie oraz certyfikat CE.
2. Ulotka informacyjna produktu.
3. Oświadczenie o posiadaniu karty charakterystyki substancji niebezpiecznej (w przypadku wyboru oferty Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do dostarczenia aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznej).
c) dla kosmetyków:
1. Oświadczenie o posiadaniu potwierdzenia przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terenie RP zgodnie z wymogami art. 8 ustawy z dnia 30.03.2001 o Kosmetykach.
2. Ulotka informacyjna.
d) dla produktów biobójczych :
1. Oświadczenie o posiadaniu pozwolenia na obrót produktem biobójczym wraz z treścią instrukcji użytkowania w języku polskim stanowiącą integralną część pozwolenia wydane przez Ministra Zdrowia na podstawie art.1 i art.7 ust. 2 ustawy z dnia 9.10.2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U.2015.poz. 1926).
2. Ulotka informacyjna.
3. Oświadczenie o posiadaniu karty charakterystyki substancji niebezpiecznej. (w przypadku wyboru oferty Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do dostarczenia aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznej).
e) do oferty należy dołączyć: Oświadczenie, że oferent posiada badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania oferowanych preparatów (dotyczy produktów biobójczych i wyrobów medycznych).
f) Oświadczenie producenta o możliwości stosowania na oddziałach noworodkowych. (Pakiet Nr I zadanie 3 i 7).
g) Oświadczenie producenta, że narzędzia mogą być poddane działaniu preparatu w temp. 20ºC +/-5ºC przez 72 godziny. (Pakiet Nr II zadanie 1).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
- urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
- jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy,
- w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
|
IV 4 4 data |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141550-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr IV Cewniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr IV Cewniki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką
|
| |