dostawa 151 kompletów ubrań strażackich specjalnych

Data publikacji 2020-08-12
Data zakończenia 2020-08-20 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Odzież specjalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574099-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 151 kompletów ubrań strażackich specjalnych. W skład 1 kompletu wchodzi:
a) ubranie specjalne zgodne z normą PN-EN 469, składające się z kurtki i spodni;
b) kurtka lekka ubrania specjalnego zgodna z normą PN-EN 15614.

Oferowane ubrania powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2006 r. poz. 25 oraz z 2013 r. poz. 19) oraz Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 maja 2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U. z 2018 r., poz. 982), a ponadto w Zarządzeniu nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 17 lipca 2018 r. zmieniające zarządzenie w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP z 2018 r., poz. 18). Oferowane ubrania specjalne mają być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub imprezach
targowych, bezpieczne, kompletne i gotowe do użycia, a także muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SIWZ zawierającym szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia. Ilości ubrań w poszczególnych rozmiarach zostaną podane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Ubrania specjalne muszą posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez
Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego Państwowy Instytut Badawczy (CNBOP-PIB).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d875e835-6601-480e-bda4-8405d23c83cd
Biuletyn 574099-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
Regon 35013258400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zarzecze
Zamawiajacy adres numer domu 106
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-134
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6399250
Zamawiajacy fax (12)6399259
Zamawiajacy email przetargi@straz.krakow.pl
Adres strony url www.straz.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz
Nazwa nadana zamowieniu dostawa 151 kompletów ubrań strażackich specjalnych
Numer referencyjny WZP.2370.13.4.2020.ŁB
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 151 kompletów ubrań strażackich specjalnych. W skład 1 kompletu wchodzi: a) ubranie specjalne zgodne z normą PN-EN 469, składające się z kurtki i spodni; b) kurtka lekka ubrania specjalnego zgodna z normą PN-EN 15614. Oferowane ubrania powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2006 r. poz. 25 oraz z 2013 r. poz. 19) oraz Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 maja 2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U. z 2018 r., poz. 982), a ponadto w Zarządzeniu nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 17 lipca 2018 r. zmieniające zarządzenie w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP z 2018 r., poz. 18). Oferowane ubrania specjalne mają być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, bezpieczne, kompletne i gotowe do użycia, a także muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SIWZ zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ilości ubrań w poszczególnych rozmiarach zostaną podane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Ubrania specjalne muszą posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego Państwowy Instytut Badawczy (CNBOP-PIB).
Cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający żądać będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4% wartości brutto oferty. Zabezpieczenie winno być wniesione najpóźniej na dzień podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, łącznie co najmniej dostawę/dostawy 150 kpl. ubrań strażackich specjalnych, w tym co najmniej 1 dostawę obejmującą 50 kpl. takich ubrań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenia o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 3. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia przedmiotowego oświadczenia jedynie w przypadku upłynięcia terminu o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda: Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający żąda: 1. Certyfikat oceny typu UE potwierdzający zgodność z PN-EN 469 dotyczący kurtki z poz. 2 OPZ oraz spodni z poz. 3 OPZ. 2. Certyfikat oceny typu UE potwierdzający zgodność z PN-EN 15614 dotyczący kurtki lekkiej z poz. 5-7 OPZ. 3. Raport z badań ubrania specjalnego wystawiony przez jednostkę notyfikowaną lub jednostkę akredytoaną (ma zawierać co najmniej wyniki badań określone w tabeli w formularzu oferty). 4. Instrukcję dotycząca sposobu ponownej impregnacji/reimpregnacji ubrania (po określonych cyklach prania) z wykazem zalecanych środków do impregnacji ubrań. 5. Aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. nr 143 poz. 1002 z późń. zm.) zmienionego rozporządzeniem MSWiA z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 85 poz. 553). 6. Zdjęć, wizualizacji, katalogów, opisów, folderów zawierających szczegółowy opis parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu z wymaganiami w SIWZ. Na żądanie Zamawiającego musi zostać potwierdzona autentyczność przedstawionych dokumentów. 7. W charakterze próbki należy dostarczyć 1 kpl. oferowanego ubrania specjalnego o parametrach zgodnych z wymaganiami SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian do umowy, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z niżej wymienionych przesłanek: 1. Zmiana rozwiązań technicznych i/lub technologicznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności poprzez pojawienie się nowych rozwiązań, ulepszających przedmiot dostawy w stosunku do złożonej oferty (m.in. np. nowszy model o lepszych parametrach) lub z powodu zakończenia produkcji po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie typu lub modelu przedmiotu umowy pod warunkiem, że nowy model będzie odpowiadał pod względem funkcjonalności pierwotnemu, a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego. 2. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie, gdy konieczność dokonania zmiany będzie niezbędna w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu umowy u użytkowników oraz/lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu: a) ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od dysponentów nadrzędnych lub, b) opóźnień w procesie zmiany limitów budżetowych właściwych dysponentów. 3. Zmiany określone w pkt 1-2 są dopuszczalne przy założeniu, że cena ofertowa nie ulegnie zwiększeniu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany 20% rozmiarów ubrań z zamawianej ilości w okresie 1 roku od dnia odbioru przedmiotu umowy. 5. Zmiany umowy są dopuszczalne, gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 6. Zmiana Wykonawcy może nastąpić: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem podwykonawców. 7. Wprowadzane zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzję o zakresie ewentualnej zmiany umowy pod warunkiem, iż zaproponowana zmiana jest nie istotna w rozumieniu art. 144 ust. 1 e i nie zmienia ogólnego charakteru umowy oraz nie narusza równowagi ekonomicznej zawartej umowy. 9. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)