Dostawa ”Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych i heparyny drobnocząsteczkowej, cewniki z podziałem na pakiety”: Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa Pakiet Nr IV Cewniki Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką

Data publikacji 2020-08-11
Data zakończenia 2020-08-21 00:00:00
Instytucja Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Miejscowość Aleksandrów Kujawski
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573485-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316008, 331415500, 331412002, 331411166
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych i heparyny drobnocząsteczkowej, cewniki z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry – CPV 33.63.16.00-8
Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi – CPV 33.63.16.00-8
Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa – CPV 33.14.15.50-0
Pakiet Nr IV Cewniki – CPV 33.14.12.00-2
Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką – CPV 33.14.11.16-6

2. Transport z rozładunkiem do pomieszczeń magazynowych odbiorcy: - loco apteka szpitalna.
3. Szczegółowy opis pakietów znajduje się w Załączniku Nr 1 SIWZ.
Podany opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo przedstawiony i opisany poprzez: zapisy SIWZ oraz załączniki łącznie z przygotowanym projektem umowy.

Oferent jest zobowiązany do złożenia oferty bez podziału zadań.
W przypadku podziału zadań oferta zostanie odrzucona.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ.
5. Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
6. Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SIWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości. W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
8. Wykonawca użyczy na czas trwania umowy sprzętu do NPWT kompatybilnego z zaproponowanymi opatrunkami w ilości 1 sztuki na stałe, a każde kolejne na wezwanie szpitala./Pakiet Nr V/

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc5f6467-63a7-4129-a4d2-19eb5279f35a
Biuletyn 573485-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Regon 91134433200000
Zamawiajacy adres ulica Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Aleksandrów Kujawski
Zamawiajacy kod pocztowy 87-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48(54)2828001
Zamawiajacy fax +48(54)2828002
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@vp.pl
Adres strony url www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.) lub osobiście lub za pośrednictwem kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, Budynek Administracji pokój nr 9 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa ”Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych i heparyny drobnocząsteczkowej, cewniki z podziałem na pakiety”: Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa Pakiet Nr IV Cewniki Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką
Numer referencyjny 18/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych i heparyny drobnocząsteczkowej, cewniki z podziałem na pakiety” Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry – CPV 33.63.16.00-8 Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi – CPV 33.63.16.00-8 Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa – CPV 33.14.15.50-0 Pakiet Nr IV Cewniki – CPV 33.14.12.00-2 Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką – CPV 33.14.11.16-6 2. Transport z rozładunkiem do pomieszczeń magazynowych odbiorcy: - loco apteka szpitalna. 3. Szczegółowy opis pakietów znajduje się w Załączniku Nr 1 SIWZ. Podany opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo przedstawiony i opisany poprzez: zapisy SIWZ oraz załączniki łącznie z przygotowanym projektem umowy. Oferent jest zobowiązany do złożenia oferty bez podziału zadań. W przypadku podziału zadań oferta zostanie odrzucona. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ. 5. Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy. 6. Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SIWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości. W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona. 8. Wykonawca użyczy na czas trwania umowy sprzętu do NPWT kompatybilnego z zaproponowanymi opatrunkami w ilości 1 sztuki na stałe, a każde kolejne na wezwanie szpitala./Pakiet Nr V/
Cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: 1) Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym – dotyczy produktów leczniczych.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Propozycja treści oświadczenia w powyższym zakresie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Propozycja treści oświadczenia w powyższym zakresie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Propozycja treści oświadczenia w powyższym zakresie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej na dostawę produktów leczniczych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) dla produktów leczniczych: 1. Oświadczenie o posiadaniu pozwolenia na wprowadzenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia zgodnie z art. 14 ust.2 i 4 ustawy z dnia 06.09.2001 przepisy wprowadzające ustawę Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2016.poz. 2142) oraz art. 35 ustawy z dnia 06.09.2001 Prawo farmaceutyczne (Dz. U.2016.poz. 2142). 2. Oświadczenie o posiadaniu charakterystyki Produktu Leczniczego i ulotki zatwierdzonej przez Ministerstwo Zdrowia zgodnie z art.23 ust.2 ustawy z dnia 06.09.2001 Prawo farmaceutyczne (Dz. U.2016.poz.2142) potwierdzające spełnienie kryteriów SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu kart charakterystyki oferowanych produktów leczniczych i udostępnienie ich na każde żądanie Zamawiającego. b) dla wyrobów medycznych: 1. Oświadczenie, że zaoferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty właściwe dla poszczególnych klas wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.poz.211), deklaracje zgodności, wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie i używanie oraz certyfikat CE. 2. Ulotka informacyjna produktu. 3. Oświadczenie o posiadaniu karty charakterystyki substancji niebezpiecznej (w przypadku wyboru oferty Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do dostarczenia aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznej). c) dla kosmetyków: 1. Oświadczenie o posiadaniu potwierdzenia przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terenie RP zgodnie z wymogami art. 8 ustawy z dnia 30.03.2001 o Kosmetykach. 2. Ulotka informacyjna. d) dla produktów biobójczych : 1. Oświadczenie o posiadaniu pozwolenia na obrót produktem biobójczym wraz z treścią instrukcji użytkowania w języku polskim stanowiącą integralną część pozwolenia wydane przez Ministra Zdrowia na podstawie art.1 i art.7 ust. 2 ustawy z dnia 9.10.2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U.2015.poz. 1926). 2. Ulotka informacyjna. 3. Oświadczenie o posiadaniu karty charakterystyki substancji niebezpiecznej. (w przypadku wyboru oferty Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do dostarczenia aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznej). e) do oferty należy dołączyć: Oświadczenie, że oferent posiada badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania oferowanych preparatów (dotyczy produktów biobójczych i wyrobów medycznych). f) Oświadczenie producenta o możliwości stosowania na oddziałach noworodkowych. (Pakiet Nr I zadanie 3 i 7). g) Oświadczenie producenta, że narzędzia mogą być poddane działaniu preparatu w temp. 20ºC +/-5ºC przez 72 godziny. (Pakiet Nr II zadanie 1).
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: - urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, - jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy, - w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
IV 4 4 data 2020-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr I Dezynfekcja powierzchni, rąk i skóry
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr II Dezynfekcja narzędzi
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141550-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr III Heparyna drobnocząsteczkowa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr IV Cewniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr IV Cewniki
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr V Zestawy opatrunkowe z pianką
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)