Dostawę wraz z montażem rolet w obiekcie Wrocławskiego Zespołu Żłobków; Żłobek nr 16 – ul. Sygnałowa 23 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP- 80/WZŻ/2020 Współfinansowany ze środków Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+” 2020

Data publikacji 2020-08-24
Data zakończenia 2020-09-01 00:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577208-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395154009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem rolet w obiekcie Wrocławskiego Zespołu Żłobków; Żłobek nr 16 – ul. Sygnałowa 23 we Wrocławiu.
2. Osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Zamawiającego jest Pani Monika Chebdowska, telefon: 71 365 03 52, e-mail: monika.chebdowska@wzz.wroc.pl
3. Umowa obowiązuje do 45 dni od dnia podpisania umowy.
4. Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia to: dostawa rolet typu „dzień –noc” o powierzchni całkowitej około 22,40 m2 (+/-10 %) montowanych na oknach o różnej wielkości. System mocowania rolet powinien być nieinwazyjny (do ramy okna). Tkanina rolet typu Bahama VII lub równoważna (ostateczny wybór po konsultacji z Zamawiającym). Prowadnica i kaseta rolet lakierowana w kolorze ramy okna (kolor szary RAL 9007). Łańcuszkowy system zwijania dopasowany do wielkości rolety. W cenę rolet należy wliczyć montaż.
5. Osobą do kontaktu upoważnioną przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia jest Pani Eliza Werykowska, telefon: 660 572 471, e-mail: zlobek16@wzz.wroc.pl
6. Przed przystąpieniem do realizacji, Wykonawca uzgodni termin z Kierownikiem obiektu wymienionym w pkt. 5 lub osobą upoważnioną celem dokonania stosownych pomiarów oraz ustaleń. Wszelkie prace należy prowadzić w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
7. Wykonawca przed przystąpieniem do montażu rolet zobowiązany jest do przedstawienia atestu trudnopalności, atestu higienicznego. Muszą być określone: skład tkaniny, gramatura wyrażona w g/m2 oraz trwałość koloru z zastrzeżeniem postanowień pkt 8. Przedstawione atesty Wykonawca zobowiązany jest pozostawić w Żłobku.
8. Zamawiający wymaga aby oferowane materiały na rolety posiadały wysoką jakość, były odporne na odbarwienia z możliwością wielokrotnego czyszczenia o następujących parametrach:
Skład Gramatura
100% poliester min. 200 g/m2

