| GuidZP400 |
88f2c8cb-6237-4308-a64c-18f7a2a1f157
|
| Biuletyn |
578718-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Staroźreby
|
| Regon |
61101604000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Płocka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Staroźreby
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
09-440
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
24 261 70 02
|
| Zamawiajacy fax |
24 261 70 02
|
| Zamawiajacy email |
fundusze@starozreby.pl
|
| Adres strony url |
www.starozreby.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zadanie dofinansowane jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna, tytuł projektu „Kompetencje w Gminie Staroźreby”
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.starozreby.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.starozreby.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Staroźrebach, ul. Płocka 18, 09-440 Staroźreby - Sekretariat (pokój nr 1)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Staroźrebach na potrzeby realizacji projektu Kompetencje w Gminie Staroźreby
|
| Numer referencyjny |
RPI.PN.271.1.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Staroźrebach na potrzeby realizacji projektu Kompetencje w Gminie Staroźreby.
2. Pełen zakres dostawy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania dostawy przedstawiony jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w danym zakresie. Za spełnienie warunku uznane zostanie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w danym zakresie. Za spełnienie warunku uznane zostanie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest:
1) wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 20 000,00 złotych, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg. (Załącznika nr 5 do SIWZ)
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy – Załącznik nr 6 do SIWZ,
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. (jeżeli dotyczy).
3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty (jeżeli dotyczy).
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określając następujący zakres, charakter oraz warunki zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany umowy mogą dotyczyć:
1) zmiany miejsc wykonywania zamówienia,
2) zmiany wynagrodzenia,
3) warunków płatności
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach:
1) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, albo
2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, albo
3) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
4. Warunkiem dokonania zmian w Umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego w szczególności: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian oraz wpływ zmian na termin wykonania Umowy.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|