GuidZP400 |
edfd9f64-5008-4d9e-9df9-a38cafac1672
|
Biuletyn |
578672-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania
|
Regon |
18603000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. E. Estkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-755
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 504 890,
|
Zamawiajacy fax |
618 526 376
|
Zamawiajacy email |
office@ilim.poznan.pl,
|
Adres strony url |
www.ilim.poznan.pl
|
Adres strony internetowej |
www.ilim.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zakup realizowany w ramach projektu „Konto przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu” BIZGOV. Projekt jest współfinansowany z Programu Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach projektu: "Katalogi Administracji Publicznej" w ramach Działania 2.2 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (umowa nr POPC.02.02.00-00-0036/19-00) oraz w ramach projektu: " E-faktury specjalizowane - rozbudowa Platformy Elektronicznego Fakturowania" w ramach Działania 2.1 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ilim.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ilim.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Logistyki i Magazynowania ul. E. Estkowskiego 6 61-755 Poznań kancelaria wejście A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PRZ/00018/2020
|
Numer referencyjny |
„Dostawa oprogramowania dla projektów BIZGOV, KAP i PEF”
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania w ramach projektu „Konto przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu” BIZGOV. Projekt jest współfinansowany z Programu Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach projektu: "Katalogi Administracji Publicznej" w ramach Działania 2.2 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (umowa nr POPC.02.02.00-00-0036/19-00) oraz w ramach projektu: " E-faktury specjalizowane - rozbudowa Platformy Elektronicznego Fakturowania" w ramach Działania 2.1 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa..
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w wysokości 20% zamówienia podstawowego dla części I i II, polegających na zwiększeniu zamówienia określonego w załączniku nr 1 – OPZ i załączniku nr 2 – Formularz ofertowy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy dla części III.
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
1. Przekazanie dostępu do Oprogramowania/dostawa Oprogramowania oraz rozpoczęcie świadczenia usług asysty technicznej nastąpi w okresie:
a) 14 dni roboczych dla części I: Oprogramowanie BIZGOV;
b) 14 dni roboczych dla części II: Oprogramowanie KAP;
c) 14 dni roboczych dla części III: Oprogramowanie PEF;
- od dnia podpisania Umowy.
2. Licencje na Oprogramowanie zostaną udzielone na okresy wskazane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy.
3. Usługi asysty technicznej realizowane w ramach Umowy będą wykonywane zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego.
4. Świadczenie usług asyst technicznych oraz przekazanie dostępu do usługi asysty odbędzie się w terminach wskazanych w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)– dotyczy wyłącznie części I;- Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie dla części II i III.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ,b)W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oryginał pisemnego oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wykonawca może dołączyć do oświadczenia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia sumę gwarancyjną nie niższą niż: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) – dla części I Zamówienia. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie dla części II i III.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a)dokument (np. pełnomocnictwo lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, bądź dokumentów, które Zamawiający może sam pozyskać (KRS, CEIDG),b)a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 a) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby,
c) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Poza przypadkami wskazanymi w art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
a) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z Umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych.
b) gdy dokonanie zmiany Umowy jest korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności:
może obniżyć koszt realizacji przedmiotu Umowy,
może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania przedmiotu Umowy,
może przyczynić się do usprawnienia i podniesienia efektywności wykonania przedmiotu Umowy,
c) w razie, gdy podczas wykonania przedmiotu Umowy zaistnieje konieczność dokonania aktualizacji, uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy;
d) w razie wystąpienia konieczności wprowadzenia Aneksu do Umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, niezbędnej do realizacji Umowy, jeśli zmiany te nie mają charakteru istotnego;
e) gdy obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów Umowy, dla których została ona zawarta.
2. Na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w zakresie dotyczącym wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany określone w lit. a), b) i c) będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić się do Zamawiającego na piśmie z wnioskiem o rozpoczęcie negocjacji oraz przedłożyć kalkulację, z której wynikać będzie rzeczywisty wpływ wprowadzonych zmian na wysokość przewidzianego wynagrodzenia.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.
4. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, na warunkach i w zakresie zgodnym z art.15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020 r, poz. 374, ze zm.).
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie BIZGOV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przekazanie dostępu do Oprogramowania/dostawa Oprogramowania oraz rozpoczęcie świadczenia usług asysty technicznej nastąpi w okresie:
a) 14 dni roboczych dla części I: Oprogramowanie BIZGOV;
- od dnia podpisania Umowy.
2. Licencje na Oprogramowanie zostaną udzielone na okresy wskazane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy.
3. Usługi asysty technicznej realizowane w ramach Umowy będą wykonywane zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego.
4. Świadczenie usług asyst technicznych oraz przekazanie dostępu do usługi asysty odbędzie się w terminach wskazanych w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie KAP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przekazanie dostępu do Oprogramowania/dostawa Oprogramowania oraz rozpoczęcie świadczenia usług asysty technicznej nastąpi w okresie:
b) 14 dni roboczych dla części II: Oprogramowanie KAP;
- od dnia podpisania Umowy.
2. Licencje na Oprogramowanie zostaną udzielone na okresy wskazane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy.
3. Usługi asysty technicznej realizowane w ramach Umowy będą wykonywane zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego.
4. Świadczenie usług asyst technicznych oraz przekazanie dostępu do usługi asysty odbędzie się w terminach wskazanych w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie PEF
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przekazanie dostępu do Oprogramowania/dostawa Oprogramowania oraz rozpoczęcie świadczenia usług asysty technicznej nastąpi w okresie:
c) 14 dni roboczych dla części III: Oprogramowanie PEF;
- od dnia podpisania Umowy.
2. Licencje na Oprogramowanie zostaną udzielone na okresy wskazane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy.
3. Usługi asysty technicznej realizowane w ramach Umowy będą wykonywane zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego.
4. Świadczenie usług asyst technicznych oraz przekazanie dostępu do usługi asysty odbędzie się w terminach wskazanych w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
|
| |