8.1. Wykonawca w złożonej ofercie przedstawi wzornik w przypadku równoważnej kolorystyki do koloru Bahama VII wraz z opisem tkaniny zawierający informacje dot.: składu, gramatury oraz niepalności.
9. Koszty transportu, montażu oraz koszty materiałów pomocniczych niezbędnych do prawidłowego montażu rolet a także inne koszty nie wymienione powyżej zawarte są w cenie ofertowej i Wykonawcy nie przysługuje za nie dodatkowe wynagrodzenie.
10. Wszystkie prace Wykonawca wykona z materiałów własnych. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi dopuszczające do stosowania w budownictwie z uwzględnieniem wymagań dotyczących obiektów użyteczności publicznej typu żłobkowego – budynki zaliczone do kategorii zagrożenia ludzi ZL II.
11. W czasie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest, w miarę możliwości technicznych i zakresu wykonywanego zadania do zachowania porządku w miejscu pracy i jego otoczeniu.
12. Po zakończeniu wszelkich działań miejsce wykonywania prac zostanie przez Wykonawcę uprzątnięte i uporządkowane.
13. Przedstawione przez Wykonawcę ceny nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy.
14. Wykonana usługa musi zostać pisemnie potwierdzona przez Kierownika obiektu
lub osobę upoważnioną oraz Pracownika Działu Techniczno-Eksploatacyjnego i Obsługi w formie protokołu odbioru, zgodnego z Załącznikiem nr 1.
Podpisany przez strony protokół odbioru należy dostarczyć do Działu Techniczno–Eksploatacyjnego i Obsługi mieszczącego się w budynku A11, w pokoju 104 przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, jako załącznik do faktury.
15. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie stanowiące iloczyn ilości m2 zamontowanych rolet oraz ceny jednostkowej brutto za tą usługę, podanej w formularzu ofertowym.
16. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do faktury protokół odbioru wymieniony w pkt 14.
17. Płatność za wykonanie usługi będzie dokonana przelewem na konto Wykonawcy
w terminie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru oraz rozliczeniem.
18. W przypadku niezrealizowania umowy w ustalonym terminie, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi, naliczonymi od następnego dnia roboczego, po wyznaczonym terminie realizacji umowy.
19. Wykonawca udziela gwarancji 24 miesiące na wykonaną usługę, liczonej od daty odbioru usługi oraz gwarancję na użyte materiały – zgodnie z gwarancją producenta.
20. Wykonawca ma obowiązek wykonać zlecone zadanie z zachowaniem przepisów Prawa Budowlanego i przepisów wykonawczych.
21. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem
lub nienależytym wykonaniem prac, jak również ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania prac.
22. Wykonawca, jeśli uzna, iż jest to niezbędne, winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej, gdzie będzie wykonywany przedmiot umowy oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny jego wartości.
23. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających
z wyżej opisanego zakresu prac osobom trzecim.
24. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłową ochronę przeciwpożarową oraz BHP
w trakcie wykonywania prac, jak również ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z braku nadzoru i zabezpieczenia w tym zakresie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0affa8e-46ec-4914-b8fa-28623a84c13e
Biuletyn 577208-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Regon 02154505100000
Zamawiajacy adres ulica Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-609
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 4871 718 6246,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@wzz.wroc.pl,
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wzz.wroc.pl)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Wykonawcy w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15 53-609 Wrocław Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę wraz z montażem rolet w obiekcie Wrocławskiego Zespołu Żłobków; Żłobek nr 16 – ul. Sygnałowa 23 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP- 80/WZŻ/2020 Współfinansowany ze środków Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+” 2020
Numer referencyjny Znak postępowania: ZP- 80/WZŻ/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem rolet w obiekcie Wrocławskiego Zespołu Żłobków; Żłobek nr 16 – ul. Sygnałowa 23 we Wrocławiu. 2. Osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Zamawiającego jest Pani Monika Chebdowska, telefon: 71 365 03 52, e-mail: monika.chebdowska@wzz.wroc.pl 3. Umowa obowiązuje do 45 dni od dnia podpisania umowy. 4. Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia to: dostawa rolet typu „dzień –noc” o powierzchni całkowitej około 22,40 m2 (+/-10 %) montowanych na oknach o różnej wielkości. System mocowania rolet powinien być nieinwazyjny (do ramy okna). Tkanina rolet typu Bahama VII lub równoważna (ostateczny wybór po konsultacji z Zamawiającym). Prowadnica i kaseta rolet lakierowana w kolorze ramy okna (kolor szary RAL 9007). Łańcuszkowy system zwijania dopasowany do wielkości rolety. W cenę rolet należy wliczyć montaż. 5. Osobą do kontaktu upoważnioną przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia jest Pani Eliza Werykowska, telefon: 660 572 471, e-mail: zlobek16@wzz.wroc.pl 6. Przed przystąpieniem do realizacji, Wykonawca uzgodni termin z Kierownikiem obiektu wymienionym w pkt. 5 lub osobą upoważnioną celem dokonania stosownych pomiarów oraz ustaleń. Wszelkie prace należy prowadzić w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 7. Wykonawca przed przystąpieniem do montażu rolet zobowiązany jest do przedstawienia atestu trudnopalności, atestu higienicznego. Muszą być określone: skład tkaniny, gramatura wyrażona w g/m2 oraz trwałość koloru z zastrzeżeniem postanowień pkt 8. Przedstawione atesty Wykonawca zobowiązany jest pozostawić w Żłobku. 8. Zamawiający wymaga aby oferowane materiały na rolety posiadały wysoką jakość, były odporne na odbarwienia z możliwością wielokrotnego czyszczenia o następujących parametrach: Skład Gramatura 100% poliester min. 200 g/m2 8.1. Wykonawca w złożonej ofercie przedstawi wzornik w przypadku równoważnej kolorystyki do koloru Bahama VII wraz z opisem tkaniny zawierający informacje dot.: składu, gramatury oraz niepalności. 9. Koszty transportu, montażu oraz koszty materiałów pomocniczych niezbędnych do prawidłowego montażu rolet a także inne koszty nie wymienione powyżej zawarte są w cenie ofertowej i Wykonawcy nie przysługuje za nie dodatkowe wynagrodzenie. 10. Wszystkie prace Wykonawca wykona z materiałów własnych. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi dopuszczające do stosowania w budownictwie z uwzględnieniem wymagań dotyczących obiektów użyteczności publicznej typu żłobkowego – budynki zaliczone do kategorii zagrożenia ludzi ZL II. 11. W czasie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest, w miarę możliwości technicznych i zakresu wykonywanego zadania do zachowania porządku w miejscu pracy i jego otoczeniu. 12. Po zakończeniu wszelkich działań miejsce wykonywania prac zostanie przez Wykonawcę uprzątnięte i uporządkowane. 13. Przedstawione przez Wykonawcę ceny nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy. 14. Wykonana usługa musi zostać pisemnie potwierdzona przez Kierownika obiektu lub osobę upoważnioną oraz Pracownika Działu Techniczno-Eksploatacyjnego i Obsługi w formie protokołu odbioru, zgodnego z Załącznikiem nr 1. Podpisany przez strony protokół odbioru należy dostarczyć do Działu Techniczno–Eksploatacyjnego i Obsługi mieszczącego się w budynku A11, w pokoju 104 przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, jako załącznik do faktury. 15. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie stanowiące iloczyn ilości m2 zamontowanych rolet oraz ceny jednostkowej brutto za tą usługę, podanej w formularzu ofertowym. 16. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do faktury protokół odbioru wymieniony w pkt 14. 17. Płatność za wykonanie usługi będzie dokonana przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru oraz rozliczeniem. 18. W przypadku niezrealizowania umowy w ustalonym terminie, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi, naliczonymi od następnego dnia roboczego, po wyznaczonym terminie realizacji umowy. 19. Wykonawca udziela gwarancji 24 miesiące na wykonaną usługę, liczonej od daty odbioru usługi oraz gwarancję na użyte materiały – zgodnie z gwarancją producenta. 20. Wykonawca ma obowiązek wykonać zlecone zadanie z zachowaniem przepisów Prawa Budowlanego i przepisów wykonawczych. 21. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac, jak również ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania prac. 22. Wykonawca, jeśli uzna, iż jest to niezbędne, winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej, gdzie będzie wykonywany przedmiot umowy oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny jego wartości. 23. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z wyżej opisanego zakresu prac osobom trzecim. 24. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłową ochronę przeciwpożarową oraz BHP w trakcie wykonywania prac, jak również ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z braku nadzoru i zabezpieczenia w tym zakresie.
Cpv glowny przedmiot 39515400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 7689,80
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV 4 4 data 2020-09-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Współfinansowany ze środków Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+” 2020

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)