Dostawa mebli do Katedr Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

Data publikacji 2020-09-09
Data zakończenia 2020-09-18 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582906-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w części 1: biurko dla KTIN 2: stoły komputerowe dla MKZL, 3: zestaw szaf dla KSSR, 4: szafki laboratoryjne do Laboratorium FutureLAB, 5: zabudowa meblowa do pokoju 448 dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dd9b2213-ff93-4c2e-8929-bde39defea81
Biuletyn 582906-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 348 61 52
Zamawiajacy fax +48 58 347 24 45
Zamawiajacy email boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
Adres strony url www. pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A pok. 127
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do Katedr Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Numer referencyjny CRZP/212/009/D/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa w części 1: biurko dla KTIN 2: stoły komputerowe dla MKZL, 3: zestaw szaf dla KSSR, 4: szafki laboratoryjne do Laboratorium FutureLAB, 5: zabudowa meblowa do pokoju 448 dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 27500,00
Waluta calosc 6441,33
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane meble w każdej części odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda : opisu zastosowanych w ofercie produktów i materiałów zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ. Autentyczność opisu musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: a) zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. b) w przypadku wystąpienia siły wyższej:- żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie i skutki siły wyższej, przez którą strony rozumieją zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, o nadzwyczajnych konsekwencjach, obiektywnie niemożliwe do przewidzenia, co do którego ze względu na moc oddziaływania nie można było podjąć skutecznych środków obrony. - strona, która nie może wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej lub z tej przyczyny nie może jej wykonać w sposób należyty jest zobowiązana do bezzwłocznego powiadomienia drugiej strony o wystąpieniu działania siły wyższej, nie później jednak niż w terminie 7 dni od jej wystąpienia, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na tę okoliczność. W powiadomieniu strony informuje o rodzaju siły wyższej oraz jej przewidywanych skutkach dla umowy. Jednocześnie strona dotknięta działaniem siły wyższej zobowiązana jest do podjęcia wszelkich możliwych aktów staranności, których można wymagać od każdego profesjonalnego uczestnika obrotu gospodarczego celem zminimalizowania skutków wystąpienia siły wyższej, w tym w szczególności skutków dla dalszego wykonywania niniejszej umowy. - strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do dokonania zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy, w tym w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania o czas występowania siły wyższej i jej skutków. - strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do zmiany sposobu wykonania umowy lub zmiany wysokości wynagrodzenia stosownie do zakresu, rodzaju i skutków siły wyższej dla tych elementów umowy. c) Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy oferowane urządzenia nie będą dostępne na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy lub zaprzestano jego produkcji. Strony dopuszczają wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników, o parametrach technicznych co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w ofercie wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego sprzętu na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa biurka dla KTIN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2000,00
Waluta zal 468,46
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Biurko z szafką podblatową i kontenerem zgodnie z rys. 1.1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa stołów komputerowych dla MKZL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7600,00
Waluta zal 1780,15
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa 2 szt. stołów dwustanowiskowych i 5 szt. stołów trzystanowiskowych zgodnie z rys. 2.1 i 2.2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu szaf do laboratorium KSSR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5500,00
Waluta zal 1288,26
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa 5 szaf z nadstawkami do laboratorium KSSR zgodnie z rys. 3.1 - 3.8
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa szafek laboratoryjnych do Future LAB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3200,00
Waluta zal 749,53
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa 5 szt. szafek z 3 szufladami i 5 szt. szafek z półkami dla KMOE
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do pokoju EA 448
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9200,00
Waluta zal 2154,92
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa 5 szt. szaf, 1 szt. szafki i 2 szt. biurek dla KMOE
  

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)